Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zullen we?

Jorieke123

Recommended Posts

Ik durf het wel aan. Er zijn hier zoveel besmettingen in Frankrijk dat ik denk dat ik op een mtfd heel veilig ben. Laat het goede leven weer een beetje beginnen!

Inderdaad flink in de lente, misschien jammer van de planten maar leuk voor het samenkomen. 

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Indd wat Angela zegt. Van te voren een snel test doen, is toch de normaalste zaak van de wereld? Vooral als je de menigte opzoekt. 

Voor ons geen probleem. Als je er een beetje tussen in gaat zitten qua datum hebben we van alles wat. En bij klachten gewoon thuis blijven. We zijn nog lang niet van Covid af. En anders is er wel een nieuw virus wat op de loer ligt. Laten we met zijn allen ons gezonde verstand gebruiken. 

• Like 1

Ik zou het heel graag willen, maar heb nu eigenlijk nog geen idee of ik het tegen die tijd aandurf. Ivm kwetsbare mensen om mij heen ben ik tot nu toe erg voorzichtig. Tegen die tijd zijn hopelijk de aantallen besmettingen veel lager, en als we buiten kunnen zijn is het denk ik wel veilig. 

Edit: en testen, uiteraard! 

Edited by Arja

Deze oude van dagen (76 inmiddels) vindt dat ouderen ook wel een beetje zelf uit kunnen kijken. Mijn kleinkinderen hebben wellicht zwaarder te lijden gehad dan de oudjes. Gelukkig ben ik geboostered en heb ik het daaroverheen net gehad.  Zelftest is inderdaad de barometer.

Edited by annaelizabeth
idiote vergissing
  • Like 1