Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

coockies


Roelie

Aanbevolen berichten

Wat is er aan de hand met het forum? Ik moet voor het eerst cookie voorkeuren instellen, ok, dat doe ik dan, maar moet nu na elke linker muisklik opnieuw dezelfde actie ondernemen. Lijkt me lichtelijk overdreven, om één item te bekijken een aantal keren die cookie bagger weg te moeten klikken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Roelie zei:

En onder in beeld nu ook steeds reclame, eerder nog nooit gehad...

 

D.m.v. een zeer irritante balk die van beneden uit scrollend tevoorschijn komt. Komt na wegklikken in no time weer tevoorschijn met een andere reclame. Er zit ook geen logica in. Zie momenteel een reclame van Roompot vakanties terwijl ik nog nooit op vakanties heb gezocht.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie meldingen! De advertentie weergave is iets anders dan de cookie instellingen.

 

ik loop morgen zowel de cookiemelding na als de advertentie instellingen. Zelf zie ik de cookie melding niet meer na accepteren (of weigeren) van cookies. Je moet echter wel keuze maken.
 

welke cookie melding blijft terug komen? Die met groene knop of met blauwe knoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...