Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Fruitbomen kweker gezocht. Regio Noord-Brabant.


SamanthaP

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Na een lange afwezigheid door verbouwing, verhuizing en nu weer een verbouwing, heb ik toch het forum weer eens opgezocht. Ons nieuwe huis is voorzien van een tuin van ca 1600m2. Heerlijk, ruim twee keer zo groot als onze vorige tuin. Het ontwerp is al getekend. Daarin is ook ruimte voor een bescheiden boomgaard. Daarvoor ben ik op zoek naar een kweker in de regio Brabant die halfstam fruitbomen kan leveren. Liefst appel, peer, nashipeer, kers en pruim. Heeft er iemand goede ervaringen met een kweker? Ik hoor het graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • henkg changed the title to Fruitbomen kweker gezocht. Regio Brabant.
  • henkg changed the title to Fruitbomen kweker gezocht. Regio Noord-Brabant.

Ik wilde ons niet benoemen omdat we niet in Brabant gevestigt zijn, en nu doet @bonnie f het doet voor me. Bedankt! En ook fijn om te horen dat je tevreden bent :)

@SamanthaP je bent van harte welkom bij ons in Boskoop, maar ik snap het natuurlijk ook als je in de buurt zoekt!

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, marcelru zei:

Je zou eens kunnen kijken bij Floris natuurlijke bomen in Den Dungen, of bij Op Goede Grond in Rijsbergen.

Neutkens in Knegsel heeft ook een behoorlijk assortiment.

 

Daar kom ik inmiddels al een jaar of 3-4 op rij. Heel aardige mensen en zeker Floris kan van alles over fruitbomen vertellen. Afgelopen winter voor het eerst wat fruitbomen aangeschaft bij hen. Daarvoor altijd enkel bessenstruiken et cetera. Ook hebben ze daar best veel oudere of minder algemene rassen fruitbomen. Mede dankzij de boeiende Pomospost tijdschriften die hij mij meegaf, lid geworden van de NPV begin dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...