Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wisten jullie dit? Hahaha!

Anneli

Recommended Posts

...zegt de organisatie van de Internationale Naakt Tuinieren Dag Naaktreacreatie op de campings of in eigen tuin zal toch nog wel een stukje populairder zijn dan daadwerkelijk naakt tuinieren, toch?

Hahaha! Geniaal!

Zelf tuinier ik het liefst met kleren aan, maar goed, ik zie opeens allemaal naakte mensen hun tuin spitten... Bij sommige hoeft dat echt niet....

Maar goed, ieder zijn ding. Ik wens iedereen die er heen gaat een fijne dag!

Mijn man is overtuigd naturist en heeft op mijn verzoek me wel eens geholpen met wieden... voorover gebogen, een tikkeltje wijdbeens reikend (met tuinhandschoenen!) naar een ongewenste graspol... je wilt niet weten hoe dat er van achter bekeken uit ziet. Ik krijg bijna de neiging om een tuinmodetopic te openen.

Grappig geschreven artikel voor zover het "nudisme" aangaat, maar wel met een denigrerende ondertoon. Er is een groot verschil tussen nudisme en naturisme. Bij nudisme gaat het alleen om naakt, in dit geval tuinieren of andere bezigheden. Naturisme is meer een levensstijl in ruimere zin waarbij blootlopen een gevolg is als de temperatuur het toelaat. Naturisme dringt zich niet op aan de geklede buitenwereld.

Sjonge ik heb gisteravond de brandnetels op de slootkant weggehaald, ben benieuwd hoe ze dat op een nudistentuincomplex doen

Ik wil er niet aan denken, zie je ze al uitschuiven? Tja, die mensen doen maar wat ze graag doen he .