Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wisten jullie dit? Hahaha!


Anneli

Aanbevolen berichten

...zegt de organisatie van de Internationale Naakt Tuinieren Dag Naaktreacreatie op de campings of in eigen tuin zal toch nog wel een stukje populairder zijn dan daadwerkelijk naakt tuinieren, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Geniaal!

Zelf tuinier ik het liefst met kleren aan, maar goed, ik zie opeens allemaal naakte mensen hun tuin spitten... Bij sommige hoeft dat echt niet....

 

Maar goed, ieder zijn ding. Ik wens iedereen die er heen gaat een fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man is overtuigd naturist en heeft op mijn verzoek me wel eens geholpen met wieden... voorover gebogen, een tikkeltje wijdbeens reikend (met tuinhandschoenen!) naar een ongewenste graspol... je wilt niet weten hoe dat er van achter bekeken uit ziet. Ik krijg bijna de neiging om een tuinmodetopic te openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop maar dat ze een olifantenhuid hebben. 't Weer al bekeken voor de 5e?

 

 

Ik loop weleens in mijn pyjama/nachtpon even snel naar m'n tuintje.

Maar nooit zie je voorbijgangers behalve als je met ongekamt haar en je slaapding daar staat Lijkt me niet confortabel in je blote niksie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig geschreven artikel voor zover het "nudisme" aangaat, maar wel met een denigrerende ondertoon. Er is een groot verschil tussen nudisme en naturisme. Bij nudisme gaat het alleen om naakt, in dit geval tuinieren of andere bezigheden. Naturisme is meer een levensstijl in ruimere zin waarbij blootlopen een gevolg is als de temperatuur het toelaat. Naturisme dringt zich niet op aan de geklede buitenwereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge ik heb gisteravond de brandnetels op de slootkant weggehaald, ben benieuwd hoe ze dat op een nudistentuincomplex doen

Ik wil er niet aan denken, zie je ze al uitschuiven? Tja, die mensen doen maar wat ze graag doen he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...