Anneli Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 - De Internationale Naakt Tuinieren Dag wordt zaterdag 5 mei voor de zevende keer gevierd. Naakt tuinieren is wereldwijd, na zwemmen, de meest geliefde naaktbezigheid. Quote
Jorg Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 ...zegt de organisatie van de Internationale Naakt Tuinieren Dag Naaktreacreatie op de campings of in eigen tuin zal toch nog wel een stukje populairder zijn dan daadwerkelijk naakt tuinieren, toch? Quote
KimenDennis Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Ik moet er niet aan denken, krijg nu al de kriebels van al die beestjes en ben al bang dat ze ergens op me gaan kruipen ofzo Quote
chaotik Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Hahaha! Geniaal!Zelf tuinier ik het liefst met kleren aan, maar goed, ik zie opeens allemaal naakte mensen hun tuin spitten... Bij sommige hoeft dat echt niet.... Maar goed, ieder zijn ding. Ik wens iedereen die er heen gaat een fijne dag! Quote
Kamilla Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Mijn man is overtuigd naturist en heeft op mijn verzoek me wel eens geholpen met wieden... voorover gebogen, een tikkeltje wijdbeens reikend (met tuinhandschoenen!) naar een ongewenste graspol... je wilt niet weten hoe dat er van achter bekeken uit ziet. Ik krijg bijna de neiging om een tuinmodetopic te openen. Quote
Bubbels Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Ik hoop maar dat ze een olifantenhuid hebben. 't Weer al bekeken voor de 5e? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Jorieke123 Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 @Kamilla: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rantje Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Ik hoop maar dat ze een olifantenhuid hebben. 't Weer al bekeken voor de 5e? Ik loop weleens in mijn pyjama/nachtpon even snel naar m'n tuintje.Maar nooit zie je voorbijgangers behalve als je met ongekamt haar en je slaapding daar staat Lijkt me niet confortabel in je blote niksie... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Kokkie Ellen Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Nu begrijp ik de leuke foto's van Anne GeddesKinders in zonnebloemen kolen pompoenen ed Die komen vast van in je niksie zaaien (Lees het aub met humor ) Quote
Erwin1964 Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Sjonge ik heb gisteravond de brandnetels op de slootkant weggehaald, ben benieuwd hoe ze dat op een nudistentuincomplex doen Quote
Frank Houweling Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 @Kamilla Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Borsalino Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Das bij ons op de tuinen te doen. Lesley Ann Poppe doet ook mee. Ze gaat me helpen wieden, is nog de vraag wie achter wie loopt om gebukt te wieden Ze wil ook men petatjes mee helpen verzorgen.................................... Quote
rubo Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 kies mij, kies mij, kies mij Quote met vriendelijke groet, Rubo
Frans Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/internationale_naakt_tuinieren.html Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Kamilla Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Grappig geschreven artikel voor zover het "nudisme" aangaat, maar wel met een denigrerende ondertoon. Er is een groot verschil tussen nudisme en naturisme. Bij nudisme gaat het alleen om naakt, in dit geval tuinieren of andere bezigheden. Naturisme is meer een levensstijl in ruimere zin waarbij blootlopen een gevolg is als de temperatuur het toelaat. Naturisme dringt zich niet op aan de geklede buitenwereld. Quote
Yentl Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Sjonge ik heb gisteravond de brandnetels op de slootkant weggehaald, ben benieuwd hoe ze dat op een nudistentuincomplex doen Ik wil er niet aan denken, zie je ze al uitschuiven? Tja, die mensen doen maar wat ze graag doen he . Quote
greetje11 Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 En nog iemand naakt getuinierd vandaag Brrrrrrrrrrr het is hier maar 8 graden. Quote
sugar Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Wel oppassen met de snoeischaar zou ik zo zeggen Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com
dennislp Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Een derde arm is soms best handig hoor Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Guus D Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 *derde been dennis Heb vandaag wel 6 uur in de tunnel vrouwenmantel staan te plukken, maar was ook niet warm genoeg om dat naakt te doen Quote Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Soooo jammer.....lees dit nu pas..... heb ik ff voor schut gelopen in de tuin vandaag met mn kleren aan Quote
Anneli Geplaatst: 5 mei 2012 Auteur Geplaatst: 5 mei 2012 Nou de naaktslakken in mijn tuin schrokken zo van mijn naakt dat ze besloten hebben zich niet meer te laten zien!!!!! (zou fijn zijn...hhahahah!) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.