Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier ook geen nachtvorst gelukkig, maar toch wacht ik met de boontjes tot juni net als vroeger met mijn opa Ik twijfel nog of ik ze ga leggen zoals hij deed; 2x3 in de vollegrond, of toch 3x2 waarvan dan 1 setje in pot.Maar tegelijkertijd denk ik dan neeeeee doe niet zo moeilijk, bonen gaan prima in de vollegrond en juist in een pot is het veel bewerkelijker, en er staan al zoveel potten die water moeten, en… Zo gaat de interne discussie nog door tot juni denk ik.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik volg de wijsheid van mijn oma. "wie bonen wil eten moet 10 mei niet vergeten" ookwel bekend als "Wie bonen wil winnen, moet op Sint Job beginnen" en winnen dat wil ik natuurlijk wel dus ik heb gisteren de helft van de bonen gelegd.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u St. Job?Die ken ik niet, welke heilige is dat?Ik houd me aan "bonen mogen mei niet zien".Dus eind mei en dan 2x3 bij elkaar, in de grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.