Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier gaat ook zeker niet alles opkomen. Zie je die ene met dat witte stukje, de een na onderste. Daar is dus de schil er wat af en die boon was ook gespleten bleek na het weken. Benieuwd hoe de rest het doen. Ze liggen in de aarde. Wel in pot nog omdat mijn zandgrond zo droog is. Dit is even wat makkelijker qua vocht. En zo doe ik het altijd met de bonen. Eerst in pot totdat het een mooi plantje is, dan in de grond. Ben benieuwd.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 18 minuten geleden, hazeltje zei:Zie je die ene met dat witte stukje,Nee....
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dit is geen reclame voor 123zaden. Vorig jaar gedoe met niet-kiemende aubergines, en nu blijkbaar bij diverse mensen ook matig resultaat.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 8 minuten geleden, Tanja65 zei:123zadenDaar koop ik al jaren niet meer, had toen een slechte ervaring ergens mee (of meerdere), maar weet niet meer wat.
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min ja ik ook een paar keer slechte ervaringen (met name met peperzaden). En de eigenaar steeds maar weer de oorzaak bij mij neerleggen, ik had het allemaal fout gedaan... Eerlijk is eerlijk hij heeft mij wel een keer nieuwe zaden gestuurd nadat ik aangaf dat ik echt wel weet wat ik doe en jaren ervaring heb. Maar die zaden waren zoals dit jaar bleek ook maar 2 jaar kiemkrachtig.Daarnaast zijn de prijzen aan de hoge kant en vraagt hij heel veel voor verzenden. Ik koop daar ook niet meer. 53 minuten geleden53 min aangepast door Mai Pensato
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.