Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:

Zoonlief is gister geopereerd en ik heb hem nu thuis, kan dus niet weg en verveel me te blubber! Heb bijna geen stem omdat ik bij mensen op bezoek geweest met dieren, ik ben super allergisch en uit pure verveling al zoveel gezaaid dat ik straks een overvloed aan ales (hoop) te hebben. Maar de zon schijnt dus alles komt goed!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

sterkte met je zoon en je allergie!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

heb ik potverdorie 8 weken het griepvirus buiten de deur weten te houden, wordt ik nu ziek .. arghhh... dat virus heeft 6 weken terug de dochter van mijn broertje geveld...(overleden dus) ben opeens bang voor griep geworden.. JEK! goed, onzin natuurlijk.. maartoch..

Geplaatst:

Dat is wel een ernstig verhaal zeg, sterkte.

Ik klaag over het feit dat ik hier nergens meer PCD pindakaas kan kopen.

De laatste potjes stonden ooit bij De Boer, maar dat is alweer een paar jaar geleden, de boer is zelf ook vertrokken.

Wie weet waar?

Het was namelijk de smakelijkste pindakaas om pindasaus mee te maken.

Ik ga ook nog een oproep doen voor de MTF dag, in het westen schijnt het gewoon verkrijgbaar te zijn/

Geplaatst:

ja dankje..

maar die pindakaas, die zoek ik ook al tijden! dammit dat die opeens niet meer te vinden is...de prijs was ook erg goed

en ik zit dus in het westen... niets te vinden hier

Geplaatst:

Ook niet in de toko???

Geplaatst:

ermzzz is het niet PCD pindakaas trouwens? die bedoel ik in elk geval...

Geplaatst:

Wie is ermzzz?

Ja ik heb het ook over PCD pindakaas. Ik heb weleens Jumbo eigen merk geproefd, maar smaakt nergens naar, dus Calvé is mijn kort door de bocht conclusie.

Ik moet gewoon die echte PCD hebben, met rood-groen etiket, waar PCD op staat.

Geplaatst:

Ok, we hebben het over dezelfde dus inderdaad..

ermzzzz is gewoon een knorretje, hikje, boertje

Wat ik wel een beetje overeen vind komen is pindakaas van de reform, hij is wel stukken duurder maar wel nog met de originele laag olie erop en ook zo lekker plakkerig. calve is meer pindaboter, verschrikkelijk!

Geplaatst:

Nu heb ik toch ook zo een kasje uit de Lidl, ziet er op het eerste gezicht mooi uit.

Stevig is wel iets anders, dat ding valt gewoon uit mekaar! Dat is bijlange zijn 32 euro niet waard vind ik.

Nu moet ik, willens nillens, iedere plaat met kit gaan vastzetten maar ik had op dat kasje gerekend en heb het derhalve ook echt nodig want de tomatenplanten moeten er in.

Daar baal ik van se, een mens koopt iets waar ze reclame voor maken en dan blijkt het niet veel waard te zijn.

Als men dat buiten zet waait het gewoon stukken vaneen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Willy kan je hem niet terug brengen,en je geld terug vragen,volgens mij heeft hier iemand op het forum dat ook gedaan om dezelfde reden. succes

Geplaatst:

Ik weet niet welk kasje je van de Lidl hebt nu ?

Vorig seizoen kreeg ik er eentje van een collega, die mijn enthousiasme met mijn tomaten wel kon waarderen. Kwam hij met dat ding aanzetten als verrassing. Ik toch wel in mn nopjes, al zou ik zo'n ding nooit zélf durven kopen.

Maaar ! Hij heeft heel het seizoen prima voldaan ! Je mag natuurlijk niet te veel verwachten voor die prijs, maar bij mij voldeed dat ding wonderwel. Hij wordt te heet van binnen , dus veel open zetten. Hij waait makkelijk weg , dus extra schoren ( dan neemt ie heul veel ruimte in ja ) Maar hij heeft zijn werk gedaan. En hij is er nóg. Niks versleten of iets. Stormen doorstaan.

Geen kwaliteit. Maar voor "extra " : prima !!

Geplaatst:

ga ik gelijk door met maar weer eens dezelfde klacht voor de zoveelste x

Maar ik moet het écht even kwijt weer.

Komend weekend 's nachts -4 a -5 graden en overdag een graad of 2. En daarna nog dagen lang zoiets.

IK BEN ER KLAAR MEE !! Het is potdorie nu al 19 maart. volgende week gaan we naar april toe al weer toch ? Weet ik veel. Zát redenen, waarom ik er nu wel echt klaar mee ben. Ik heb nog bijna niets gezaaid. Ga ik toch echt dan wel dit weekend aanstaande doen. Straks is het mei en dan gaat het op de maart lijken die er normaal zou moeten zijn ??

normaal .... normaal ja Ik dacht dat de échte winters nog maar zeldzaam zouden zijn ?? Heb ik een palm in de opkweek. Moet het klimaat wél een béétje doen wat ze zeggen he ??

Men Ik ben die kou zo ontzéttend zat

en dan gaven ze ons 2 weken terug 2 !! twéé dagen van een zalige 15gr. TSSSSSS om ons te pésten ofzo ?? mennnn....

Geplaatst:

Voor Bit:

decoratieve-zon17-30112515632561363726616.jpg

Geplaatst:

dank je dank je

Het was vandaag trouwens een heerlijke lange werkzame ( natte .... ach .... maar álles went ) dag op de tuin ..... zucht.

Geplaatst:

Bit, ik ga geheel met je mee !!! Ik ben de kou ook vreselijk zat. Heb wel al van alles in mijn m2 tuintje staat en in mijn andere kleine tuintje, hopen maar dat alles het overleeft !! En anders mag ik komende week weer opnieuw gaan zaaien

Geplaatst:

Ik zit aan de Winterglow thee...

Geplaatst:

Ik denk wel dat we minder muggen en zo hebben met 3 winters in 1 winter Tenminste ik hoop dat er heel wat nakomelingen doodgevroren zijn

We hebben nu inderdaad wel sneeuw zat gehad.....Vorige week nog survival tocht......nee niet in Oostenrijk maar gewoon 30 meter vanaf de voordeur: geen doorkomen meer aan!! Dit is nornaal een hol landweggetje...

p1030897a36861363728936.jpg

Geplaatst:

AAMMAAAAIIII

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

Prachtige foto Geedee.

Doet me denken aan de winters van vroeger (ouwe hap wa).

Als kinderen maakten we hele gangen in de sneeuw van die dichtgewaaide holle weggetjes.

Jaren lang hebben we gedacht (en is ons wijsgemaakt ihkv de global warming) dat zulke winters alleen maar vroeger voorkwamen.

Niet dus.

Maar ik heb makkelijk praten, we hebben 6 weken winter gemist omdat we toen zaten te puffen in Australie.

Geplaatst:

Harde schijf problemen... dus moet met de pc aan de gang. Zowiezo Windows opnieuw installeren ed....

Zat ik nu écht op te wachten... tja ... wanneer eigenlijk wel...

Maar... ben ff offline... hopelijk duurt het niet lang want dat zou betekenen dat alles verder goed gaat... Als het langer duurt moet ik blijkbaar ALWEER eerst een nwe harde schijf halen...

Dus alle andere plannen aan de kant vanavond en het wordt saai saai saai installeren en installeren en installeren de komende uren en uren...

Tot aan de andere kant van het installatieproces...

Geplaatst:

Maak je geen zorgen, je bent zondag in Zelhem. Harde schijf of niet...

Geplaatst:

Project uitprinten op het laatste moment i.v.m. gekloot van groepsleden > Een blauwe cartridge die gewoon uit elkaar donderd... Zucht. Printplaatje ergens diep verdwenen in de printer enz..

En zo ben je van 00.40 t/m 1.20 in ene bezig met een vrij letterlijke, operatie printer... Leuk, morgen om 8u weer op school zijn, ook dat nog...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.