Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #2

Featured Replies

Geplaatst:
Ik ga morgen even bij vreeke langs neeeeee koop geen zaad

Gelukt?

Geplaatst:

Dat is meestal na een ongeluk Erny, met bijvoorbeeld een motorboot. We zijn afgelopen maand in een schildpaddenopvang geweest in Florida. Daar hadden ze er heel wat rondzwemmen. 'Bubblebutts' noemden ze ze daar. Door middel van gewichten op de schild zorgden ze dat ze weer onder water konden zwemmen.

Geplaatst:

De zakjes zaden die vreeken zelf vul hebben geen datum, maar zij gebruiken een code vermeld bij de prijs.

Het zaad word bij Vreeken geleverd, dit is ook gelijk de datum die normaal op de verpakking hoor te staan.

Maar aan de hand van de code kunnen zij in hun systeem zien welke datum er bij welke code hoort.

Vreeken gaat er van uit dat het zaad ruim twee jaar goed is.

Wil je dus weten hoe oud het zaad is, hoef je alleen even te bellen de code te geven en dan kijken zij het even na.

Bij andere zaad leveranciers gaat het precies het zelfde, de datum op de verpakking is de datum dat het zaad is binnen gekomen.

Geplaatst:

Sommige schildpadden houden geen winterslaap.Ik denk dat er wat anders aan de hand is.

Grrrrr.........ik heb een vulling uit mn kies gekauwd met een dropje.Kan morgen een nieuwe vulling halen.

Geplaatst:

er is al bijna 48 uur niet geklaagd!!!!!!!!!!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

winterdipje?

(onee kan niet wegens geen winter)

Geplaatst:

ik wil even klagen dat de barre groningse winter van 2014 niet wordt erkend!

Geplaatst:

ik wil even klagen dat de barre groningse winter van 2014 niet wordt erkend!

Geplaatst:

tsss. Nou worden jullie 'aardbevingen' erkend ?? En nou wil je ook al die 2 dagen ijspret erkend zien ?? tsss ...... g r o n i n g e r s !!!

Geplaatst:

grmbl.

verschillende winkels af geweest maar nergens gevonden wat ik zocht.

ook vervelend dat winkels de actieprijzen nog hebben hangen maar het product niet meer op voorraad hebben (ook niet te bestellen)...

Geplaatst:

klinkt als een marketingconcept...

wat zoek je?

Geplaatst:
tsss. Nou worden jullie 'aardbevingen' erkend ?? En nou wil je ook al die 2 dagen ijspret erkend zien ?? tsss ...... g r o n i n g e r s !!!

Daar kan op bouwen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

(de NAM dan...)

Geplaatst:

Tijd voor guerrilla-bollen-planten Dennis. Nergens een boompje met perkje er rond in je buurt? Zelfs de buren vind dat vaak leuk.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Tegen beter weten in bij Vreeken besteld, en ja hoor, pakje is weer ergens verloren gegaan of naar het foute adres verstuurd of zo . Het is in ieder geval nooit tot bij mij geraakt. Na twee weken nog altijd geen antwoord gekregen op mijn mails. Ze zijn er duidelijk niet al te beschaamd over.

Ik had het kunnen weten want dit forum staat bol van dergelijke berichten over hen, dom dom dom

Eerste en laatste keer in ieder geval, stelletje oplichters! (ze lezen naar het schijnt mee)

Geplaatst:

Dat is wel ff wat overdreven hoor... Oplichters zijn het zeker niet en dingen kunnen nou eenmaal fout gaan. Maar daar is dan het speciale topic voor waar je ook al had gereageerd...

Waarin tegenover de slechte ervaringen ook een heleboel goede ervaringen staan...

Snap dat je ervan baalt, maar zo'n prachtig bedrijf gelijk neersabelen is ook wat heftig.

Klagen mag trouwens natuurlijk gewoon in dit heerlijke klaagtopic... alleen je beschuldigingen gaan mij persoonlijk dan net ff te ver...

Geplaatst:

Ik beschuldig dan ook graag mezelf eventjes :

Sta ik van mijn sigaretje te genieten op mijn balkon en bewonder ondertussen de hielstek die ik van Thea heb gekregen van de mooie Agastache, afgelopen september. Het dooie takje heeft namelijk een mooie nieuwe scheut, staat lekker luw buiten en groeit ( groeide ) gestaag.

Laat ik dat potje uit mn handen glippen ! Pets . boem. stekje nog net gered van over de reling vliegen. Mén. Wat een lulhannes. Roken en bril in de hand en potje van dichtbij bekijken, het gaat niet meer samen

Hij staat weer opgepot. Hopen dat die dit overleeft. tsssss

Geplaatst:

Moet je even tuttelen,daar houden plantjes van.Vooral van mij afkomstig ik tuttelt wat af.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Roken en bril in de hand en potje van dichtbij bekijken, het gaat niet meer samen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Tegen beter weten in bij Vreeken besteld, en ja hoor, pakje is weer ergens verloren gegaan of naar het foute adres verstuurd of zo . Het is in ieder geval nooit tot bij mij geraakt. Na twee weken nog altijd geen antwoord gekregen op mijn mails. Ze zijn er duidelijk niet al te beschaamd over.

Ik had het kunnen weten want dit forum staat bol van dergelijke berichten over hen, dom dom dom

Eerste en laatste keer in ieder geval, stelletje oplichters! (ze lezen naar het schijnt mee)

Weet je wel zeker dat het al verstuurd is?

Geplaatst:

Wij leesbrildragenden, zeg 45+ , hebben een extra arm nodig! (vooral als je een bril draagt en die telkens ff af moet doen om beter te zien)

Ik leg hem vaak even op de grond waar ik bezig ben met verspenen ofzo en ga er daarna op staan .

Geplaatst:
Moet je even tuttelen,daar houden plantjes van.Vooral van mij afkomstig ik tuttelt wat af.

Nee, nee .... N E E !!. Nee Thea, ik weiger pertinent te tuttelen. Ik piel wat áf op de tuin met die zooi, maar tuttelen doe ik niet ! weiger ik.

Ik lees de Viva niet, ik lees De Linda niet , ik lees geen Home and Garden , geen 'Landleven' , kijk zelfs al járen geen Gardeners world meer. Ik T U T T E L niet !! Nog nooit een Libelle opengeslagen zelfs.

ow. en.... ik WIL geen leesbril. Gééen leesbril of zo'n varifocus-ding.

KLAAAAAAAAG !!!!!!

Geplaatst:

spierpijn van tegels kruien

een moestuinder stopt ermee en vroeg of ik zijn tegels wilde

nu blijkt dat ik er ongeveer 400 uit moet halen en naar mijn tuin moet traspoteren

ik heb er nu 110 gedaan en moet over 2 weken klaar zijn dan komen de nieuwe tuinders

ik ook met mijn grote mond geen probleem doe ik wel voor u (zonder te kijken naar hoeveel )

Pff heb in elk geval een oud mannetje blij gemaakt en ik heb een tegelpad

maar wat een werk

aangepast door Gast

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

goed voor je!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.