Geplaatst: 1 september 201411 j aaaah Jo deze zijn nog veel leuker dan de echte ! Het zijn knuffelpompoenen , leuk hoor!Kunnen mooi het hele jaar blijven staan
Geplaatst: 1 september 201411 j Jootje wat leuk! Ik wil ook leren haken. Ken al 2 steken haha! Altijd als ik naar mijn vader of moeder ga dan rijd ik langs een boerderij met een bordje aardbeien (of iets anders naargelang het seizoen). Ik was daar nog nooit geweest, maar wilde daar graag eens een keer kijken, en afgelopen zaterdag was toevallig een open dag. Was heel leuk om te zien hoe ze de aardbeien, frambozen, bramen etc. kweken. Je kon ook bakjes kopen en dan kon je zelf aardbeien plukken. Dus ik heb samen met mijn kinderen en zus aardbeien geplukt (wel in de regen.. ) en wat waren die lekker zoet! Heerlijk!
Geplaatst: 1 september 201411 j Jootje staan ze op je ruillijst?? Ik vind ze geweldig Ruilen voor een echte?? of 2?? **Geedee kan niet haken **
Geplaatst: 1 september 201411 j Heel mooi Jootje!Dat wordt dus een workshop Pompoen haken op de mtfd...
Geplaatst: 1 september 201411 j Oooh.. leuk Jo! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 2 september 201411 j ,....Was heel leuk om te zien hoe ze de aardbeien, frambozen, bramen etc. kweken. Je kon ook bakjes kopen en dan kon je zelf aardbeien plukken. Dus ik heb samen met mijn kinderen en zus aardbeien geplukt ... Waar is dat?? Er is nl een topic waar je dit soort tips kunt melden zodat anderen er ook tzt van kunnen gebruik maken....kan t alleen ff niet vinden nu.....wie helpt ff?
Geplaatst: 2 september 201411 j deze?https://www.moestuinforum.nl/topic/584-braderi%C3%ABn-markten-beurzen-moestuindagen/ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 2 september 201411 j Nee, het waren meer adresjes van al dan niet biologisch geteeld spul....meer de "bij de boer"kraampjes en winkeltjes
Geplaatst: 2 september 201411 j De titel maakt het niet heel makkelijk te vindenLinks van winkeltjes voor de biologische lekkerbekken
Geplaatst: 2 september 201411 j https://www.moestuinforum.nl/topic/14144-links-van-winkeltjes-voor-de-biologische-lekkerbekken/ Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 2 september 201411 j topic gevonden en berichtje geplaatst! Het bedrijf zit in Aalten (gelderland)
Geplaatst: 4 september 201411 j Ik heb mijn valappels op in een weggeefhoek geplaatst..de reakties zijn werkelijk overweldigend. Als je dus niet weet wat te doen met je overschot aan (val) appels, probeer eens een weggeefhoek in jouw plaats.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j Ergens hier op t forum heb ik gezet welke soorten pompoen ik heb gezaaid en geplant dit jaar...Kan ut niet vinden..wie helpt me zoeken ? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j ik kan zo snel alleen vinden dat je op 24april pompoenen hebt gezaaid.maar welke soorten staat er niet bij zoek anders eens tussen je eigen berichten op een soortje waarvan je zeker weet dat je die hebt gezaaid.
Geplaatst: 5 september 201411 j Dank Loes, ik dacht inderdaad dat ik het daar erbij had staan We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 201411 j Mijn blauwe mais was laat, mijn suikermais vroeg, zodat ze heel even een overlap hadden in de bestuiving. En nu heeft de meerderheid van de gele maiskolven 1 blauw zaadje in de kolf. Niet 2, niet meer, gewoon elk 1 blauw zaadje. Zo grappig.
Geplaatst: 6 september 201411 j Voor als jullie óók niet kunnen slapen....: Er komen er nog een stuk of 70 achteraan
Geplaatst: 7 september 201411 j Voor als jullie óók niet kunnen slapen....: Er komen er nog een stuk of 70 achteraan heulemiddag niet geslapen....
Geplaatst: 11 september 201411 j Kocht net bij de Oriental frisdrank, Black Grape - Carribean Taste! Nou... thuisgekomen schenk het in een glas en het is prachtig dieppaars!!! En smaakt naar de Fernandes groen... Erg bijzonder...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.