Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:
een smartphone-loze marketingstudent

Om welke reden heb je geen smartphone Dennis?

Waarom wel? Mis hem niet, zo simpel is het Mis alleen soms WhatsApp, maarja, om daarvoor alleen met zo'n ding te slepen? Tablet + computer weet ik ook aardig mee te overleven. E-mails reageer ik meestal binnen 3 uur op, dus naar mijn idee ben ik dan toch bereikbaar genoeg. Ok, zoals gister op zo'n beurs ben ik vrijwel de hele dag onbereikbaar... maar dat heeft ook wel weer z'n pluspunten. Was daar tenslotte voor een beurs, niet voor chatberichtjes van alles en iedereen....

Die Google NL CEO was van mening dat het onmisbaar is, omdat je niet kan simuleren wat je klanten op hun smartphone doen. Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Website's etc. smartphone goed vindbaar maken en het succes daarvan analyseren via bijv. Google Analytics kan je ook wel zonder smartphone denk ik. Die activiteiten zelf verricht je tenslotte niet op een smartphone maar op een computer. Tenminste, tot nu toe red ik het zonder. Maar zonder smartphone was ik wel half dood geweest, dan was school iets té saai geworden

Geplaatst:

Haha... vroeger geen smarthphone of spelletjesapparaat. Wij zaten te breien tijdens de lessen, of te kaarten met mini kaartspel... want de leerstof was wel nét zo vervelend.

Geplaatst:

O ja, wat was dat vaak sáááái

Ik kan nog steeds niet tegen 'veelpraters': mensen die hele verhalen ophangen terwijl ik bijna van mijn stoel rol van verveling

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Heb hier een tijd niets gepost

In 2015 hebben wij in maart onze ene hond Pezzo verloren aan een hartkwaal. Omdat 1 hond geen hond is, is er een rescuehondje uit Roemenië gekomen, zij kwam begin mei en heet Mayla. Eind mei is onze Jeppe ook overleden aan dezelfde hartkwaal. Drie cavaliertjes gehad, alledrie dezelfde ziekte. Ben er klaar mee.

Toen moest er dus weer een hondje komen, hij kwam begin juli en heet Yesco. Ook een Roemeense rescue.

Allebei via de stichting Dogsadoptions Nederland.

Wat ben ik vreselijk ongelooflijk met mijn neus in de slagroom gevallen met deze 2 kanjers !!! Stapelgek ben ik op ze.

Geplaatst:

Leuk waren het volwassen honden of puppy's?

Ik volg op FB ook een groep die honden uit Roemenië halen maar ja dan ook nog een groep met honden van Kreta en een van Lanzarote zo veel leuke dieren die het beter verdienen.

Geplaatst:

Gisternacht... voor het eerst sinds dagen geen vorst meer... Wilde buiten even wat water pakken, keek naar de deur beneden... wat zag ik naar boven kruipen?.... EEN NAAKTSLAK !!! Die kwam even demonstratief laten zien dat die vorst m nix gedaan had...

Geplaatst:

grrrrrr....heb er net 5 uit de boerenkoolbladeren geplukt, het is bewezen: slakken zijn hufterwinterproof

overigens , heeeeeel 2016: microgreens

Geplaatst:

Ze kwamen mij vandaag ook verrassen Erny! Flink wat potten met dode planten van afgelopen seizoen geleegd... zaten nog verdomd veel kleine naaktslakjes in! En aangezien ze zo klein waren, vermoed ik dat ze deze winter geboren zijn.... Leuk die warmte

Geplaatst:

Ik volg op FB ook een groep die honden uit Roemenië halen maar ja dan ook nog een groep met honden van Kreta en een van Lanzarote zo veel leuke dieren die het beter verdienen.

Volwassen. Dat wil zeggen dat Mayla 9 maanden was toen ze kwam en Yesco ongeveer 2,5 jaar.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Geplaatst:

Volwassen. Dat wil zeggen dat Mayla 9 maanden was toen ze kwam en Yesco ongeveer 2,5 jaar.

Leuk, meer mensen met buitenlandse honden! Ik heb twee podenco's uit Spanje, en onze vorige hond was ook een Spaanse podenco. Onze Pippi (ja, daar komt de naam vandaan) was een katje uit Portugal, en we hebben nu naast twee gewone Nederlandse katten ook een kat lopen uit Libanon.

Effe een plaatje van de meest recente aanwinst, Toto was ongeveer een jaar toen hij hier kwam (met een maand of 7 van straat geplukt door een stichting) en wij zijn inmiddels een jaar verder en het is een heerlijk blij eitje:

05aac1f740deb74bc4ca48552b4bdbf4.jpg

Geplaatst:

Wat een leukerd Pippi !!!!!

Geplaatst:

Leuke hond.

Die wetgeving om dieren te beschermen zou overal een stuk strenger moeten met vele hogere straffen.

Geplaatst:

Grutjes heremijntijd hey hallo allemaal het is compleet en totaal volledig veranderd hier! Huuuuu! Hallo! Even wennen hoor

Geplaatst:

Hee @Mijke! Ik dacht toevallig gisteren nog aan je... zo van: Waar is Mijke gebleven???

Welkom terug op het ververste forum.

Geplaatst:

ja eh, die hele affaire met Natuurmonumenten kostte toch iets meer moeite dan ik had ingecalculeerd... We hebben sinds juli oid geen stap meer in de moestuin gezet, laat staan dat ik nog tijd en puf had om er over op het forum te schrijven Maar dat is nu achter de rug gelukkig dus binnenkort beginnen we met frisse moed aan een nieuw moestuinjaar. Moeten we eerst nog wel even het probleem oplossen dat we te weinig tuinders hebben om het complex draaiende te houden...

(en JE-MIG wat moet je ver scrollen om een post te submitten! Kan ik dat ergens aanpassen ofzo?)

Geplaatst:
(en JE-MIG wat moet je ver scrollen om een post te submitten! Kan ik dat ergens aanpassen ofzo?)

Wat bedoel je? Gewoon meteen naar de laatste bladzijde en 'end'?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
DSC5986-160631455800823.jpgMet een beetje geluk zien jullie hier onze Mayla en Yesco !!
Geplaatst:

Ehh hmm nou vind ik dat de kruidnoten met het jaarvroeger in de winkels liggen, maar dit jaar maakt de Aldi het wel heel erg bont..image27061455803073.png

Vanaf komende week verkrijgbaar, chocolade kruidnoten....

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Wat bedoel je? Gewoon meteen naar de laatste bladzijde en 'end'?

Nou gewoon, als je je reactie getiept hebt moet je helemaal naar onderaan de pagina scrollen voordat je op Verstuur kunt drukken. Omdat die hele "foto toevoegen aan uw bericht" er om een of andere reden nog tussen staat (daar zit bovenaan toch ook gewoon een knopje voor?). Ik vind dat erg irritant!

Geplaatst:

Hey Mijke

jep dat blok voor het uploaden van foto's is best groot.

knopje bovenin is trouwens een andere, die is voor het direct invoeren van een url, niet voor het uploaden.

bij sommige forumdelen heb je nog een vak " Snelle reactie" direct onder het topic wat heel veel scrollen scheelt (bijvoorbeeld in de huiskamer). maar deze is helaas ook niet meer overal te zien.

misschien nog iets voor dit topic: https://www.moestuinforum.nl/topic/17924-wijzigingen-en-opmerkingen-over-het-forum-techniek/

Geplaatst:

Ik heb een knopje [pgdn] op de laptop. Dan zit je (ik dus) meteen goed

Geplaatst:
Met een beetje geluk zien jullie hier onze Mayla en Yesco !!

Wat een leuk stel! Ze vonden dat op de foto gaan wel een heel ernstige zaak als ik die serieuze bekkies zie. Lief!

Geplaatst:
Ehh hmm nou vind ik dat de kruidnoten met het jaarvroeger in de winkels liggen, maar dit jaar maakt de Aldi het wel heel erg bont..image27061455803073.png

Vanaf komende week verkrijgbaar, chocolade kruidnoten....

Echt?

Ik ga de Kerstspullen maar weer opzoeken...

Geplaatst:
Met een beetje geluk zien jullie hier onze Mayla en Yesco !!

Wat een leuk stel! Ze vonden dat op de foto gaan wel een heel ernstige zaak als ik die serieuze bekkies zie. Lief!

Een beetje eng eerder. Deze met mij ook

DSC6038-135811455887134.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.