Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin #2

Featured Replies

Geplaatst:

Ja, wij zaten ook in die ruim 6 miljoen. Kan er weinig aan veranderen. Maar ik heb sowieso weinig illusies. Als ze aan je NAW gegevens, email of bankrekening nummer willen komen kan dat ook via andere routes. Wat @HuubvG zegt; je wachtwoord veranderen. En dan er het beste van hopen. Gelukkig zijn we niet rijk en valt er bij ons weinig te halen 😂😂😂.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Ik snap dat ww veranderen eigenlijk niet.

Waarom is dat een goed idee?

Geplaatst:

Voor het geval je wachtwoord ook gestolen is.

Geplaatst:

Maar wat hebben ze dan aan mijn ww voor odido?

Ze hebben verder toch alles al?

Geplaatst:

Sommige mensen gebruiken hetzelfde wachtwoord op verschillende plekken.

Geplaatst:

Ah... nu snap ik het.

Dank je!

Geplaatst:

@HuubvG ,het belangrijkste heb je al gedaan,je wachtwoord gewijzigd.

Ipv op de link te klikken,kan je ook rechtsteeks naar de website van Mozilla Monitor surfen en daar de status van jouw exposure checken.

Er zijn ook andere websites waar je dat kan checken,zoals bijv. van het bekende antimalware bedrijf Malwarebytes.

Malwarebytes
No image preview

Data Breach Victim? Free Digital Footprint & Data Breach...

If your personal data was exposed in a data breach, you need to check your digital footprint. Use our free tool here.

Geplaatst:

Zit zelf ook bij odido, paar weken terug dus ook de email gehad. Gelukkig gebruik ik voor elke website/account een ander wachtwoord. Maar inderdaad de prive gegevens kunnen ze ook via andere wegen krijgen. Maar inderdaad, geen telfoontjes aan nemen, of op aanbod ingaan, als jij niet zelf iets wilt en altijd dan eerst zelf terug bellen naar orginele nummer van website.

@HuubvG over mozilla, heb jij dan bij hun een account? Aangezien zij jouw een email sturen? Ik gebruik firefox ook naast chrome dagelijka, maar geen email gehad.

Edit:

Wel vandaag deze email gehad, van: https://haveibeenpwned.com/
image.png

Geplaatst:

Weet iemand intussen al iets meer van @Patrijs ?

Hij is al een paar maanden niet meer hier geweest.

Geplaatst:

🤷 En @Erny is ook kwijt?

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

En @Janie en @Vlaflip allemaal verdwenen.

Geplaatst:

Janie had haar account opgezegt. Vlaflip durf ik niet te zeggen.

Geplaatst:

Erny is wel vaker in de winter een tijdje onder zeil. Hopelijk is ze leuke dingen aan t doen met Zowie. Wat Patrijs betreft, geen idee. Ik zou ook niet weten bij wie ik zou kunnen informeren, ondanks het feit dat hij veel op het forum aanwezig was had hij niet echt persoonlijk contact met iemand hier lijkt.

Er verdwijnen natuurlijk voortdurend mensen we kunnen allemaal een aardig rijtje opnoemen denk ik.

Patrijs was wel een belangrijk forumlid met zijn kennis van traditioneel tuinierenen zijn warme manier van het overbrengen van kennis. En dan niet te vergeten natuurlijk zijn honderden hongeropwekkende updates..veel directe teeltinformatie en hij en Matrijs maakten de mooiste borden eten met de producten uit de moestuin, en. Vers en dat het hele jaar door!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
1 minute ago, appelvrouw said:

Hopelijk is ze leuke dingen aan t doen met Zowie.

Hoop ik ook, maar meestal geeft ze ergens na oud en nieuw wel weer acte de presence, dus vandaar.

Geplaatst:

En m.b.t. Patrijs sluit ik niks uit, maar ik mis hem wel 😞

Geplaatst:

Ik mis Patrijs ook, ik heb hem helaas niet zo lang meegemaakt. Maar wat hij schreef was heel interessant. Vandaag b.v. stond ik mijn spinazie te zaaien, de Winterreuzen en hij had gezegd hoe ik het moest doen en dat was zo'n succes. Elk jaar als ik spinazie zaai zal ik aan hem denken of ben ik nu een sentimenteel mens? Dat wil niet zeggen dat ik van de anderen hier niets leer, natuurlijk wel. Maar hij legde het altijd goed uit met fotos en op een leuke manier en schreef elke dag wat hij had gedaan.

Geplaatst:

Ik heb vroeger ook bij odido gezeten. Net gecheckt met de link van Rookie. Naam en email naar buiten gebracht. Dus zo even mijn email wachtwoord wijzigen.

Geplaatst:

Deze bezoeker kwam aan de nepetaplantjes eten. Ik hoop wel dat hij van die van jou afblijft @Ciska 😉 Die heb ik maar even op tafel gezet.

Het is best een hele mooie kater met zijn spierwitte snor en hij deed ook nog even zijn carnavalsneus op 😸

IMG_7323.jpeg

IMG_7322.jpeg

Geplaatst:

Daar ben je lekker mee @appelvrouw Ken je deze kat?

Geplaatst:

@rorror , ik ben ex-lid van Odido, maar ik kan nog inloggen. Daarom kon ik mijn ww wijzigen. Misschien kreeg ik om die redenen geen mail van Odido, die sturen ze zeker alleen naar actieve klanten. Ik wil mijn account bij Odido beëindigen en de gegevens wissen maar daar ga ik vandaag over bellen met Odido.

Ik mis ook @aalterse-willy , bij hem kan ik zien dat hij medio 2025 nog ingelogd is geweest.
Bij @Erny en @Patrijs lukt het niet om te zien wanneer ze voor het laatst actief waren.

@rorror , weet jij hoe dat zit? Meestal zag je de registratiedatum (links) en laatst actief (rechts) als je de cursor boven hun naam houdt. Nu zie ik dat bij velen je niet meer kunt zien wanneer ze voor het laatst actief waren.

Geplaatst:

Bij @Patrijs kan ik het wel zien; laatst bezocht oktober 2025.
En @rorror is momenteel online. )

Geplaatst:

De illusie van het internet. Ik zie een aantal gebruikers genoemd worden als hij of zij, terwijl ze in mijn hoofd precies het tegenovergestelde waren. Grappig wat voor verhaal je zelf bij zo'n forum bedenkt als het een beetje ambigu is.

Geplaatst:

Tja…zo lees ik bij jou vanzelvers LiesjeR, 33 jaar bij lid worden dus een redelijk jonge vrouw terwijl je net zo goed Leo-Sjoerd kan heten..geboren in 1933

Geplaatst:

@appelvrouw das een eind lopen hoor voor poezebeest🤣🤣

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.