Geplaatst: 30 maart 201510 j Wie weet is hij ingelogd onder een andere naam en lacht hij in zijn vuistje.
Geplaatst: 31 maart 201510 j Twijfel twijfel ... Compostbak of een wormenbak... Heb gehoord dat het sap wat uit een wormenbak komt heel goed voor planten is. Maar ik wil ook egels in mijn tuin lokken..
Geplaatst: 3 april 201510 j Ik ben weer terug!! Misschien kent niet iedereen mij meer, maar ik ben tot ongeveer een jaar terug best actief geweest op dit forum. Daarna begonnen met een drukke studie, en waar de winkel natuurlijk doordraaide door de rest van mijn familie werd het op moestuinforum een beetje stil. Nu ben ik (bijna) klaar met mijn studie, en zal ik ook op dit forum weer te vinden zijn om nieuwe dingen te leren en vragen over fruitbomen te beantwoorden. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 3 april 201510 j ha welkom terug frank! ik ken je nog wel hoor! ik ben ook een half jaartje weggeweest per ongeluk. Laten we het maar winterslaap noemen
Geplaatst: 3 april 201510 j Precies, winterslaap. Ik ben precies op tijd terug voor de leukste tijd van het jaar: voorjaar Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 3 april 201510 j Leuk dat je terug bent! Die rubus chamaemorus heb ik trouwens nog steeds niet in de tuin Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 3 april 201510 j Nee geert, informatiekunde, ik ben het zwarte schaap van de familie wat dat betreft Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 april 201510 j jouw boompjes staan er hier weer prima bij!ik kom binnenkort weer eens langs voor wat fruitstruikjes
Geplaatst: 4 april 201510 j Fijn om te horen RobO! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 april 201510 j Manlief is de muur aan het stemmen, voor de electro kabels om de verlichting aan te sluiten.Wat een stof, als het klaar is maar opruimen en stofzuigen. Dan is nog genoeg te doen voor mijn betere helft, muur weer glad strijken, behangen en verven. Dan nog laminaat leggen, maar dan is de hal ook klaar. Onze slaapkamer en afstelkamer moeten dan geverft worden. EditVerlichting is mooi geworden, 2 fakkelachtige lampen op de gang.
Geplaatst: 5 april 201510 j Ha Frank!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 9 april 201510 j Phoe lekker warm om te werken. Heb de neiging een korte broek aan te trekken. Nu ff uitpuffen met wat te drinken. Hard nodig. De tomatenkas van de aldi is opgezet, nu een tuinwerkbanktafel aan het maken van afvalhout. Leukleukleuk! Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Geplaatst: 9 april 201510 j hier bezig om de tuin schoon te maken. Net in een nieuw huis en de tuin is een rotzooi. Alles schoonmaken,vlakken, maaien en dan freezen
Geplaatst: 10 april 201510 j Hoi Frank..ik mistte al foto`s van nieuwe bloesems We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 april 201510 j Wat lees ik nu weer over onze noorderburen?Ziek worden van hun kippen????? http://www.welingelichtekringen.nl/wetenschap/439951/5-tot-10-nederlanders-besmet-met-esbl.html Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.