Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Allemaal!

Kijk hier al vaker en dacht: Nu ook maar is registreren!

Ben Dennis uit Noord-Holland, en 16 jaar. (Jup, voel me ernstig jong hier, haha )

Beschik over 2x een kasje van 1m² in de tuin (dus totaal 2m²) en nog wat kleine stukjes grond zo hier en daar (waar nog wat plek over was), en verder nog een propagator verwarmd kweekkasje! Nu bezig met stevia plantjes.

Vragen verder? roep maar!

Geplaatst:

Momenteel niet echt heel veel.. Stevia, wat gewone kruiden als basilicum, peterselie, munt en bieslook.. En uiteindelijk nog de aardbeienplantjes in de tuin (viel me laatst op dat die al flink beginnen te groeien , en veel minder dood blad hadden dan vorig jaar )

en de fruitbomen in de tuin,

Wel grappig met dat bieslook

Plantje in de tuin: Hele kleine groene steeltjes zichtbaar

Plantje in de garage, op de grond: Groeit traag, 7cm groot.

Plantje in de garage, op de werkbank: Groeit giga hard, denk snel 4 á 5cm per week , nu al richting de 30cm denk.

maar verder is het nu even rustig hier.. Begin weer vol op te zaaien, dus zal maar een kwestie van tijd zijn en t staat hier weer helemaal vol,

(Tja Ok, en ik heb denk 1 m² aan tientallen radijsjes.. Paar eind vorige zomer niet geoogst , afgelopen winter heeft het zich flink vermenigvuldigd in het kasje, net onkruid)

Geplaatst:

welkom en veel plezier.Leuk als je zo kan expirimenteren.

Ik ben nu 14 en toen ik begon was is nog 13 dus je bent niet de jongste.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Welkom Dennis.

Het doet me plezier te zien dat steeds meer jongeren interesse in deze mooie hobby krijgen !

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
Welkom Dennis

Ik ben 21.. Ben denk ik ook de jongste op het moestuincomplex waar ik zit..

Hahaa, dat dacht ik ook, maar jij hebt gewonnen! :P Ik ben 29. Vrienden van mij hebben nu ook een tuintje bij AA tuinen en die zijn gemiddeld rond de 23..

Maar afijn, compleet offtopic. Welkom!

Geplaatst:
Welkom Dennis

Ik ben 21.. Ben denk ik ook de jongste op het moestuincomplex waar ik zit..

Hahaa, dat dacht ik ook, maar jij hebt gewonnen! :P Ik ben 29. Vrienden van mij hebben nu ook een tuintje bij AA tuinen en die zijn gemiddeld rond de 23..

Maar afijn, compleet offtopic. Welkom!

Hee wat leuk! Ik wil jullie wel eens ontmoeten en tuintjes bekijken enzo

Geplaatst:

Hoi Dennis, welkom op dit forum. Je bent idd een jonge moestuinier. Leuk. Ik wist niet eens dat er zoveel meer jongeren hier zaten. Durf ik bijna niet om de leeftijden van de rest te vragen, of over die van mezelf te beginnen

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hoi Dennis welkom op het forum.

Ik ben een van de ouderen (50plus). Heb dus al wat meer ervaring.

Aangaande je bieslook. Laat ze eens mooi in de bloei komen.

Als de paarse bloemen uitgebloeid zijn krijg je een overvloed aan zaadjes.

Heb je in een mum van tijd veel nieuwe plantjes.

Heb ze in een paar vakjes in de voortuin staan tussen de bloemen, samen met andere decoratieve kruiden.

Geplaatst:

Vind die marsepeinen roosjes op de slagroomtaart anders wel erg lekker

Maar goed als je het goed bekijkt eet je wel meer bloemen toch? Artisjok, bloemkool, broccoli(bloemknop)

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Vind die marsepeinen roosjes op de slagroomtaart anders wel erg lekker

Maar goed als je het goed bekijkt eet je wel meer bloemen toch? Artisjok, bloemkool, broccoli(bloemknop)

Ja Oke, dat klopt! Maar dat is toch weer even een ander idee, maar klopt, het zijn en blijven bloemen!

Weet jij toevallig of er ook ergens zaadjes te vinden zijn voor die marsepeinen roosjes? Ik voorzie een gat in de markt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...