Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

tomaten en plantenstokken in de Aldi in België...

vanaf 1 juni!!!

tomaten_of_plantenstokken_normal_11636.jpg

alsook tuinhandschoenen en binddraag

Geplaatst:
Wat leuk Conny !!! Helaas is dat precies onder mijn werktijd

Hoi Nynke, het is ook onder mijn werktijd, maar ik weet nog een veel leukere stekjes en zaden ruilbeurs hoor.

Die zit in het oosten van het land, in een plaats genaamd Z****m daar was het de laatste keer zo leuk.

De eigenaren zijn ook een heel lief stel ze heten Duo J & J, bijgestaan door P & M.

Groetjes,

Conny.

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Geplaatst:

ik denk dat ik daar dan ook maar eens naar toe moet

Geplaatst:

Bij de Boerenbond in pijnacker 5 grote bloempotten plastic 25 cm doorsnee voor 95 cent.

Bij de gamma tot morgen potgrond 40 liter 2,50

Geplaatst:

Vanaf morgen bij de Aldi zomerfruitplanten voor 2,99!

Ik heb braam, framboos, bosbes, aalbes en kiwi gehaald.

Planten stonden al volop in blad.

(haal ik de die bessenstruiken Kuch*stokken*Kuch van de gamma er toch maar uit.)

Geplaatst:

Deze week is er weer (bemeste) tuinaarde en potgrond bij de Gamma in de aanbieding, 3+2 gratis.

Geldig tot 9 juni.

Geplaatst:

Ik was bij de aldi en daar hadden ze een tomatenkas voor €10.- , uit mn hoofd was die 168 hoog. Ik weet niet of dit bij alle aldi’s zo is. Ik denk dat ze er gewoon vanaf moesten. Hij stond in ieder geval niet in het foldertje.

Ook hadden ze een hele mooi kweek(start)set, met daarin (ik citeer van de verpakking):

-1 kweekbak waar stekjes in geplant kunnen worden

-1 deksel om het kas effect te stimuleren

-40 biologische afbreekbare ronde kweekpotten

-2 rechthoekige trays met elk 10 kweekbakjes

-10 beschrijfbare markeerstokjes

-2 stuks plantgereedschap (dit is volgens mij zo verspeen ding en een dingetje om gaatjes in de grond te prikken)

-1 schrijfpotlood

-zaden en grond niet inbegrepen

Ik had deze set al een keer eerder zien liggen bij de aldi voor €7.- en heb hem toen meegenomen. Nu was die maar €1.-!!!!

In search of my father's garden, I found my own.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Koopje Danny!

Veel plezier ervan!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Bij Praxis in Dordrecht (Edisonstraat 7) olijfboompjes met 50% korting!

Ze hebben 2 prijzen/maten, 14.99€ en 9.99€

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ik zag gisteren rabarberplantjes bij de Welkoop. Het potje was net iets groter dan een P9, en er staken 4 miezerige rode sprietjes uit, met blaadjes er op. Ze kostten 6,95 per stuk!

Dus uh... mocht iemand rabarber willen kopen? Stukken van een volwassen plant? Met dikke stengels, waar je al snel van kunt oogsten? Die van mij moeten dan toch zeker 20 euro per stuk waard zijn!

Geplaatst:

Zag bij de Lidl een elektrische grondlosmaker voor 40 Euro, die me erg handig lijkt voor mensen voor wie het losmaken van de grond zwaar werk is.

4 langzaam draaiende haken, tot 18 cm diep, die zichzelf de grond intrekken. Ergonomisch enz. Idee van een frees, maar dan veel lichter en minder diep....dus misschien ook iets voor wie niet wil spitten en alleen oppervlakkig grond wil losmaken....

Zag alleen de doos en de beschrijving met foto's er op , niet zelf in handen gehad...maar misschien een nader kijkje waard voor wie gebaat is bij wat gemak...?

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Bij Boerenbond en Welkoop is de koemestkorrel 25 liter in de actie. Twee zakken voor 15 euro. Scheelt 7 euro per twee zakken.

Ter vergelijking een zak koemestkorrel van 50 liter kost normaal rond de 18 euro. Dus het scheelt wel een beetje

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:
Bij Boerenbond en Welkoop is de koemestkorrel 25 liter in de actie. Twee zakken voor 15 euro. Scheelt 7 euro per twee zakken.

Ter vergelijking een zak koemestkorrel van 50 liter kost normaal rond de 18 euro. Dus het scheelt wel een beetje

Ehmm, dan scheelt het toch 3 euro per 2 zakken?

Geplaatst:

Ehmm, dan scheelt het toch 3 euro per 2 zakken?

Het is maar net hoe je het bekijkt. Het scheelt 3 euro op 50 liter in volume, als je het vergelijkt met een zak van 50 liter en de prijs daarvan. Maar wanneer men kijkt naar de zakken van 25 liter, en geen rekening houdt met de zakken van 50 liter, scheelt het wel 7 euro per twee zakken.

Zo had ik in eerste instantie gerekend/het bekeken Met mijn tweede zin was pas bedoeld om het verschil aan te geven tussen een 50 liter zak en twee 25 liter zakken

Maken het wel ingewikkeld zo.... De koemestkorrel is dus in ieder geval in de aanbieding

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:

Wanneer is de geleisuiker altijd in de aanbieding.....en waar is hij t voordeligst?

Geplaatst:

De aanbieding van de aldi was dacht ik ergens eind mei begin juni. € 0.89

Maar ik geloof dat ze in Duitsland vast in het assortiment zit, dus misschien kun je daar kijken.

Geleisuiker van van Gils is 2 keer zo duur

Geplaatst:

Vandaag in Leer Duitsland geweest.

Multi gelei suiker 2;1 voor 0.69 p pak 500 gram.

Sappan voor 39,95

Ele Weckpan voor 89,95.

Ben voor de suiker/schoenen/drank een dagje uit in Duitsland geweest.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Moet ik ook maar eens naar Duitsland......binnenkort zijn de pruimen rijp en massa's frambozen

Geplaatst:

Bij Action of elke andere schoolcampus zijn nu leuke etiketjes in overvloed

(soms spotgoodkoop 36 st voor 99 cent)

PICT621740201375959508.JPG

Geplaatst:

Duitsland is ook altijd fijn om naar de supermarkt te gaan, en natuurlijk voor elektro...

Geplaatst:

En voor bakspullen.De verse gist kost daar maar 7 cent Vlees is ook beter van kwaliteit.Wij gaan regelmatig ff shoppen in Duitsland

Geplaatst:
  • Auteur

Weten jullie of ze toevallig ook Autan Family spray verkopen in duitse supermarkten?

Ik ben allergisch tegen insekten steken en dit spul werkt echt heel goed maar is in nederland niet verkrijgbaar.

Geplaatst:

Autan is de merknaam maar je krijgt hier wel flesjes met DEET volgens een kennisje van mij die mee zit te lezen....die DEET werkt hetzelfde als Autan.

Geplaatst:
Weten jullie of ze toevallig ook Autan Family spray verkopen in duitse supermarkten?

Ik ben allergisch tegen insekten steken en dit spul werkt echt heel goed maar is in nederland niet verkrijgbaar.

Hallo Angela,

Probeer eens te zoeken op het internet of je het online kan kopen.

Ik heb dit bij Amazon gevonden

http://www.amazon.co.uk/AUTAN-FAMILY-Insect-Repellent-PROTECTION/dp/B00DB9EKG2

Leef je leven dag voor dag.

https://www.facebook.com/conny.coomans

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.