Geplaatst: 23 augustus 201411 j Die zien er nogal vrouwelijk uit moet ik toegeven, als het maar geen travestieten zijn. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 30 september 201411 j Bij de volgende dijkbreuk kunnen jullie beroep doen op deze experten.Bij slecht weer liefst regenkleding voorzien.Neen, het zijn niet mijn schoonzussen. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 1 oktober 201411 j Willy het is humor voor de een en een belediging voor de ander, je beweegd je op glad ijs
Geplaatst: 1 oktober 201411 j Heb die van een grapjes forum gehaald hoor, niet zelf gemaakt.Volgens mij zijn die madammen er ook voor betaald geweest geworden. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 2 oktober 201411 j Haha! Ik zit op facebook in een groep genaamd Marktplaats van het Noorden. Iemand plaatste daar een foto van een berg aarde met de vraag wie dat voor een klein prijsje kan afvoeren (naar de gemeente brengen kost tegenwoordig 45 euro). Zegt iemand tegen hem: "Ik zou een gat graven en het daar in doen als ik jou was!"
Geplaatst: 3 oktober 201411 j ........geweldig Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 6 november 201411 j Zo kun je nog een moestuinkraampje beginnen met : DESIGNSLAKKEN TE KOOP!! Ruimt lekker op
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.