Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

6 tomaten planten aan mijn moeder gegeven. Eigenlijk wilde ik ze zondag geven. Maar had de ruimte nodig ivm de komkommers en courgettes die gezaaid worden. 

Geplaatst:

Sla, slaplanten, 1 lathyrus best of blues en diverse soorten kruiden.

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur

Een doosje eendeneieren, wat savooie-, en broccoliplantjes, een paar tomatenplanten, een peppadew die ik zelf van Jootje had gekregen maar dat waren er voor mij net teveel, en een assortiment aan kleine zaailingen (sla, ui, dropplant, basilicum, enz.) die ik had opgepot in een tray zodat het er leuk uit ziet maar sommigen zitten er nu misschien wat te lang in en gaan straks snel doorschieten...? Alvast sorry daarvoor @Charly ;) 

Geplaatst:

Een flink stuk versgebakken apelrabarbertaart aan de buren, als dank voor het moestuinmanagement tijdens onze vakantie. 

Geplaatst:

Gisteren aan @acpronk het eea en vandaag doos eitjes en morgen wat vlierlimo.

Geplaatst:

Overgebleven knolselderij planten aan mijn moeder en tante gegeven. 

Geplaatst:

Vandaag eieren, radijsjes en rabarber mee naar 't werk om uit te delen.
Wisten jullie dat veel jonge mensen nooit radijs en rabarber hebben gegeten?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Hè?

Rabarber kan ik me nog voorstellen, maar radijs?

Witte koolplantjes, spitskoolplantjes, boerenkoolplantjes, slaplantjes en knolselderijplantjes zijn naar de trimmer van mijn hond gegaan.

Zij woont een kilometer verderop, maar heeft door gezondheidsklachten geen kans gezien om ook maar iets in haar moestuin te doen.

Geplaatst:

Ik heb veel scherp smakende radijsjes. Pffffffff. Dat was wel een obstakel. Dat kom je niet tegen in de k&k groentezakken van de Albert Heijn

Geplaatst:

@bonnie fecht waar? Mijn kinderen hebben ze gelukkig wel gegeten en vinden ze erg lekker. Vooral in een gemengde sla. 

Geplaatst:

Wat aardig van je @Rookie Wat zal die vrouw blij zijn.

Geplaatst:

Eieren en bloemen

Geplaatst:

PXL_20250601_102823557.jpg

Andijvie, sla en rabarber voor vrienden. 

Geplaatst:

Eieren, peultjes en aardbeien. Daarvoor in de plaats kregen we een gezellige bbq avonds. Met grote gamba's!!!

Geplaatst:

Een kropje sla aan mijn ouders gegeven, we kregen er nieuwe aardappelen voor terug. 

Geplaatst:

Enkele plantjes bonte salie, twee onsterfelijkheidskruid planten en een pot zuurdesem weg gegeven.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Schoonzoon kwam vanmiddag wat plantjes halen voor zijn nieuwe kas en moestuin.

Pepers, paprika's, tomaten, knolselderijen en aubergines.

Dochterlief wil graag nog een paar Sugar Baby meloenen.

Nou, vooruit dan maar.🥰

Die moet ik nog zaaien eigenlijk.

aangepast door Rookie

Geplaatst:

Kersen, en augurkenplantjes aan mijn superaardige chinese buurvrouw op de volkstuin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic