Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Tanja65

Leden

Alles dat geplaatst werd door Tanja65

  1. Sterkte @Charly 🌺
  2. Nee thanks, het wordt echt een plantenbiebje. Het is niet overdekt.
  3. Behalve als je eten voor de lunch bij je hebt dan 😉
  4. Dat vind ik geen probleem, dus graag. Dankjewel! Sure geen andere wensen? Ik heb nog chocolademunt?
  5. Het rode gordijn moeten we je schuldig blijven, sorry. Ik was het uit elkaar aan het halen, maar het blijkt dat de verduisterende (lichtgrijze) voering er integraal aan vast zit. Daar heb je dus niks aan. Het gaat morgen rechtstreeks de kliko in. Ik hoop dat anderen meer voor je hebben.
  6. Ps als je ze op de weggeeftafel zet komen ze wel op 😉
  7. Tof, dank je.
  8. Mocht je nog een extra lemon drop over hebben, dan houd ik me aanbevolen. De mijne heeft alsnog het loodje gelegd. Ter ruil eventueel nog een chocolademunt, of een peper ring of fire.
  9. Had ik al gezien daar, tnx voor de tip. Ik heb alvast haar naam er maar op gezet.
  10. Heb jij voor mij nog een bieslookstek?
  11. Ik heb wel twee zoete aardappel stekken voor je, want @Arja krijgt ze al van iemand anders.
  12. @Arja done.
  13. Hier ook de laatste plantjes voor zaterdag verpot/opgepot. Er staat inmiddels een indrukwekkende hoeveelheid klaar in meerdere kratten. Ik denk niet dat ik ooit al zoveel mee heb genomen. Ook de rest voor zaterdag klaargezet. De soep en de gellies moeten nog.
  14. @Arja wil je ook nog ‘gewone’ (marokkaanse) munt? Zie net dat ik er nog twee opgepot heb staan. De chocolademunt staat inmiddels in een potje.
  15. Heb je nog wensen, @Yuras? Dat mag ook zonder ruil he.
  16. Welkom zeker! Maar voorlopig lijkt het er niet aan te zitten.
  17. @Arja je kunt nog kiezen. Ik heb een nog een opgepotte bonte munt staan, maar er staat ook nog chocolademunt overal en nergens, die kan ik ook nog voor je oppotten. Beide mag ook.
  18. De paardenbloem staat nu in olie (maceraat). De bedoeling is dat het zeep wordt. Gisteren was ik nog even bij onze zoon, en de hele tuin stond al weer vol met bloeiende paardenbloemen!
  19. Hij staat hier al op je te wachten 😘
  20. Oh als je basilicum genoeg hebt houd ik me ook aanbevolen voor een potje. Wil je van de categorie bijzondere kruiden een mariadistel?
  21. Ik zoek ook even. Ik heb sowieso nog een donkerrood gordijn met bloemen. Of moet het effen zijn?

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.