Geplaatst: 20 december 201312 j Haha, ik zie het... Heb je al geprobeerd je vrinden "na te maken"...? Das ook erg leuk... Hee.... je hebt dezelfde slippers aan als ik!
Geplaatst: 20 december 201312 j Ok... dan kán ik niet achterblijven: Op z'n Gronings... http://www.sp-studio.de/
Geplaatst: 20 december 201312 j Natuurlijk Erny, ik bedoelde je avatar We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 december 201312 j Ries wenst alle forummers een fijne kerst en een gelukkig en gezond Nieuwjaar.
Geplaatst: 23 december 201312 j Hallo Allemaal, Ik wil jullie hele fijne, warme en gezellige Kerstdagen toewensen.En een gelukkig, gezond en productief { in verband met de tuin} 2014 toewensen. Ik hoop dat de niet engels sprekende leden dit ook leuk zullen vinden. Groetjes,Conny. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 24 december 201312 j Ik wens alle forumleden een goed, gelukkig en gezond kerstfeest toe... en een zeer goed uit einde pas op met vuurwerk zowel voor mens als dier....
Geplaatst: 24 december 201312 j aaaaaaaaaaaaah Conny wat lieieiefff!!Zelfs zonder dat je Engels spreekt of verstaat kun je het wel volgen , jij ook Fijne dagen en alle goeds voor 2014 !
Geplaatst: 24 december 201312 j Op het allerlaatste moment iedereen fijne feestdagen toegewenst! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 24 december 201312 j Fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en succesvol 2014 toegewenst allemaal! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 december 201312 j Iedereen alvast een mooi nieuw tuinseizoen toegewenst, fijne dagen nu natuurlijk ook.
Geplaatst: 31 december 201312 j Het is zo ver, de laatste dag van het jaar, vuurwerk hier al vol op in gang pfff, tot ergenis van de beesten.Olliebollien zijn gebakken, bowl staat ook al klaar, net brood bij de turk gehaald mmm lekker vers.Stukje bire met uiencompote lekker, gevulde snackpaprikas gevuld, kippenpootjes voor de liefhebbers, noem maar op.Maar gelijk an 24:00 mijn bed in morgen ochtend weer een dienst draaien en morgen avond ook. Iedereen pas op met vuurwerk, en een fantatsche goed uit einde en een zeer goed moestuin jaar en alles wat daar buiten val natuurlijk ook.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.