Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb gisteren voor gripszakjes op ebay 75 cent betaald (99 dollarcent) voor 100 stuks. Je hebt mazzel dat je het in Zwolle voor weinig kunt kopen.Ik heb het hier in eindhoven nergens meer kunnen vinden en op nederlandse internetsites is het veel duurder.

moniss doet ook verzenden. de prijzen op de site zijn voor pakketpost maar gripzakjes past prima per brievenbuspost.

meulblok heeft idd vergelijkbare prijzen en kan ook per brievenbuspost verzenden.

ik heb trouwens de gripzakjes met schrijfvlak. iets duurder maar ideaal om de informatie op te schrijven.

Geplaatst:

mensen die gripzakjes zoeken: kijk ook eens gewoon bij de Bruna. Daar hebben ze ze ook en het kost echt niks. Misschien iets duurder dan op ebay soms, maar je hebt iig geen verzendkosten, plus je hebt ze direct in huis zodra je ze nodig hebt!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

1977471_10203458838935672_2143847787_n.jpg

Als je ze doormidden knipt, heb je 300 stekertjes voor 1 euro. Het kleine formaat is voor mij aantrekkelijk om alle zaailingen te labelen. Elk jaar gaat het ergens mis (verwisselingen, zoekraken).

Je kan ook mooie puntjes knippen, een gewone schaar knipt er doorheen als karton.

Voor buiten heb ik die grotere van plastic van de Wibra. Makkelijk jaar na jaar te herbruiken.

Geplaatst:

hey das een goeie jamin! waar koop je die? ik heb laatst bij de aktie maxi, blokker etc. gekeken maar kon niks vinden, alleen maar die plastic zooi.

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

In Haarlem kan je in voormalig GC Doria gripzakjes 5x7,5 kopen voor 0.89 cent Ze hebben ook echt grote(noemen ze ook boterhamzakjes) en zijn dacht ik iets van 2 euro per 30 of 40. Maar kom je naar de MTFD a.s. en je wil wat zakjes dan zou ik wat voor je mee kunnen nemen(dan wel even in mijn MTFD topic aangeven).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
Weet u de maten van het worteldoek?

Ze hebben 2 maten 1 x 10 m of 2 x 5 m.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Dank je, beide maten zijn goed. Die van 1 m is mooi voor de kruidentuin, die banen zijn 1 m. En die van 2 meter, voor de heuvelruggetjes.

Geplaatst:

Das niet duur voor potgrond. Alleen cranenbroek lig 75 minuten van ons vandaan.

Zag bij de intratuin 6 zaken 20l voor 5 euro. Vanaf maandag 3 maart.

Geplaatst:

Bij het worteldoek van de Lidl even opletten of het niet dezelfde slechte kwaliteit is als die van de Action (lost op, scheurt, kleeft aan groenten, kan niet tegen uv, voelt aan als stof).

Geplaatst:

Action worteldoek.. Is idd prut. Alleen gebruiken om in potten te doen, zodat er 100% puur water zonder aarde uitstroomt bij regen/water geven. Dan gaat het met gemak 3 jaar mee, is mijn ervaring. Als het in de zon komt dan red het het geen eens één seizoen, dus overduidelijk dat die van hun niet tegen UV/de zon kan.

Geplaatst:

Goeie Tip Dennis! Heb namelijk nog een rolletje van dat rotspul liggen en wist al niet wat er mee te doen.

Geplaatst:

Ik had vorig jaar ook de action worteldoek gebruikt in mijn mm bak. Was inderdaad prut. Dit jaar de bakken leeg gemaakt en de goede worteldoek. Heb inderdaad nog een rol ligen. Kan ik wel goed in mijn potten gebruiken. Goede tip

Geplaatst:

Ik heb die boomlelies van Aldi (vanaf 5.maart in de aanbieding), echt super mooie en sterke planten. Ik graaf ze nooit uit, ze kunnen prima tegen vorst en half-schaduw. Ik heb 3 jaar geleden 3 gekocht en volgens mij heb ik nu 5 of 6 (ik krijg elke jaar een paar erbij).

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...