Valerie Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Aangezien er op de meeste fora waar ik kom de vrouwen overheersen ben ik benieuwd of het hier ook zo is Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Ik wil wel meedoen maar dan gaan we het er toch wel over hebben hè? Waarom er zoveel meer vrouwen online zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Sinds de emancipatie, en de rollen een beetje verdeeld zijn zowel werk als huishouden hebben wij vrouwen iets meer vrije tijd gekregen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted February 13, 2014 Author Share Posted February 13, 2014 Ik wilde zeggen omdat vrouwen meer kletsen Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Omdat wij veel beter kunnen multitasken Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Ach het is maar net in welke 'scene' je zit hoor. Ik zit veel op irc en daar zijn vrouwen echt een zeldzaamheid. Vanwege het hoge nerdy gehalte natuurlijk. Op datingsites zijn vrouwen natuurlijk ook flink in de minderheid altijd. En op de andere fora waar ik zat (zoals bijvoorbeeld fotografiefora) daar zijn ook verreweg de meeste mensen van het mannelijk geslacht. Sterker nog, ik denk dat ik voordat ik hier kwam nog nooit een online community heb meegemaakt waar vrouwen niet sterk in de minderheid zijn! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Het is me helemaal duidelijk. Hier op dit forum zijn de mannen in de tuin aan het spitten en zitten de vrouwen op het forum te tutti frutti-en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 en zo is het maar net! Ik denk dat ik mijn man nu maar wel binnen mag roepen, volgens mij heeft hij voor vandaag genoeg gespit... Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Het is me helemaal duidelijk. Hier op dit forum zijn de mannen in de tuin aan het spitten en zitten de vrouwen op het forum te tutti frutti-en. Tja HuubvG, zo is dat, als ge al iets leest wat niets met tuinieren te maken heeft dan komt het wel van een 'Domina'.Veel gekakel en weinig ei, hahahahahaaaaaa Neem me niet kwalijk dames , 'k ben nog niet goed wakker.Al eens een toom ganzen bezig gehoord Oei sorry, dat mocht ik niet gezegd hebben zekers???? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 zo: mannuh = mannuh +1 (ff aan de vrouw laten zien: "vrouw, kom eens uit de bijkeuken, jaja, je mag de boender wel even wegleggen, als je maar voor het koken klaar bent") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Ach, het is maar hoe je de taken verdeelt: ik doe de tuinen, draag de verse groenten aan en doe de inmaak, echtgenoot kookt (en lekker!!).Ik doe het huis (onderhoud en renovatie dus), hij zorgt voor de materialen die ik nodig heb.En het huishouden? Nou, dat doen we ongeveer, we zijn geen van beiden poetsmiepen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Mee gedaan maar, wat maakt het eigenlijk uit mannetje of vrouwtje. Lol in de moestuin en elkaar helpen daar gaat het om. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Ik twijfel over hoe ik het beste zou kunnen stemmen. Wat adviseren jullie? (Zelfs die baardgroei zegt niet alles) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Geslacht?? Ik ben niet geslacht... ik leef nog... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Ik heb gestemd op basis van uiterlijke kenmerken. Weknow, ik zou gewoon op beiden stemmen, dan hoef je niet te kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Geslacht?? Ik ben niet geslacht... ik leef nog... Geslacht or ongeslacht, that's the question. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Ook hier niet geslacht, ook al voelt het sommige dagen anders..maaruhh een groot brok mens..met een klein pols horloge.. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Geslacht, Man of Vrouw!!En wat dan met de twijfelaars? In onzen jongen tijd waren ter nog geen homo's of lesbiennes zulle.We waren allemaal homo sapiens voor zover ik weet.Maar één ding weet ik héél goed, als de vent niet zijn geheele pree aan zijn vrouw af gaf dan was't ambras en gekakel.Wie kent dat liedje,'k traawe nuent jamais de la vievan ghiel mijn leven nieAn "n vrèwe zie'j gekluetan 'n vrèwe keun je gemakklik geraokenMoir o'j z'hètj'n' graok ze nie meere kwiet.En zeg nu maar dat da geen waar is zie. Dees was wek off topic waarvoor mijn verontschuldigingen, al dan niet gemeend! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Waar dat ik al dikwijls zitten over tubben heb is het volgende;Waart zijt ge nu feitelijk beter mee, met een lief of met een vrouw????Wie weet me naar waarheid te antwoorden?Als de vrouw niet mee leest Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 allebei natuurlijk!(mag dezelfde zijn ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Maar dat hoeft niet toch????? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokat Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Deugniet, Willy, zulke gedachten, en dat op valentijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 (edited) Aangezien er op de meeste fora waar ik kom de vrouwen overheersen ben ik benieuwd of het hier ook zo is Wel. we zijn een aantal dagen verder. Valt het je mee, of tegen ? Wie hier op het forum komt en bereid is om in dit topic de vraag te beantwoorden of hij man is, of zij vrouw, is natuurlijk ook maar deels een aanwijzing van de verhouding he ?Of er een hoop gekakel te horen is ( of niet ) op een forum als dit, is eigenlijk ook helemaal geen representatie van de verhouding mannen of vrouwen die het forum bezoeken lijkt mij.Zelf besloot ik wél mijn stem te geven, eigenlijk alleen maar om , zeg maar, 'tegenwicht' te bieden. Het lijkt me echter dat een hoop mannen zo een enquete overslaan, maar dat is niet meer dan een inschatting. Uit ervaring en uit eerste hand weet ik ook dat een hoop vrouwen dit forum helemaal niet doorzoeken en dus misschien helemaal niet op deze enquete stuiten. Dat zou weer tegen mijn bewering spreken. Edited February 16, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Het valt mij best mee het lijkt redelijk gelijk op te gaan met iets meer vrouwen. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts