Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Geslacht leden moestuinforum

Valerie

Ben jij een man of vrouw?  

85 members have voted

1. 1. Ben jij een man of vrouw?

• Ik ben een man
      39
    • Ik ben een vrouw
      46

Recommended Posts

Ach het is maar net in welke 'scene' je zit hoor. Ik zit veel op irc en daar zijn vrouwen echt een zeldzaamheid. Vanwege het hoge nerdy gehalte natuurlijk. Op datingsites zijn vrouwen natuurlijk ook flink in de minderheid altijd. En op de andere fora waar ik zat (zoals bijvoorbeeld fotografiefora) daar zijn ook verreweg de meeste mensen van het mannelijk geslacht. Sterker nog, ik denk dat ik voordat ik hier kwam nog nooit een online community heb meegemaakt waar vrouwen niet sterk in de minderheid zijn!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

:shh:

Het is me helemaal duidelijk. Hier op dit forum zijn de mannen in de tuin aan het spitten en zitten de vrouwen op het forum te tutti frutti-en.

Tja HuubvG, zo is dat, als ge al iets leest wat niets met tuinieren te maken heeft dan komt het wel van een 'Domina'.

Veel gekakel en weinig ei, hahahahahaaaaaa

Neem me niet kwalijk dames , 'k ben nog niet goed wakker.

Al eens een toom ganzen bezig gehoord Oei sorry, dat mocht ik niet gezegd hebben zekers????

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Ach, het is maar hoe je de taken verdeelt: ik doe de tuinen, draag de verse groenten aan en doe de inmaak, echtgenoot kookt (en lekker!!).

Ik doe het huis (onderhoud en renovatie dus), hij zorgt voor de materialen die ik nodig heb.

En het huishouden? Nou, dat doen we ongeveer, we zijn geen van beiden poetsmiepen.

Ik twijfel over hoe ik het beste zou kunnen stemmen. Wat adviseren jullie?

(Zelfs die baardgroei zegt niet alles)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geslacht, Man of Vrouw!!

En wat dan met de twijfelaars?

In onzen jongen tijd waren ter nog geen homo's of lesbiennes zulle.

We waren allemaal homo sapiens voor zover ik weet.

Maar één ding weet ik héél goed, als de vent niet zijn geheele pree aan zijn vrouw af gaf dan was't ambras en gekakel.

Wie kent dat liedje,

'k traawe nuent

jamais de la vie

van ghiel mijn leven nie

An "n vrèwe zie'j gekluet

an 'n vrèwe keun je gemakklik geraoken

Moir o'j z'hèt

j'n' graok ze nie meere kwiet.

En zeg nu maar dat da geen waar is zie.

Dees was wek off topic waarvoor mijn verontschuldigingen, al dan niet gemeend!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Aangezien er op de meeste fora waar ik kom de vrouwen overheersen ben ik benieuwd of het hier ook zo is

Wel. we zijn een aantal dagen verder. Valt het je mee, of tegen ?

Wie hier op het forum komt en bereid is om in dit topic de vraag te beantwoorden of hij man is, of zij vrouw, is natuurlijk ook maar deels een aanwijzing van de verhouding he ?

Of er een hoop gekakel te horen is ( of niet ) op een forum als dit, is eigenlijk ook helemaal geen representatie van de verhouding mannen of vrouwen die het forum bezoeken lijkt mij.

Zelf besloot ik wél mijn stem te geven, eigenlijk alleen maar om , zeg maar, 'tegenwicht' te bieden. Het lijkt me echter dat een hoop mannen zo een enquete overslaan, maar dat is niet meer dan een inschatting. Uit ervaring en uit eerste hand weet ik ook dat een hoop vrouwen dit forum helemaal niet doorzoeken en dus misschien helemaal niet op deze enquete stuiten. Dat zou weer tegen mijn bewering spreken.

Edited by Guest