Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Goldfish wat naar dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen, beterschap en hopelijk kun je toch verder met je chemokuur.

Geplaatst:

Sterkte Goldfish

Geplaatst:

Veel sterkte Goldfish! Hou je taai!

Geplaatst:

Sterkte goldfish !

Geplaatst:

Kom op Vincent, sterkte!

Geplaatst:

Even een berichtje sturen naar de beheerder of moderator lijkt me.

Lijst met moderators en beheerders kun je vinden via linksboven 'snelle links' en dan 'Het team'.

Succes!

Geplaatst:

Dank voor de support!

Het is dus een week (minstens) uitstel geworden. Beenmerg en leverwaarden (in t bloed) waren niet geweldig, maar vooral de neuropathie vormt de bottleneck. Ondanks het slechte weer de komende dagen is uitstel de beste keuze. Ik ga namelijk nog niet akkoord met het definitief schrappen van de zwaarste van de twee middelen die ik krijg, wat de Pavlov reactie was van de oncologe.

Wanneer ik niet nog ergens een week vertraging oploop moet deelname dit voorjaar aan de MTFD nog steeds te realiseren zijn!

Geplaatst:

Sterkte Vincent!

Als je niet kunt komen dan zie ik wel op een andere manier de granaatappel bij je te brengen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Sterkte Vincent.

Geplaatst:

Hopelijk gaat het door Vincent: Go chemo! Go chemo! (even en cheerleadersyell er tegenaan gooien... )

Enne hebben jullie dat nou ook, dan bel je een bedrijf voor een random vraag en dan krijg je gelijk een mail om te vragen "hoe ik het contact heb ervaren"?? Of ik tevreden was etc etc Of ik een vragenlijst wil invullen en het duurt maar twee minuten...

Kijk... om de mening van je klanten vragen mag natuurlijk maar om nou bij elk wissewasje het kontje in de lucht te steken om een veer in den reet te ontvangen is wat mij betreft een beetje teveel van het goede en werkt averechts.

Ik ga dan denken... wat is er mis in het bedrijf dat ze na elk contact met een klant moeten navragen of het allemaal wel naar tevredenheid is afgehandeld... Want... dat zou toch eigenlijk het uitgangspunt moeten zijn, dat het goed is gegaan. Wat mij betreft schieten deze enquêtes hun doel een beetje voorbij.

Geplaatst:
en dan krijg je gelijk een mail om te vragen "hoe ik het contact heb ervaren"??

En het vervelende is dat je niet kwijt kunt wat je wilt zeggen, want het zijn een paar mc-vragen. Bij mij tenminste

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
Hopelijk gaat het door Vincent: Go chemo! Go chemo! (even en cheerleadersyell er tegenaan gooien... )

Enne hebben jullie dat nou ook, dan bel je een bedrijf voor een random vraag en dan krijg je gelijk een mail om te vragen "hoe ik het contact heb ervaren"?? Of ik tevreden was etc etc Of ik een vragenlijst wil invullen en het duurt maar twee minuten...

Kijk... om de mening van je klanten vragen mag natuurlijk maar om nou bij elk wissewasje het kontje in de lucht te steken om een veer in den reet te ontvangen is wat mij betreft een beetje teveel van het goede en werkt averechts.

Ik ga dan denken... wat is er mis in het bedrijf dat ze na elk contact met een klant moeten navragen of het allemaal wel naar tevredenheid is afgehandeld... Want... dat zou toch eigenlijk het uitgangspunt moeten zijn, dat het goed is gegaan. Wat mij betreft schieten deze enquêtes hun doel een beetje voorbij.

Het doel is dan ook niet écht om de tevredenheid van klanten te monitoren, stiekem gaat het gewoon om het functioneren van de persoon die jouw vraag beantwoord heeft

Geplaatst:

Hééé, nou kreeg ik er een van Wehkamp! Maar daar heb ik al lang geen contact meer mee gehad

Phishing?? Zou wel slim zijn: wie koopt nou niet bij Wehkamp?

Hier gaan ze ongeopend de prullenbak in

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
@HuubG Terugbrengen die aardappels! Duidelijk fouten gemaakt op het sorteercentrum. En vooral je buikkrampen wat overdrijven en er gratis artikelen uitslepen!

En wilde je die Merry Christmas Mr Lawrence nou nog en stuur je een usb op of kan ik 'm weer wegmikken?

De piepers heb ik teruggebracht en mijn geld terug gekregen. Doen ze bij AH niet moeilijk over als je niet tevreden bent.

De stick heb ik de dag na jouw bericht op de post gedaan, dat was 24 februari. Niet aangekomen zeker? Jammer maar laat dan maar, je mag wegdoen wat je voor mij bewaarde. Nog bedankt voor de moeite.

Geplaatst:

Echte Groninger zwartkijker he, die Huub.

De 16 Gig zijn volgezet met films en wat docu's en gaan weer jouw richting op zodra ik een brievenbus tegenkom.

Geplaatst:

Ahhh! Wat een leuke verrassing! Bij teruglezen zie ik de zwartgallige toon, ik had ook kunnen vragen of de post al bij je geweest was. Nou ja, jij lost het weer met de gebruikelijke humor op, dus eind goed al goed.

(en ik ben geeneens een Groninger...)

Geplaatst:

Ja, Huub, dat weet ik, daarom is het nóg erger... je bent besmet met het Groninger Mopperkonteritus virus.

Geplaatst:

Er gaat niks boven Groningers, wat doen we hier eigenlijk op de klaagbank.

Geplaatst:

klaagje:

ben ik in Duitsland gaat er een koplamp kapot. kan gebeuren dus naar de garagemeneer

"ai, ik adviseer een PH H7 xtra"

"ok , garagemeneer, wat kost zo een xtra lamp?"

"tsja, euro 13, en dan meteen de andere ook maar? die is even oud..."

"nah, vooruit maar, ik wissel ze zelf wel even, scheelt weer..."

"is goed meneer, 26 eurootjes , bitte"

even zelf wisselen...klooi, klooi, moet via de wielkast, zucht, kapje verbogen wegens moeilijk...

en kom ik dus vandaag bij de Aldi voor kweekbakjes, uitverkocht, en exact diezelfde PH H7 xtra kost er 4 euro...

waarom kan dit ?!/!@ iemand rippen voor euro 18....

Geplaatst:

Das lekker verdienen voor die gast @Robo...

Maar... was net in de Jumbo alhier, net na 21.00 uur. En dan wordt er zoals gewoonlijk druk bijgevuld door de vakkenvullers. Normaal vind ik dat zelfs wel gezellig en heb er geen last van...

Maar vandaag was anders... overal rommel op de grond, in de paden, karren die beide kanten van de paden blokkeren, de aanhangende vuilniszakken die waar ik me langs moest wurmen, en vakkenvullers die niet echt attent waren in het vrijmaken daarvan. Nog meer rommel, opgevouwen kratten die gewoon leeg ergens tussen vitrines op de grond liggen... Plastic tas op de grond voor de kassa...

Dus heel veel struikel- en uitglijgevaar... Heb echt veel aan de kant moeten schoppen om mij een doorgang te banen ( ja ik kijk wel uit nu na die kaduuke enkel van vorig jaar... )

Dit alles terwijl de vakkenvulscholieren/studentjes gezellig met zn allen foto's gingen maken bij een Bavaria-uitstalling...

Kreeg toch een beetje het gevoel dat het HUN winkel was en ik daar gedoogd werd.

En... was het ook nog een keer heel erg warm in de winkel, er werd echt erg warme lucht naar binnen geblazen... hetgeen niet fijn is als je daar met je winterjas en sjaal enzo loopt....

Dus dacht ik maar eens de moeite te nemen om te klagen, dat kon bij de service/tabakverkoopbalie.

Ik had alle tijd dus eerst wat kopende klanten voor laten gaan. En toen aan het schattige meisje met ook erg rode koontjes (ze had het dus ook erg warm) mn klachten doorgegeven. Hoef er geen reactie op, hoop dat ze er wat mee doen.

En vervolgens bedankt het meisje mij en zegt dat ze even een bloemetje voor me ging halen en dus heb ik hier nu een bosje rode tulpen staan. Nou, dát is dan toch wel weer een heel leuk gebaar.

Dus hoewel het er eigenlijk aan het begin van mn verhaal op lijkt dat ik ging klagen... is het meer een berichtje over een klaagactie die me zomaar een gratis bosje tulpen heeft opgeleverd.

Geplaatst:

Speciaal voor de aspergeplanten vanmiddag in mijn pauze even naar de aldi, leek me wel leuk om te proberen. Hele bak overhoop gehaald en geen aspergeplant meer te vinden . Toch maar wat kruiden en sjalotten meegenomen.

Geplaatst:

Hier lagen er nog genoeg.

Geplaatst:
Echte Groninger zwartkijker he, die Huub.

De 16 Gig zijn volgezet met films en wat docu's en gaan weer jouw richting op zodra ik een brievenbus tegenkom.

Ik kijk nu in alle kleuren naar alles van Bowie.

Wat gaat er veel op zo'n klein stickie zeg!

Hartstikke bedankt Erny!

Geplaatst:

Ik ben echt blij dat die lijster weer terug is..maar moet hij nou echt om half 7 voor mijn slaapkamer met zijn zang beginnen?..veeltekortgeslapengrrr

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn wekker ging vanmorgen om 6.00 uur.

Ik zou het wel weten, Appelvrouw, als ik moest kiezen tussen wakker worden door mijn wekker of door het gezang van een lijster .

Maar het blijft vroeg, daar heb je gelijk in.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.