Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las in de beschrijving van de MTFD dat we welkom zijn vanaf ergens in de loop van de ochtend, maar Estemy en ik waren eigenlijk wel benieuwd naar hoe dat in de praktijk gaat omdat dit onze eerste MTFD is . Vandaar uit nieuwsgierigheid : wanneer waren de meeste mensen er de vorige moestuindag, en zijn er al mensen die ongeveer weten wanneer ze in Zelhem willen zijn?

Geplaatst:

Wij vertrekken hier rond 09.00 uur en hopen tussen 11.00 en 11.30 uur aanwezig te zijn.

Om de volgende te verwachten vraag ook maar te beantwoorden... we gaan weer huiswaarts om een uur of 15.00.

Geplaatst:

Wij vertrekken ook om 9.00 uur dus E.T.A. is dan ook half 12 oid... (behalve als je pech onderweg krijgt zoals die vorige keer... he Huub... )

Geplaatst:

Wij rijden hier om 10.00u weg. 12 uur, 12.30 in Zelhem hoop ik. 4x stoppen voor de broodnodige sigaretten, zal wel 13.00u worden Dan rijdt Connie mee en die is haar TenaLady vergeten, dus dat gaat richting 2. Dan rijdt Henk mee, die voor het eerst van zijn leven een grote tuin op de klei heeft. Die heeft het zwaar in zijn rug en we moeten af en toe er uit. Dat wordt 3 uur.

Heb ik een hoop potjes met plantjes, die niet tegen die hete auto kunnen. Onderweg dus regelmatig luchten , even uitlaten, herschikken en meer getuttel van mij. Dat wordt 4 uur dat we er zijn.

Hebben wij wel een héél lekkere Trifle mee. En die eten we dan lekker zélf op , samen met die aardige parkeerhulp van Jorieke.

Werd het tóch nog gezellig tot in de late uurtjes ....

Geplaatst:

Klinkt goed Bit !! Vorig jaar hebben we/jullie maar 1 rookstop gemaakt

Wij rijden tegen 930 uur weg denk ik, dus schatten er rond 11 uur te zijn ongeveer

Geplaatst:
Wij rijden hier om 10.00u weg. 12 uur, 12.30 in Zelhem hoop ik. 4x stoppen voor de broodnodige sigaretten, zal wel 13.00u worden Dan rijdt Connie mee en die is haar TenaLady vergeten, dus dat gaat richting 2. Dan rijdt Henk mee, die voor het eerst van zijn leven een grote tuin op de klei heeft. Die heeft het zwaar in zijn rug en we moeten af en toe er uit. Dat wordt 3 uur.

Heb ik een hoop potjes met plantjes, die niet tegen die hete auto kunnen. Onderweg dus regelmatig luchten , even uitlaten, herschikken en meer getuttel van mij. Dat wordt 4 uur dat we er zijn.

Hebben wij wel een héél lekkere Trifle mee. En die eten we dan lekker zélf op , samen met die aardige parkeerhulp van Jorieke.

Werd het tóch nog gezellig tot in de late uurtjes ....

...............Ik denk dat ik maar thuis blijf ...........4 uur onderweg vraagt al snel om een heel pak tenalady`s

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Mijn plan is rond 10:00 uur te vertrekken. Ben ik heel erg springerig en kan ik niet wachten? Dan vertrek ik eerder? Heb ik een ochtendhumeur? Dan later.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Ik ben te lang niet op het forum geweest om mijn komst goed te regelen. Ik heb meer schimmel dan stekjes om te ruilen, het wil hier gewoon voor geen meter in de tuin net als vorig jaar en dan komt er ook nog bij dat er bij mijn ma vannacht de ambulance voor de deur stond met alle gevolgen erbij.

Sorry maar even geen vrolijkheid van mij, ik ben er de volgende keer pas weer bij.

ps, zag geen afmeldtopic, maar ik kom dus niet aan, misschien past dit hier wel het beste?

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Geplaatst:

Sterkte voor je moeder Elrike !!

Natuurlijk is dat geen probleem Ken, het is toch leuk dat je er lekker bij bent !! Ik heb zelf ook weinig te ruilen of weg te geven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...