Kim Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Ik las in de beschrijving van de MTFD dat we welkom zijn vanaf ergens in de loop van de ochtend, maar Estemy en ik waren eigenlijk wel benieuwd naar hoe dat in de praktijk gaat omdat dit onze eerste MTFD is . Vandaar uit nieuwsgierigheid : wanneer waren de meeste mensen er de vorige moestuindag, en zijn er al mensen die ongeveer weten wanneer ze in Zelhem willen zijn? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Ik wil er rond 11.30 zijn.Vorig jaar waren er om die tijd al mensen maar er kwamen ook mensen later binnen.Maar aangezien we het er over hebben om te lunchen vind ik dat zelf een mooie tijd. Quote
Stan Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Tussen 11 en 12 hoop ik dat we in Zelhem zijn. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
HuubvG Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Wij vertrekken hier rond 09.00 uur en hopen tussen 11.00 en 11.30 uur aanwezig te zijn.Om de volgende te verwachten vraag ook maar te beantwoorden... we gaan weer huiswaarts om een uur of 15.00. Quote
Erny Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Wij vertrekken ook om 9.00 uur dus E.T.A. is dan ook half 12 oid... (behalve als je pech onderweg krijgt zoals die vorige keer... he Huub... ) Quote
Monika Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Ik wil idd ook om 9.00 vertrekken en ben er dan ook tussen 11.00 en 11.30. Al heel veel zin in Quote
Bit Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Wij rijden hier om 10.00u weg. 12 uur, 12.30 in Zelhem hoop ik. 4x stoppen voor de broodnodige sigaretten, zal wel 13.00u worden Dan rijdt Connie mee en die is haar TenaLady vergeten, dus dat gaat richting 2. Dan rijdt Henk mee, die voor het eerst van zijn leven een grote tuin op de klei heeft. Die heeft het zwaar in zijn rug en we moeten af en toe er uit. Dat wordt 3 uur.Heb ik een hoop potjes met plantjes, die niet tegen die hete auto kunnen. Onderweg dus regelmatig luchten , even uitlaten, herschikken en meer getuttel van mij. Dat wordt 4 uur dat we er zijn. Hebben wij wel een héél lekkere Trifle mee. En die eten we dan lekker zélf op , samen met die aardige parkeerhulp van Jorieke.Werd het tóch nog gezellig tot in de late uurtjes .... Quote
Nynkef Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Klinkt goed Bit !! Vorig jaar hebben we/jullie maar 1 rookstop gemaakt Wij rijden tegen 930 uur weg denk ik, dus schatten er rond 11 uur te zijn ongeveer Quote
Gemma Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Wij vertrekken ook om 9.00 uur dus E.T.A. is dan ook half 12 oid... (behalve als je pech onderweg krijgt zoals die vorige keer... he Huub... ) Wil je dat ff afkloppen... ... Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Jane Doe Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Kan helaas niet komen, wens iedereen een fantastische treffen toe. Quote
Connie Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Wij rijden hier om 10.00u weg. 12 uur, 12.30 in Zelhem hoop ik. 4x stoppen voor de broodnodige sigaretten, zal wel 13.00u worden Dan rijdt Connie mee en die is haar TenaLady vergeten, dus dat gaat richting 2. Dan rijdt Henk mee, die voor het eerst van zijn leven een grote tuin op de klei heeft. Die heeft het zwaar in zijn rug en we moeten af en toe er uit. Dat wordt 3 uur.Heb ik een hoop potjes met plantjes, die niet tegen die hete auto kunnen. Onderweg dus regelmatig luchten , even uitlaten, herschikken en meer getuttel van mij. Dat wordt 4 uur dat we er zijn. Hebben wij wel een héél lekkere Trifle mee. En die eten we dan lekker zélf op , samen met die aardige parkeerhulp van Jorieke.Werd het tóch nog gezellig tot in de late uurtjes .... ...............Ik denk dat ik maar thuis blijf ...........4 uur onderweg vraagt al snel om een heel pak tenalady`s Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
eelzuhtjuh Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Ik haal om 8:45 Conny op en dan gaan we makkie an op weg. We moeten wel een beetje op tijd zijn aangezien ik de koffie mee zou nemen Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Jorieke123 Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Nou wij zitten er al om een uurtje of 7 denk ik. Klaar met koffie Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 ...............Ik denk dat ik maar thuis blijf ...........4 uur onderweg vraagt al snel om een heel pak tenalady`s Whahaaa Connie wat een ellende Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Nou wij zitten er al om een uurtje of 7 denk ik. Klaar met koffie (Ik mag toch wel een beetje uitslapen Jorieke )? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Nee joh! Vroeg uit de veren, en meteen aan de bak. Zo gaat dat op een boerderij! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nynkef Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 ik heb er vreselijk veel zin in !!! Jorieke, lusten jouw honden stukjes gedroogd vlees ? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik denk dat ze je hand er bij opvreten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Wij zullen rond 8 uur vertrekken, tegen 11 uur daar, als alles goed gaat. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Haha... is Jet al helemaal uitgeput als wij aankomen... Dat kunnen we natuurlijk niet hebben he! Quote
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Mijn plan is rond 10:00 uur te vertrekken. Ben ik heel erg springerig en kan ik niet wachten? Dan vertrek ik eerder? Heb ik een ochtendhumeur? Dan later. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
elrike Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik ben te lang niet op het forum geweest om mijn komst goed te regelen. Ik heb meer schimmel dan stekjes om te ruilen, het wil hier gewoon voor geen meter in de tuin net als vorig jaar en dan komt er ook nog bij dat er bij mijn ma vannacht de ambulance voor de deur stond met alle gevolgen erbij. Sorry maar even geen vrolijkheid van mij, ik ben er de volgende keer pas weer bij. ps, zag geen afmeldtopic, maar ik kom dus niet aan, misschien past dit hier wel het beste? Quote De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb ook geen stekjes die ik meeneem. Dat lijkt me toch geen probleem? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Nynkef Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Sterkte voor je moeder Elrike !! Natuurlijk is dat geen probleem Ken, het is toch leuk dat je er lekker bij bent !! Ik heb zelf ook weinig te ruilen of weg te geven Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.