Geplaatst: Gisteren om 17:591 d Afgelopen zondag 2x mooie Matteüs Passie uitgevoerd. Ik werd gisteren in de supermarkt ineens herkend. Dat verwacht je ook niet. Was echt super leuk om te doen. Ik zoek op veel verschillende plekken naar paaseieren.
Geplaatst: Gisteren om 18:201 d Oh tof, @Gitta . Je wordt nog beroemd! Zong je de solo’s? Ik heb heel lang klassiek gezongen, leer nu licht, uitdaging! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Gisteren om 18:451 d Ik zong een solo als een van de vrouwen die Petrus herkend als leerling van Jezus. Ik zoek op veel verschillende plekken naar paaseieren.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Echt een heel mooi broodje gebakken, het hoogste broodje tot nu toe. Speltbloem zuurdesem met anijs. Super gerezen, een jubel waard. Bedoeld voor de verjaardag van Lie, hij is gelijk met de Paashaas jarig.. 1 uur geleden1 u aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.