Geplaatst: 31 oktober 20169 j Ik wil een flat met 3 dames en 2 heren. Maar binkie is de eerste.Hij kwam met 2 weken (te vroeg) maar hij was al 3oo gram en besprongen zijn zusje. Ze was als de dood dat hij de boel zou bezwangeren. Het zijn groeps dieren dus ben nog druk op zoek.Denk dat ik voor een ouder zeugje ga. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 31 oktober 20169 j Je bent toch niet van plan 2 heren bij 3 dames te zetten of wel? Ik heb ook cavia's:https://www.facebook.com/groups/997076287066584/
Geplaatst: 1 november 20169 j Wat een scheetje Een caviaflat? Wat leuk....die heb ik ooit ook gehad! Ik heb nu een zeugenbak met 11 zeugjes en 1 castraat
Geplaatst: 4 november 20169 j Geen octrooien mogelijk op veredelde tomaten en broccoli https://www.businessinsider.nl/geen-octrooien-mogelijk-op-veredelde-tomaten-en-broccoli-dat-is-goed-nieuws-voor-nederlandse-telers/ gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 9 november 20169 j Gefeliciteerd Jootje! En wat een prachtige foto's zo met al die herfstkleuren.
Geplaatst: 9 november 20169 j Gelukt.....een vriendje voor binkie opgehaald."Willem" is een agouti coronet met stamboom.Een echte deftige gentleman.Met zijn 294 gram is het nog een echte ukke pukkie. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 9 november 20169 j Geen octrooien mogelijk op veredelde tomaten en broccoli https://www.businessinsider.nl/geen-octrooien-mogelijk-op-veredelde-tomaten-en-broccoli-dat-is-goed-nieuws-voor-nederlandse-telers/ gr Adriaan Oh dat nieuws had ik gemist, zag alleen wel iets voorbij schieten over een feestje bij De Bolster met betrekking tot patenten etc. Goed nieuws!
Geplaatst: 9 november 20169 j En Jootje, gefeliciteerd! Mooie foto's! Nasuada, wat een lief aandoenlijk bekkie heeft Willem. Hij lijkt een wat zorgelijk typje op die ene foto, ik hoop dat dat meevalt.
Geplaatst: 14 november 20169 j Proficiat Jo en verkering. Mooie foto`s, wat is het mannetje al groot We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 november 20169 j Dochter (studerend in Utrecht) heeft waarschijnlijk een nieuw huisje! Ze moest haar huis uit (toestanden, vraag maar niet), kon gelukkig tijdelijk terecht bij een vriendin en ze was vandaag wezen kijken bij dit mini-appartementje en ze is helemaal dolenthousiast. Het is piepklein, nog net betaalbaar, lekker dicht bij het station en dicht bij haar werk, er zit zelfs een aparte slaapkamer in en het heeft iets van een halve m2 tuin. Ik ben zo opgelucht en tegelijkertijd nog een beetje bang dat het toch niet doorgaat, en ik ben pas helemaal gerust als het huurcontract getekend is, maar vooral opgelucht. Wat een stress geeft dat toch als een van je kinderen alsmaar stress heeft. Pfft.
Geplaatst: 21 november 20169 j Joepie! Vandaag op het werk werd de uitslag bekend gemaakt van onze 'koekjeswedstrijd'. Ik heb een receptenboekje gewonnen met mijn taart voor Halloween. Was wel leuk gelukt en echt Superlekker!
Geplaatst: 21 november 20169 j Enjoy, nog geen bericht van de verhuurder... we wachten af. Liekie, wat een superleuke originele taart! Als hij ook nog eens heel lekker was zeg ik meedoen aan Heel Holland Bakt volgend jaar!
Geplaatst: 23 november 20169 j Morgen wordt het huurcontract getekend! Ik moet mee om te tekenen om garant te staan en uiteraard mag ik de borg en eerste maand huur en bijkomende kosten effe doneren , daar ben ik de moeder voor denk ik dan maar. Maar ik ben stikblij. Het is een gezellig mini-huisje met alles erop en eraan, niet zo strak in de lak en minder overdreven regels (in haar vorige huis mochten er bijvoorbeeld geen spijkers in de muur worden geslagen of de muren anders dan hagelwit worden geverfd), en net wat meters meer ruimte, dat is ook wel heel fijn. En dat voor minder geld dan wat ze nu huurt. Geweldig.
Geplaatst: 4 december 20169 j Gister rondgevlogen in een ultralight 2-persoons vliegtuigje.Zo'n ding gaat met maar 100 km per uur gewoon de lucht in! Adembenemend "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 4 december 20169 j Nog een keer zes maanden geen chemo en wel de MTFD in het voorjaar! Kansen op genezing nu boven 10%!!
Geplaatst: 4 december 20169 j Goldfish, ik ga duimen voor 100%. Ondertussen ben ik ook blij; dochter is vandaag verhuisd naar haar nieuwe huisje en ik heb haar zelden zo intens blij gezien. Het is ook echt een heel knus plekje, toen de bank en de tafel en haar bed eenmaal stonden was het al gezellig. (En ik liep al te kijken of we in 2017 een paar tegels uit haar mini-buiten kunnen halen om daar lekker wat groente neer te zetten. En haar platte dak biedt ook mogelijkheden. Volgend jaar dus weer genoeg te doen!)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.