Geplaatst: 28 december 20178 j Ik had al een oussant schaapje/ bokje en gisteren hebben wij een mooi meisje voor BOB uitgezocht.Hopelijk deze zomer een lammetje van Bob & Beppie.foto volgt. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 2 januari 20188 j Toch altijd lekker die decembermaand (verjaardag +kerst+sinterklaas).Ik kan weer vooruit totdat ik weer echt de tuin in kan.
Geplaatst: 7 januari 20188 j Een radijs die zich verstopt heeft in de bloembak op het dak. Volgevreten papzakje!
Geplaatst: 11 januari 20188 j Na een wat pittige periode en met mezelf in de knoop te hebben gezeten, ben ik bezig met een terugkeer naar dit geweldige forum. Vond dit jubeltopic erg leuk gevonden en wil mijn eerste dagen beginnen met jubelen. Ik jubel vandaag, omdat mijn stichting OKids tussen de laatste 40 organisaties zitten die kans maken op een Appeltje van Oranje. Nu middenin een stem 10-daagse, wat ik iets minder leuk vind, maar straks eind januari mag ik naar Utrecht een presentatie geven en hopen dat we tussen de laatste 10 komen. Heb ook een jubelfilmpje gemaakt. Of ik nog weer een terugval ga krijgen weet ik niet, maar op dit moment sta ik er goed positief in. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 11 januari 20188 j Welkom terug! Het gaat om je kwaliteiten hè, niet om je beperkingen.Veel succes met je stichting en de nominatie "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 13 januari 20188 j Kreeg vanmiddag driemaal leuke online en fysieke post van MTF leden: - Van Mellie : de Turkstalige verpakking van Tuinkerszaden waarmee ik een fotografe erg blij mee kan maken- Van Ciska : door haar samengestelde informatie over rijpingstijden aardbeien (zoveel verschillende bronnen geven zoveel verschillende data)- Van Fruitige Esther: een prima aanbod voor PawPaws, waaronder de persoonlijke favoriet van topveredelaar Paterson. Krijg helemaal weer zin in het seizoen en de MTFD!
Geplaatst: 16 januari 20188 j Jubel, want Ik hoorde zonet dat ik nummer 66 op de lijst ben, van de 186, en ze zijn nu bij 55.Naar verwachting worden binnen een maand dertien (gratis) zonnepanelen bij mij geïnstalleerd!Mooi, dan krijgen mijn zaailingen onder de LED's binnen toch zonlicht. Weliswaar via een omweg. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 16 januari 20188 j Gratis zonnepanelen? Waar kan ik me aanmelden. Dat zou ik ook wel willen
Geplaatst: 23 januari 20188 j Al een aantal jaren probeer kleine voorjaarscyclaampjes in mijn tuin te krijgen. Maar zelfs als ik bloeiende knolletjes plant zijn ze het volgend jaar weer verdwenen. Twee jaar geleden kreeg ik 2 plantjes voor mijn verjaardag. Vorig jaar niets terug te vinden. Maar vandaag Als je heel goed kijkt zie je drie kleine gebogen roze kopjes!Over een paar jaar kan dit dan een heel veld zijn.Ai, nu had ik juist besloten die hoek te ruimen om een andere vurige wens, een Gieser Wildeman, te realiseren.Daar zal ik dan een ander plekje voor moeten zoeken.
Geplaatst: 26 januari 20188 j Het is gelukt om mijn gezin te overtuigen om in de zomervakantie een paar dagen te gaan logeren bij Appelvrouw!
Geplaatst: 26 januari 20188 j Wat leuk!! Dat wil ik ook nog steeds doen. Maar goed. Alles op zijn tijd. Heel veel plezier Goldfish wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 26 januari 20188 j Ik verheug me!Mijn jubel is dat ik eieieiendelijk wat gezaaid heb dit jaar..waarom dat nou zo lang moest duren We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 20188 j Waarom? Omdat het januari is... daarom Ik jubel dat het helemaal niet nat is bij onze varkens! Heerlijk 'droge' (niet zo stoffig als in de zomer hoor) zandgrond daar facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 30 januari 20188 j Ik jubel en roep Hoezee en Hoera omdat morgen mijn laatste werkdag is.Vanaf donderdag ga ik als vervroegd gepensioneerde mijn eigen tijd invullen.Ik kan niet ophouden met dom grijnzen.
Geplaatst: 30 januari 20188 j welkom bij de club (niet blijven grijnzen want dan wordt iedereen jaloers, beetje gniffelen mag )
Geplaatst: 31 januari 20188 j Welzeker, ruim glimlachen mag, dat is immers besmettelijk...Maar pas op, je hebt nooit meer vakantie
Geplaatst: 2 februari 20188 j Vanochtend zag ik in de propagator (na veel te lang wachten en veel te vaak kijken) twee hele kleine groene sprietjes. Ik ben er zo blij als een kind mee, want het zijn sprietjes van de chilipeper waarvan ik nu echt geen zaden meer heb en waarvan ik dacht dat ze never-nooit-niet meer zouden opkomen. Vandaag kan ik de hele wereld aan! (Nu is het hopen dat ik het klaagtopic niet hoef te bevuilen en dat ik deze kleine kiempjes tot grote jongens kan laten opgroeien.) Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 2 februari 20188 j (tsja, moet ik het zeggen of niet, wil je plzier niet afnemen ) weet je zeker dat het een pepertje is? ik twijfel een beetje....
Geplaatst: 2 februari 20188 j We gaan het zien RobO. Zo niet, dan weet ik het klaagtopic heel snel te vinden. Ik heb een zaadje in het potje op de foto gedaan en twee zaadjes in een ander potje. Ik weet 99% zeker dat dat zaadjes van de Turkish Kil waren. Maar goed, de spanning zit er nu weer helemaal in hoor. Dankjewel. Edit: toch maar even naar boven gerend voor een dubbel check en een nieuwe foto. En het zit wel goed, dit zijn chilipepers in wording. Yay! Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 19 februari 20188 j Vanmorgen lag er een dooie houtduif op de kruising. Een mooie, jonge, dikke Op de stoep, dus hij zal tegen een auto op zijn gevlogen.Een geschenk uit de hemel, die gaat de pan in "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 19 februari 20188 j Hahahaha. Speets jubelt. De duif wat minder. Maar super hoor dat je dat doet Dat ie je maar wel mag smaken! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 19 februari 20188 j Getver, Speets! Ik kom niet bij jou eten hoor! Jaja, behoorlijk truttig misschien....
Geplaatst: 19 februari 20188 j Wat is daar nou vies aan Jootje? Is toch gewoon het ultieme scharrelvlees?! "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.