Geplaatst: 15 juli 20187 j Ik heb afgelopen jaren gedacht dat een papagaai bij iemand ontsnapt was en overleefde. Bleef maar vreemd.. ..maar ik ben nu bijna zeker dat dat een groene specht is met zijn gekke roep, groot is ie! En hij zit er nu zowat dagelijks ..lijkt wel alsof ie begint te mopperen als ik er weer eens voorbij moet en hij weg vliegt. Zo mooi .
Geplaatst: 19 juli 20187 j Super nieuws Goldfish blij dat ook ik mijn steentje heb kunnen bijdragen door die tig 80% plus chocorepen.Ik proost op het leven en proost op jou https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 20 juli 20187 j Wat een goed nieuws Vincent. Gefeliciteerd. Ik heb regelmatig aan je gedacht als ik ‘s morgens stond te genieten van de alsmaar uitdijende rode rabarber die ik in oktober van je kreeg. We hebben er heerlijk van gesmuld. Heel veel sucses met al je plannen. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 24 juli 20187 j Dank voor het delen in mijn APK vreugde! Mijn nieuwe jubel is dat de boomgaard/moestuin van Appelvrouw nog mooier is dan ik mij al had voorgesteld! Weet zeker dat de kids zich 5 dgn lang kunnen vermaken.. en als de kids tevreden zijn... dan zijn de ouders dat ook!
Geplaatst: 24 juli 20187 j Dubbel apk vreugde dan daar Alhoewel die van jou Vincent toch 100% beter klinkt dan een auto papiertje van appelvrouw Geniet van de mooie tuin en niet teveel mee terug nemen You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 24 juli 20187 j Ik heb ook een jubel. Al weken prachtig weer , was ik toch echt wel bang dat er nu nét, dat ik vakantie ga nemen, het weer zou omslaan. Niet dus. In ieder geval de 1e week ook super vakantieweer. Helaas voor de tuin dan , maar ik jubel vanwege mn vakantie
Geplaatst: 24 juli 20187 j Dank voor het delen in mijn APK vreugde! Mijn nieuwe jubel is dat de boomgaard/moestuin van Appelvrouw nog mooier isEn er is gelukkig wat schaduw voor het mooie stel en wie weet kunnen we morgen jubelen omdat er een ei te rapen is..vandaag weer geen ei ( dat is voor de klaagbaak)Veel plezier op vakantie Bit! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 augustus 20187 j tante KPN stuurt een mail dat mijn internet in Haarlem het niet doet....ik hou van tante KPN!
Geplaatst: 16 september 20187 j Ik won vandaag een aankoopcheque van een boomkwekerij/plantencentrum in de buurt. Een bedrag van maar liefst €1000 Ik denk dat ik mijn tuinplan voor volgend seizoen ga moeten aanpassen!
Geplaatst: 16 september 20187 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 september 20187 j 1000.- euro. Pff die zou ik ook wel graag winnen. Das toch eens leuk om te fantaseren wat ik daar allemaal voor zou aanschaffen.
Geplaatst: 17 september 20187 j Ktrijn, gefeliciteerd! Mooi bedrag, lekker gaan zitten bedenken wat je daarvoor wil!
Geplaatst: 28 september 20187 j Vier leden van dit forum (waaronder ik zelf) zullen in de toekomst nooit meer kiespijn ervaren, door de aankoop van de Szechuan peper/ Kiespijnboom bij eetbaargoed.nl Kreeg ze vandaag in perfecte staat geleverd zodat ik drie exemplaren op de MTFD kan doorgeven. Extra tof is dat Esther ook een paar extra verrassingen in de doos heeft gestopt voor de MTFD. Let maar eens goed op de weggeeftafel!
Geplaatst: 28 september 20187 j Zit iedereen dadelijk vol spanning rond de MTFD ruiltafel in afwachting van de knolselder van Henk en jou verrassing
Geplaatst: 29 september 20187 j Ja we zijn gek op verrassingen Hier ook jubel, alles voor de mtfd gepakt. Ook nog: mijn composthoop is niet meer echt afgekoeld sinds ik half augustus geleerd heb hem aan de gang te houden En we hebben 260 flessen appelsap van onze appels, ook een feestje waard! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 september 20187 j 260!?! Hoe komt een mens aan zoveel flessen überhaupt. Nah ja. Na het lezen van jullie 60 vorken (zoiets was het toch) misschien geen verrassing Maar wat super cool dat jullie al die flessen dus ook nog vol gekregen hebben met eigen appeltjessap! Gefeli! En gezellig van je mtfd spullen. Klinkt ineens alsof 7 okt heel dichtbij is wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 29 september 20187 j 260!?! Nah ja. Na het lezen van jullie 60 vorken (zoiets was het toch) misschien geen verrassing De nieuwe en schone flessen koop je erbij voor tien cent per stuk. Je kunt ook je eigen flessen meenemen, maar ik prefereer ieder jaar nw flessen te nemen ( als iemand een belangstelling heeft in een berg 1 liter flessen met schroefdop zoveel flessen schoonmaken en bewaren en als je naar de pers gaat weer schoonmaken, nee dank u.Die vorken had ik laatst even geteld, ik heb er 110 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 september 20187 j Zelfs ik koop nieuwe flessen voor het brouwen van drank. Het kost teveel om schoon te maken... Mooie batch sap Krijg er dorst van You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 2 oktober 20187 j Huh, ik kwam hier jubelen over dat ik jullie blijkbaar al 20000 keer heb lastig gevallen met een bericht op dit forum Maar ik had deze berichten van/over Jet niet eens gezien, en toch stond het topic voor mij op 'gelezen' facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 oktober 20187 j Dat had ik van de week ook.Bericht stond op gelezen maar heb het echt niet gezien?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.