Arja Geplaatst: 11 september 2024 Geplaatst: 11 september 2024 Haha, wij ook! Op vakantie in september in Nederland. 't Kan verkeren. ☔ 3 Quote
Dahli Geplaatst: 13 september 2024 Geplaatst: 13 september 2024 Vandaag heb ik een super-verrassingspakket gekregen van @woldistel! Zo enorm blij mee 😃! Naast de voor mij bijzondere Sint Jansuitjes ook nog eens zaad van heel veel verschillende pepersoorten. Mijn vensterbanken staan vol in januari! 7 Quote
jootje Geplaatst: 13 september 2024 Geplaatst: 13 september 2024 Ja, van dat soort pakketjes kan je heel happy worden! 😊👍🏻 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 september 2024 Auteur Geplaatst: 14 september 2024 Lie was bij @Jorieke123en @Joep123 langs en kwam terug met een mooie doos vol kleurrijke groente! Koolrabi, paprika, komkommer, bieten in twee kleuren, zoete aardappelen en appels. De olifantentenen zijn om te planten voor OT als prei. Is die joekel van een appel ook van jouw bomen Jorieke? De gedroogde korenbloem is schitterend van kleur, die gaat in de gemengde kruidenthee. Met grote 🙏🏼 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 14 september 2024 Geplaatst: 14 september 2024 Nee, niet van mijn boom. Van buren! Ik kreeg een zakje sjokolaatjes! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gitta Geplaatst: 14 september 2024 Geplaatst: 14 september 2024 Mijn moeder kwam vandaag langs en we kregen spekbonen van haar! 3 Quote
jootje Geplaatst: 16 september 2024 Geplaatst: 16 september 2024 Gisteren een idioot grote maar prachtige roodlof! Vanavond dus stamppot roodlof! 😊 even mijn voet ( maatje 38) erbij gezet voor de maat! 11 Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 september 2024 Auteur Geplaatst: 18 september 2024 (aangepast) Ik had mijn spinnenwiel op gratis marktplaats gezet en kreeg me toch een partij reacties! Uit het hele land notabene, Je zou toch zeggen dat er wel dichterbij een spinnenwiel te verkrijgen is. Enfin de eerste de beste ( nou was eigenlijk de tweede maar de eerste was twijfelachtig wanneer ze zou kunnen) bood me jam en taart nou daar kan je mij mee paaien. Ze kwamen hem ook meteen vanmiddag ophalen en het bleken dus de mensen te zijn van de Veldkeuken in Amelisweerd. Ik voel me zeer verwend met notenbrood een zuurdesem broodje, brownies en jam met oa Aronia😎 18 september 2024 aangepast door appelvrouw 13 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 21 september 2024 Geplaatst: 21 september 2024 Vierde samen met een vriendin vanmiddag onze verjaardagen, we zijn schandalig verwend door onze gasten, en kregen oa appels uit de boomgaard van een vriendin. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2024 Geplaatst: 21 september 2024 Hier een tasje peren van @Anna3. Plus lelijke half aangevreten peren... voor de varkens Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 22 september 2024 Geplaatst: 22 september 2024 ca 1kg boontjes van de buurvrouw Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 september 2024 Auteur Geplaatst: 25 september 2024 Een doosje groente waaronder andijvie, biet, paprika, pepertjes in twee soorten en heerlijke sinaasappel en mandarijn olie en ook nog een uit zijn krachten gegroeide zinnia😅 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 26 september 2024 Geplaatst: 26 september 2024 Een mega attent pretpakketje van @jootjeGedroogde munt, citroenverveine, wat zaadjes. Zó lief! @admin ik heb de afgelopen 2 maanden vaker wel dan niet dat ik foto’s niet kan uploaden. Foto hierboven is poging 5. Foto van printscreen dat uploaden niet werkt en ik contact moet opnemen, is na 2 x nog steeds niet geüpload. Is via Tapatalk. Heb het hem ook meermaals laten weten (nu ook). Ligt dit aan tapa of is het wat anders? 2 Quote
redzebra Geplaatst: 27 september 2024 Geplaatst: 27 september 2024 Tomatenzaadjes van @appelvrouw, heel blij mee, een aantal nog nooit geprobeerd. 6 Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2024 (aangepast) Bezoek van @jootje en ik kreeg 5 super leuke vet plantjes voor op mijn vogelhuisjesdakjes. En ook nog een hele wijze dronefoto van ons bosje..zoek mijn moes tuintje😉 2 oktober 2024 aangepast door appelvrouw 6 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 3 oktober 2024 Geplaatst: 3 oktober 2024 Wij kregen vandaag een grote bos bamboestokken van een collega van partner. Ze heeft behoorlijk veel van het spul in haar tuin groeien, en wilde er -heel begrijpelijk- wel wat kwijt. 3 Quote
jootje Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Vandaag een hoop gekregen! Een ninestar plant, een rudbekia, zaadjes, kweeperen, en - tromgeroffel- de zoete pieper van dik 2 kilo! Bedankt, Jorieke, ook voor de gezelligheid! 😊 5 Quote
Gitta Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Ik ben jarig vandaag, 44 herfsten oud geworden. Ik kreeg vandaag een kiemschaaltje, inclusief een biologisch zakje met tuinkers. En iets wat al heel lang op mijn lijstje staat, een sla centrifuge. Morgen komen ook nog mensen voor mijn verjaardag. 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2024 Gefeliciteerd! Wij kregen vandaag drie mooie dikke grind tegels en ook meteen hulp om ze neer te leggen als tweede rij voor de deur van ons schuurtje. Het schuurtje werd ook even afgestoft🧹 👍 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 4 oktober 2024 Geplaatst: 4 oktober 2024 Ik was nog niet helemaal rond met stoffen maar we moesten wat drinken met wat lekkers Ik kreeg een potje stoofpeertjes en wat ijzerhardjes en lege verpakkingen (eigen eierdoosje, flesje van etherische olie, tasje waar ik groente in mee geef, enz. ) 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 4 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2024 11 minuten geleden, Jorieke123 zei: was nog niet helemaal rond met stoffen Lie heeft dat nog even afgemaakt. Het was geen halve meter meer👌🏼👌🏼 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.