Geplaatst: 13 juli 20232 j Flessen heerlijk appelsap, een zak linzen, 4 kumquats, en gedroogde citroenverbena. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 juli 20231 j Ik kwam vanmiddag thuis, toen de tegelzetter net wegging (klaar met de klus!). Toen zei die:"nogmaals dank voor de aardappeltjes, eieren en goede zorgen er staat een klein cadeautje uit mijn tuin in de keuken". Stond daar gewoon: Een tasje vol Walnoten! Zo atent en lekker!
Geplaatst: 21 juli 20231 j Auteur Ik kreeg per post van @Frans boontjes en sla om bij de buren te zaaien! Dank Frans👏👏 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 juli 20231 j Ik kreeg wat Spaanse vakantie cadeautjes: blikjes ingemaakte rode paprika/pepers, kamille-anijs thee en een enorme zak olijven. En ook 2 mooie broccoli plantjes, om het weer eens te proberen (ik heb nog nooit een broccoli groot gekregen hier). En zelfgemaakte appeltaart voor bij de thee. Thanks @Charly Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 juli 20231 j Auteur Ik ook( pruimen) en heb er snelle jam mee gemaakt. Met ruim verse gember en het is heerlijk! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 augustus 20231 j Ahahhaa! Goeie hint. Maar je kunt er ook lekkere soep mee maken, met veel roomkaas en ui erdoor [emoji38] zal ze balen als ze niks krijgt
Geplaatst: 11 augustus 20231 j Oehhh komkommers en tomaten gehad! Zoooo buikje rond. Er gaat niets boven de smaak van verse komkommers met wat zout. [emoji39]
Geplaatst: 12 augustus 20231 j Wederom een bak tomaten, en chinese bieslook van mijn overbuurman die na dit seizoen met zijn tuin ophoudt.
Geplaatst: 13 augustus 20231 j Gisteren een hele bak vol bramen en een potje bramenjam gekregen! Heerlijk
Geplaatst: 15 augustus 20231 j Eehh…best veel gekregen vandaag, van verschillende mensen. Walnoten dikke kilo vijgen kilos minikomkommer en kleine flesjes! ( maar die gaan naar iemand anders) voel me een dikke bofkont! 😊
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.