Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Cadeautjes voor de feestdagen (2015)

Featured Replies

Geplaatst:

Neenee, maak jij die suiker !!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Okidokie

Ik heb ook nog een lading warmtekussentjes. Die warm je even op in de magnetron.

Geplaatst:

waarmee vul je de warmtekussentjes?

ik had er een met rijst maar dat beviel niet zo.

(mag van mezelf het bedrag wat ik verkoop via deze actie ook weer uitgeven aan producten van anderen. duss ik hoop dat er veel kopers zijn volgend jaar want ik zie nu al allemaal leuks voorbij komen )

Geplaatst:

Wat mij betreft mag ruilen zowiezo. Gewoon de waarde van je eigen product tegen de waarde van het product van de ander afzetten, evt. een kleine bijbetaling als de waardes erg uit elkaar liggen.

Even een visje uitwerpen: iemand hier die sokken breit, en wil verhandelen tegen zeep of zalf? Gesloten beurzen. Ik kan zelfs jouw eigen persoonlijke zeep creëren. Dat gaat me beter af dan sokken breien. Gewoon prehistorische ruilhandel!!

Niet alleen zeep, ook massageolie, creme, zalf, badzout, bio deo, badbommetjes of gewone bruistabletten etc.

edit: Ik bedoel dus al deze winter, hoeft geen Kerst te zijn, mag ook januari of later

Geplaatst:

Heb ook van die warmtekussentjes van een vriendin, had ze eventueel ook in gedachten voor het winkeltje... Die van mij zijn gevuld met een dik kort soort graan... géén haver, dat ziet er volgens mij anders uit... dunner en langer.

(Jeetje... probeer een lijstje op internet te vinden met de diverse graansoorten mét foto... lukt niet... )

Geplaatst:

Ik vind warmte kussentjes lekker!

Geplaatst:

met een ander soort vulling kan het natuurlijk ook door meerdere mensen worden aangeboden.

Geplaatst:

Tuurlijk... Het gaat natuurlijk óók om de stofjes die eromheen zitten...

Geplaatst:

Zou er iemand interesse hebben in met de hand genaaide kussenhoezen(elk formaat), zegmaar patchwork. Babykleed heb ik ook al een keer gemaakt bv.

Het vrouwelijke Groentjuh.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Kan/wil iemand voor mij een telefoonhoesje haken?

Liefst met een soort overslag flapje en met knopje dicht.

Haakgaren en knoop heb ik wel. Kan ik opsturen.

Lukt me zelf niet... verkeerde motoriek volgens mij..

Wil alles wel maken/leveren waar vraag naar is..

PB?

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Je hebt PB Gemma,

Mijn kussentjes zijn gevuld met mais. Dat komt overeen met de kersenpitten.

Geplaatst:

Voor dit jaar heb ik voor de liefhebbers bio laurier en laurierpoeder zakjes van rond de 15 a 17 gram voor 0,65 per zakje(kan je ook met een postzegel extra in de retour envelop betalen). Gaarne reactie via pb/pm.

Ik kan nu ook al hele hete chilipoeders leveren net als vegan-bouillon poeders. Ik heb ook veel kala namak in huis en kan dat ook los of in een kruidenmix aanbieden.

Voor 2015 wil ik ook wel iets met inmaak-kruiden doen als niemand dat zou gaan doen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Das een goed idee Stan, kant en klare kruidenmixen voor de inmaak. En in Amsterdam zijn de ingrediënten daarvoor toch een stuk voordeliger als in sommige dorpen denk ik.

Geplaatst:

misschien voor cadeautjes voor dit jaar een ander topic aanmaken?

Geplaatst:
Okidokie

Ik heb ook nog een lading warmtekussentjes. Die warm je even op in de magnetron.

Klinkt goed.... welke vulling??

Geplaatst:
Je hebt PB Gemma,

Dat verteld ze net een paar berichtjes geleden.

Geplaatst:

Een topic over de verkoop voor nu komt er morgen(straks). Mij lijkt dat iets voor Jorieke of voor mij ivm het aanpassen van het start-topic. Wel denk ik dat het verstandig is om verkoopvoorwaarden te stellen om tegen te gaan dat ieder nieuw-lid zich enkel voor verkoop op het forum komt aanmelden.

Graag wil ik ook even mee gaan geven dat er over een week of 8 weer harten, rozen, chocolade en zeep uit de kast worden getrokken .

Enkele weken daarna er vraag kan komen naar gehaakte eierwarmers voor bij het gehaakte paashaasjes placemat en vergeet ook moeder-, vader- en dierendag niet .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

De verkoper en koper zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk maar een veiligheidsmarge inbouwen is geen slecht idee. De koper maakt immers vaak het geld vooraf over dus dat moet vertrouwd zijn.

Daar mag van mij best een hoog minimum aantal berichten en/of duur gesteld worden.

Op Groentjuh (en xxxmirjamxxx )na zit volgens mij iedereen die nu in dit topic mee post al over de 100 berichten.

Bij de blije zaden doos was de regel 6maand lidmaatschap. Daar zit over een jaar ook iedereen in dit topic al aan.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ik vind een soort van identiteitsbevestiging wel belangrijk. Voor mezelf dan he. Ik zal makkelijk iets kopen van iemand waar ik ook contact mee heb gehad in een andere context. Iemand die ik gezien heb op een MTFD, of waar ik wel eens PB's mee heb uitgewisseld. Op dit forum is iedereen bijna letterlijk 'down to earth' (ha, ha), maar op andere fora kom je soms mensen tegen die zichzelf een half verzonnen identiteit aanmeten, en dan weet je ook niet of ze aan klantenservice doen als er een keer iets fout zou gaan. Vriendelijk geformuleerd.

Geplaatst:

Ik heb dan well niets in de aanbiedig m te verkopen maar ik vind het echt een ontzettend leuk idee! Dat wordt leuk cadeautjes kopen voor 2015

Geplaatst:

Het is echt supper leuk.

Geplaatst:
Je hebt PB Gemma,

Interessant, die mag je waarschijnlijk niet in de magnetron verwarmen wegens popcorn-gevaar??

Niet alle mais poft; dat doet alleen een speciaal soort mais die een puntvorm heeft. Maar het zou wel een leuk idee zijn zo'n plofkussen voor van oud naar nieuw ....knallers in de micro

Geplaatst:

Ow, helaas, ik voldoe nog niet aan de voorwaarden lees ik:(

Dus dan kunnen mijn 'letterslingers' en ik niet mee doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.