Erny Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Noedle soepje met uit eigen tuin: Rode Tuinmelde, Daslook en bloemetjes, Bieslook en bloemetjes, ui.
Piroska Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 geweldig RobO! ( ben je nu al 3x geprezen, nog 3 te gaan..) Ik heb weer een lekkere pasta gemaakt met knoflookpaddoos en room en wat slierten knoflookbieslook. ZO, DAT is lekkere bieslook! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
balkontuinder Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Gebakken eitje, met spinazie (uit de tuin) en feta op een donkere boterham.
RobO Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 rijst, snijboon met egyptische ui, vleesje met ketjap, komkommer met azijn en sesamolie, eitje met kerrie
popke Geplaatst: 30 mei 2015 Geplaatst: 30 mei 2015 Peultjes en rozemarijn op de gebakken piepers. Vanmiddag een handje aardbeitjes.
appelvrouw Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Wat plaats je toch altijd heerlijk recepten RobO knoflooktopjessoep ga ik ook proberen. Slastamppotasperges in quiche, asperges als soep, asperges met bossen peterselie.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 SobaNoodleSalad met uit eigen oogst: Peterselie, uitje, bieslook + bloem, daslook + bloem, chiliolie, azijn met eigen kruiden.Verder koriander, silken tofu, wasabisesamzaad, balsamico, rijstazijn, limoensap, fishsauce, kikkomansojasaus, gember, komkommer en heerlijke krieleitjes van Joriekekipjes en natuurlijk de sobanoodles.
appelvrouw Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Superlekker!Hier ook wok...met shi takes knoflooktopjes en mizuna..en sla met rucola... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 31 mei 2015 Geplaatst: 31 mei 2015 Was zonder wok hoor, alles rauw behalve de noodles en de eitjes. En bedenk net dat ik er ook nog wakame (zeewier) door had.
Gemma Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Wok.Jasmijn rijst met uet; paksoi, de laatste ui van afgelopen seizoen, paprika (diepvries ), knoflook, peultjes (diepvries)Verder bijgekocht taugé en komkommer.Met reepjes varkens vlees van Jorieke. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
geertlaurent Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 De eerste oogst erwten zowaar Heb er wel wat wortelen van vorig jaar (diepvries) bijgedragen want die waren nog niet zo ver Zalig lekker tgov die erwten uit pot
Raquette Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Sla uit eigen tuin! In een lauwwarme salade met geroosterde bietjes, krieltjes en zachte geitenkaas. Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
HuubvG Geplaatst: 2 juni 2015 Geplaatst: 2 juni 2015 (aangepast) De eerste tuinboontoppen. 5 juni 2015 aangepast door Gast
Ktrijn Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Wraps met geitenkaas, gerookte kip en paprika van eigen kweek, lente-ui van eigen kweek, peultjes en sugarsnaps van eigen kweek. Groentjes gewokt met sambal en dan alles tussen de wrap. Lekkerrrr!
prettig gestoord Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Ook wraps met pittige kip, sla, peulen en lenteuitjes uet. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
jootje Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Gebakken / gesmoorde little gem. En dat was lekker!
appelvrouw Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Slasoep We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 UET: Heiligenboontjes, kidneyboontjes, bonenkruid, tomatensaus, uien, selderij, kastanjes, paprika's, cayennepepers, knoflook alles samen met gehakt en champignons tot chili getoverd
RobO Geplaatst: 9 juni 2015 Geplaatst: 9 juni 2015 bietjes, sla, aardappeltje, bierstoofjeaardbei toe
prettig gestoord Geplaatst: 9 juni 2015 Geplaatst: 9 juni 2015 Peulen peulen en nog meer peulen! Daarnaast al een week of twee elke dag sla uit eigen tuin met verschillende tuinkruiden. Yummy! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Erny Geplaatst: 9 juni 2015 Geplaatst: 9 juni 2015 Ooh ja... peultjes, heerlijk... dat mis ik wel heel erg dit voorjaar... Heb dus geen peultjes kunnen verbouwen dit jaar... Moet ik een heel jaar wachten op die overvloed. Die gele peultjes had ik vorig jaar... weet ff niet meer welk soort het was, kwamen van Weknow. Waren ook erg lekker.
Deborah Geplaatst: 9 juni 2015 Geplaatst: 9 juni 2015 Sugar snaps en aardbeien. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Aanbevolen berichten