Geplaatst: 24 februari 201511 j Hallo allemaal, Wij zijn Vera en Inge, tweedejaars studenten Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool Utrecht.Wij hebben de opdracht gekregen om voor een bepaalde doelgroep de 'ultieme user experience' (gebruikerservaring) te ontwerpen. Deze 'user experience' kan een app op een smartphone of tablet zijn, maar ook een nieuwe tool of gereedschap. Omdat het zelf verbouwen van groenten en fruit steeds populairder wordt, hebben wij gekozen om een app of tool te ontwerpen voor de doelgroep moestuiniers en volkstuiniers. Voor een zo bruikbaar mogelijk eindresultaat is het belangrijk dat wij goed en aantoonbaar onderzoek doen. Met dit onderzoek willen wij erachter komen wie de doelgroep precies is, waarom zij een eigen moestuin hebben en welke problemen zij ondervinden. Daarom hebben wij een korte enquête opgesteld. Hierin worden een aantal algemene vragen gesteld over u en over het hebben van een moestuin. Wij willen u, de moestuinier, vragen om deze enquête in te vullen. Het zal ons heel erg helpen bij het onderzoek. Het is volledig anoniem en zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen. Hierbij de link naar de enquête: https://inge6.typeform.com/to/i2fsuN Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!
Geplaatst: 24 februari 201511 j Nette enquête (en dat zeg ik niet snel ) er zijn de afgelopen paar jaar al heel wat enquêtes geweest voor een app voor moestuinders. Ik hoop dat jullie iets nieuws kunnen bedenken en niet meer van hetzelfde.
Geplaatst: 24 februari 201511 j Ingevuld moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
Geplaatst: 25 februari 201511 j Ook ingevuld.Wie weet komt er ook eens een leuke app voor Android. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 25 februari 201511 j Ingevuld. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
Geplaatst: 26 februari 201511 j Gedaan met nog een tip over "Arduino" . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 26 februari 201511 j Ook ingevuld. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 26 februari 201511 j Auteur Heel erg bedankt voor het invullen allemaal! Hier gaan we zeker wat aan hebben.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.