Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op 16 april a.s. weer de onovertroffen Moestuinforumdag bij Jorieke en Joep thuis.

Iedereen is welkom, jong/oud. dik/dun/ kort of lang lid van het forum. Zolang je maar fan bent van moestuinieren..

Je mag je man,vrouw, oma, buurvrouw, kinderschaar of schoonvader enz. meenemen.

Je kunt er hier meer over lezen: moestuinforumdag-2016-wie-brengt-wat-mee-onder-constructie-t19267.html

Hier kan je ook vertellen wat je meeneemt voor de koffie of lunch en voor de gastvrouw/heer.

Heb je geen vervoer/bied je vervoer aan, meld je dan hier: mtfd-16-april-carpool-topic-t19390.html

Verder zijn er veel ruiltopics van de leden..kijk maar eens hier: moestuinforum-dag-f73.html of klik op de naam van diegene waar je de lijst van wilt zien..

O, en als je plantjes of zaden of stekjes overhebt, er is een ruiltafel waar je alles neer kan zetten dat je overhebt en niet geruild..er is vast nog wel iemand die jouw overgebleven plantje kan gebruiken

1. Jorieke + Joep

2. Angela

3. Ciska + 1

4. Appelvrouw + 1

5. Nathanya + 1

6. Estemy

7. Old Rose +1

8. Pippi

9. Bio-fee

10. Groentjuh +1+1

11. Kibas +1

12.Prettig gestoord OV

13. Goldfish OV

14. Bit OV

15. Weknow

16. Jorg

17. Henkg

18. Reina

19. Salamandertje

20. Anna3 + 1

21. Yuras

22. Marijke (OV)

23. Berijl

24. Jane

25. Loraine

26. Willy + 1

27.Simke

28. Nasuada

29. Jootje

30. Bouwvrouwe

31. Nadi + 2

32. MaupyOnRide

33. FleurvEngeland

34. Geedee + 1

35. Jaydot

36. Alice 777 + 1 OV

37. NynkeF

38. Mijunbiet+1

39.Robo +1

40.Kim

41. Raquette

42. Vlindermeisje

aangepast door Gast

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vind het echt balen, maar deze keer kan ik er helaas niet bij zijn. Mijn hubbie wordt geopereerd aan zijn voet en zit 6 weken met zijn pootje in het gips.... beetje lastig.

In mijn aleenige eendje vind ik het te ver en te ongezellig om te gaan . Vorige keer hebben we er ook een heel leuk dagje uit van gemaakt...

In september zijn we er als het goed is weer bij! (ik baal er echt van )

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Geplaatst:

@ angeka...bij mijn naam mag een +1 staan

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

Helaas, ik geef mij (nog) niet op want heb nog een lift nodig.

Maar er valt mij wat op in de opsomming van de topics... ze zijn allemaal anders gespeld/geschreven etc. Zeer verwarrend...

moestuinforumdag-2016-wie-brengt-wat-mee....

mtfd-16-april-carpool-topic....

moestuinforum-dag....

MTForumdag 16-4-16

Zou hier wat eenheid in geschapen kunnen worden? Dat werkt qua herkenning een stuk beter de komende maanden. En dan zien nieuwelingen ook gelijk dat het over hetzelfde evenement gaat.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met dit mooie aantal Groentjuh (ik zocht eigenlijk er nog een piepklein groen smileytje erbij..)..ik zet jullie erbij.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Even aan Jorg gevraagd en die rijdt weer. Dus ik kan meerijden en kom dan weer met hem mee.

(Zelfs de rit van 2x 3 uur vliegt om als ik met Jorg meerijd )

@ Appelvrouw. Jij beheert dit topic als ik het goed zie. Misschien een idee om achter de namen van de aanmeldingen meteen een link te zetten naar de ruillijstjes die de mensen gemaakt hebben. Dat is erg handig voor wie de lijstjes wil bekijken en voorkomt ook dat eventueel iemand met een klein lijstje in de loop van de tijd erg ver naar onder schuift en door sommigen gemist wordt.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Sjonge. Zijn jullie al weer zo ver ? Gaat hard he ? ....

Is het nu op een zaterdag ( zondag past mij altijd beter, maar soi ) en ga ik hem inplannen en proberen vrij te houden. Ben al té lang niet meer geweest. Maar eigen zaak gaat voor, dát sowieso. Dus nog even onder voorbehoud.

Geplaatst:

Best mogelijk dat we langs komen maar dat is niet zeker, daarom heb ik ook geen ruillijst opgemaakt.

Aan wie ik iets beloofd heb, dat komt in orde want we gaan toch wel eens naar Jane Doe haar doening gaan kijken, beetje opjutten zeg maar.

Ben er wel wat jaloers van, zo'n grote tuin en die kassen!!!!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...