appelvrouw Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 (aangepast) Op 16 april a.s. weer de onovertroffen Moestuinforumdag bij Jorieke en Joep thuis. Iedereen is welkom, jong/oud. dik/dun/ kort of lang lid van het forum. Zolang je maar fan bent van moestuinieren..Je mag je man,vrouw, oma, buurvrouw, kinderschaar of schoonvader enz. meenemen. Je kunt er hier meer over lezen: moestuinforumdag-2016-wie-brengt-wat-mee-onder-constructie-t19267.htmlHier kan je ook vertellen wat je meeneemt voor de koffie of lunch en voor de gastvrouw/heer.Heb je geen vervoer/bied je vervoer aan, meld je dan hier: mtfd-16-april-carpool-topic-t19390.htmlVerder zijn er veel ruiltopics van de leden..kijk maar eens hier: moestuinforum-dag-f73.html of klik op de naam van diegene waar je de lijst van wilt zien.. O, en als je plantjes of zaden of stekjes overhebt, er is een ruiltafel waar je alles neer kan zetten dat je overhebt en niet geruild..er is vast nog wel iemand die jouw overgebleven plantje kan gebruiken 1. Jorieke + Joep2. Angela3. Ciska + 14. Appelvrouw + 15. Nathanya + 16. Estemy7. Old Rose +18. Pippi9. Bio-fee10. Groentjuh +1+111. Kibas +112.Prettig gestoord OV13. Goldfish OV14. Bit OV15. Weknow16. Jorg17. Henkg18. Reina19. Salamandertje20. Anna3 + 121. Yuras22. Marijke (OV)23. Berijl24. Jane25. Loraine26. Willy + 127.Simke28. Nasuada29. Jootje30. Bouwvrouwe31. Nadi + 232. MaupyOnRide33. FleurvEngeland34. Geedee + 135. Jaydot36. Alice 777 + 1 OV37. NynkeF38. Mijunbiet+139.Robo +140.Kim41. Raquette42. Vlindermeisje 11 april 2016 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
CindyB Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Vind het echt balen, maar deze keer kan ik er helaas niet bij zijn. Mijn hubbie wordt geopereerd aan zijn voet en zit 6 weken met zijn pootje in het gips.... beetje lastig.In mijn aleenige eendje vind ik het te ver en te ongezellig om te gaan . Vorige keer hebben we er ook een heel leuk dagje uit van gemaakt...In september zijn we er als het goed is weer bij! (ik baal er echt van ) Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Misschien kun je met iemand meerijden? Quote
Old Rose Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 @ angeka...bij mijn naam mag een +1 staan Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Erny Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Helaas, ik geef mij (nog) niet op want heb nog een lift nodig. Maar er valt mij wat op in de opsomming van de topics... ze zijn allemaal anders gespeld/geschreven etc. Zeer verwarrend... moestuinforumdag-2016-wie-brengt-wat-mee....mtfd-16-april-carpool-topic....moestuinforum-dag....MTForumdag 16-4-16 Zou hier wat eenheid in geschapen kunnen worden? Dat werkt qua herkenning een stuk beter de komende maanden. En dan zien nieuwelingen ook gelijk dat het over hetzelfde evenement gaat. Quote
Ciska Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Thuiskok en ik komen ook graag. maar iets zegt mij dat je dat al wist... Quote
pippi Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook bij. Quote
bio-fee Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Onder voorbehoud van fitheid meld ik me ook graag aan. Ik wil al 2 jaar komen en telkens lukte het niet! Nu hopelijk wel... Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Geplaatst: 13 januari 2016 Leuk! IK zet jullie erbij Erny, dat houd je wakker...hou het cijfer 16 in de gaten dan komt het goed... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Ik heb wat titels aangepast, hopelijk raak je nu niet meer in de war Erny Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Groentjuh Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 3 Groentjuhs deze keer. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
appelvrouw Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Geplaatst: 14 januari 2016 Gefeliciteerd met dit mooie aantal Groentjuh (ik zocht eigenlijk er nog een piepklein groen smileytje erbij..)..ik zet jullie erbij. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nathanya Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Ik hoor gisteren dat het voor mij zeer waarschijnlijk +1 wordt Quote
Kibas Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Ik kom, samen met mijn man als chauffeur, drager, geheugen, speurhond en gezelschap. Quote
Anna3 Geplaatst: 15 januari 2016 Geplaatst: 15 januari 2016 Ik meld me ook aan, vermoedelijk met +1 Quote
weknow Geplaatst: 15 januari 2016 Geplaatst: 15 januari 2016 Even aan Jorg gevraagd en die rijdt weer. Dus ik kan meerijden en kom dan weer met hem mee. (Zelfs de rit van 2x 3 uur vliegt om als ik met Jorg meerijd ) @ Appelvrouw. Jij beheert dit topic als ik het goed zie. Misschien een idee om achter de namen van de aanmeldingen meteen een link te zetten naar de ruillijstjes die de mensen gemaakt hebben. Dat is erg handig voor wie de lijstjes wil bekijken en voorkomt ook dat eventueel iemand met een klein lijstje in de loop van de tijd erg ver naar onder schuift en door sommigen gemist wordt. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Geplaatst: 15 januari 2016 Auteur Geplaatst: 15 januari 2016 Ik zal het doen weknow Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 16 januari 2016 Geplaatst: 16 januari 2016 Ik kom, net als Goldfish, onder voorbehoud! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bit Geplaatst: 16 januari 2016 Geplaatst: 16 januari 2016 Sjonge. Zijn jullie al weer zo ver ? Gaat hard he ? .... Is het nu op een zaterdag ( zondag past mij altijd beter, maar soi ) en ga ik hem inplannen en proberen vrij te houden. Ben al té lang niet meer geweest. Maar eigen zaak gaat voor, dát sowieso. Dus nog even onder voorbehoud. Quote
Salamandertje Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Ik ben er ook bij! Quote Bzzzz...
Anna3 Geplaatst: 21 januari 2016 Geplaatst: 21 januari 2016 Ik meld me ook aan, vermoedelijk met +1 Mag ik ook op de lijst? Quote
berijl Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 ik kom ook aanwaaien Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
aalterse-willy Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Best mogelijk dat we langs komen maar dat is niet zeker, daarom heb ik ook geen ruillijst opgemaakt.Aan wie ik iets beloofd heb, dat komt in orde want we gaan toch wel eens naar Jane Doe haar doening gaan kijken, beetje opjutten zeg maar.Ben er wel wat jaloers van, zo'n grote tuin en die kassen!!!! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.