Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Oók 1,50 Loes Nu kan het zijn dat je denkt: "Huh, verzenden vanuit NL naar NL is toch goedkoper?" Dat bedrag is vooral tot stand gekomen vanuit een eerlijkheidsprincipe, we hebben niet gekeken naar de kosten die wij exact maken. Het kost ons welliswaar niet €1,50 aan verzend- en verpakkingskosten, maar de mensen die een envelop met daarin nog een envelop opsturen zijn ook circa 1,50 kwijt (2 postzegels + 2 enveloppen). Het leek ons wel zo eerlijk om iedereen ongeveer dezelfde kosten te laten maken. Daarnaast leek 1,50 per deelnemer ons ook niet duur, kijkend naar de zaden die toegestuurd worden, het aantal uren dat wij er in steken, etc.

Prima, bedrag is overgemaakt

was even in de war door dat "niet NL"

aangepast door Gast
Geplaatst: (aangepast)
Het voordeel van een al geadresseerde envelop is dat ze niet steeds bij hoeven houden wie er betaalt heeft, geen enveloppen hoeven kopen en schrijven, geen postzegels hoeven halen en plakken, alleen zakjes zaad in de enveloppen schuiven dichtplakken en op de bus doen gaat, lijkt mij in ieder geval, veel makkelijker en sneller.

Je hoeft niets bij te houden alleen 1x per dag je bankafschrift wat tegenwoordig allemaal online kan. Adressticker printen en plakken is net zoveel werk als post uit de bus halen en de envelop openen. Zaden in envelop en op de bus moet in alle gevallen.

ik doe met de webshop niets anders meer. dus nee, eerlijk gezegd zie ik niet waar het extra werk in verstopt zit.

Overboeken is met internetbankieren wel minder werk dan 2 enveloppen klaarmaken en op de bus gooien.

Daarbij ook geen wachttijd, kans op zoekgeraakte post, geen extra enveloppen en dubbele verzendkosten.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Daar heb jij dan ook wel weer een punt. Beide systemen hebben voor en nadelen. Zelf geef ik de voorkeur aan het enveloppensysteem, maar ik begrijp wel waarom jij het overmaken handiger vind.

Ik ben zelf denk ik gewoon een beetje onhandig met het hele internetbankierengedoe. Ik moet altijd zo verschrikkelijk opletten dat ik geen typfouten maak, dat ik er echt een hekel aan heb. Eigenlijk ben ik gewoon een ouderwetse vastgeroestte muts die het liefst nog de papieren giro's zou gebruiken

Geplaatst:

ik ben niet opgegroeid met de papieren giro dus daar heb ik geen handigheid in gekregen. Ik heb juist met overschrijven dat ik heel erg moet opletten op schrijffouten. met internetbankieren kopiëren en plakken ik de gegevens om typfouten te voorkomen.

precies andersom

daarom vroeg ik in het begin ook of beide opties mogelijk waren. Dan kan kan iedere deelnemer doen wat hij/zij het prettigste vind.

wanneer alleen per envelop mogelijk was had ik dat natuurlijk netjes gedaan. Het moet voor de organisatie ook werkbaar zijn.

Geplaatst:

Ik heb me ook opgegeven maar sta nog niet op de deelnemerslijst zo te zien. De mail heb ik ontvangen, de enveloppen direct geschreven maar nog geen tijd gehad om postzegels te kopen..

Geplaatst:

Te laat... ik heb sinds vorige week weer een stukje moestuin in het NME park voor mezelf. Was dat een week eerder, had ik me opgegeven. Veel succes en plezierige wedstrijd allen!

EDIT: Henkg bedankt voor je PM, ik heb me alsnog aangemeld!

Geplaatst:

Het is een wedstrijd. Ieder voor zich. Houd er rekening mee dat hier weleens merkwaardige tips zullen voorbijkomen, gelukkig vaak wel met een smiley. Adviezen zoals b.v. pure azijn erbij gieten, overvloedig bemesten moet je niet serieus nemen.

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:
Het is een wedstrijd. Ieder voor zich. Houd er rekening mee dat hier weleens merkwaardige tips zullen voorbijkomen, gelukkig vaak wel met een smiley. Adviezen zoals b.v. pure azijn erbij gieten, overvloedig bemesten moet je niet serieus nemen.

Goed dat je het zegt! Alle middelen zijn dus geheiligd om te winnen.

Geplaatst:
Voor de mensen die voor de optie 'overboeken' kiezen: vergeet niet jullie (post)adres naar mij te PM'en

Dat heb ik gedaan (en uiteraard ook betaald), nu nog afwachten wanneer de zaadjes komen. Kan haast niet wachten.

Geplaatst:

Nee geen pure, maar als je augurkenpot leeg is zou ik wel de rest van het augurkennat erbij gooien, dat geeft die lekkere zoetzure smaak aan de bessen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...