Jane Doe Geplaatst: 26 december 2016 Geplaatst: 26 december 2016 Excuses voor de late reactie maar lees het net pas, gecondoleerd met het verlies. Quote
HuubvG Geplaatst: 27 december 2016 Geplaatst: 27 december 2016 Nabestaanden gecondoleerd en sterkte gewenst. Quote
ADOPEG Geplaatst: 27 december 2016 Geplaatst: 27 december 2016 Gecondoleerd allen.Het is zoals de banner onderaan dit bericht weergeeft: vita rosa est. Ofwel het leven is als een bloem: Gelijk het gras is ons kortstondig leven,Gelijk een bloem, die op het veld verheven,Wel sierlijk pronkt, maar kracht'loos is en teêr;Wanneer de wind zich over 't land laat horen,Dan knakt haar steel, haar schoonheid gaat verloren;Men kent en vindt haar standplaats zelfs niet meer. Dit stukje komt uit een Psalm (103). Quote ~ Vita rosa est ~
prettig gestoord Geplaatst: 28 december 2016 Geplaatst: 28 december 2016 Sterkte aan de dierbaren Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 28 december 2016 Geplaatst: 28 december 2016 Wegens drukte hier lees ik het nu pas...Iedereen heel veel sterkte toegewenst... Quote
Winters Geplaatst: 2 januari 2017 Geplaatst: 2 januari 2017 Ik ben al een tijd niet aanwezig geweest en nu lees ik dit. Wat verschrikkelijk!Veel sterkte gewenst aan alle vrienden en familie! Quote
Bit Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 sjonge zeg. pffff.... door afwezigheid lees ik dit nu pas. das nou ook wat ..... pffff Quote
Nasuada Geplaatst: 7 januari 2017 Geplaatst: 7 januari 2017 Ik zal van ons een rouwboeket brengen vanavond bij afscheid. Heel mooi gebaar yuras! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Kibas Geplaatst: 27 januari 2017 Geplaatst: 27 januari 2017 Ik ben het helemaal met Nasuada eens. Wat fijn Yuras dat je dit gedaan hebt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2017 Geplaatst: 17 februari 2017 Yuras wat is er nu eigenlijk met de tuin/bomen van Persica gebeurt. Daar was ik benieuwd naar. Quote
Yuras Geplaatst: 18 februari 2017 Auteur Geplaatst: 18 februari 2017 De tuin is door zijn vrouw overgenome, ze gaat tuinieren. Volgende week zou ik haar ontmoeten om te bespreken hoe gaan wij verder. (vanaf oktober heb ik stukje grond nast dit tuin) Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 dag forumleden ,hartelijk bedankt voor al het medeleven en bloemen bij het overlijden van mijn man persica,william.Nu zondag 12 maart vanaf 10u tot 14 u wil ik een dag houden om zijn vele boompjes,boeken ,sproeistoffen te verkopen want het zijn er teveel en zoveel weet ik er ook niet van .Aan veel boompjes hangen geen naam en ik weet ook dat er onderstammen bij zijn .Moest iemand interesse hebben stuur me een bericht op het nr (nr. weggehaald door moderator),dan stuur ik het adres door waar ze staan .groetjes els Quote
TomP Geplaatst: 9 maart 2017 Geplaatst: 9 maart 2017 Lees pas dit bericht ... Vreselijk!!! Alsnog mijn condoleances!!!Veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen. Tom Quote
Yuras Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Geplaatst: 9 maart 2017 Er is aparte topic over bomen verkoop van William 12-03-2017-namens-weduwe-van-persica-verkoop-van-zijn-bomen-t21749.html Tot nu toe heb ik 2 belangstellende die van plan zijn om te komen. Quote
Frans D Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Ik had dit bericht al eerder gelezen.Dit was echter direct na thuiskomst van een begrafenis.Woorden ontbraken me gewoonweg op dat moment, dus heb toen niet gereageerd.Het is een rare gewaarwording om na een winterstop te moeten ontdekken dat een lid wat altijd zeer uitdrukkelijk aanwezig was in het delen van zijn kennis, uit het leven is ontvallen.Het was een lid waarvan ik bijna iedere bijdrage wel heb gelezen en wiens aanwezigheid ik dan ook ten zeerste waardeerde. Nabestaanden, family en vrienden; veel sterkte gewenst met het verlies. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.