Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Patrijs,

Ik was geschrokken van de berichten en vind het vervelend dat je mij als persoon aanvalt. Dat is ook mede de reden waarom ik mijn facebook berichten heb weggehaald. Ten eerste ben ik geen Lisa. Samen met een aantal andere proberen wij een goed product neer te zetten. We hebben een duidelijke missie zoals uitgelegd op de website. We willen mensen graag bewust maken door zelf hun groenten en kruiden te kweken wat een hoop rotzooi bespaart. Maar ook willen we graag iets terug doen voor mensen in landen die het minder breed hebben. Omdat onze website pas 1 week oud is kan hij nooit gelijk helemaal in orde zijn en daarom ontvangen wij ook graag feedback. De eerder gegeven feedback zullen we daarom ook zo snel mogelijk verwerken. Op de wijze hoe er nu met mij als persoon en een start up met goed initiatief wordt omgegaan ben ik van geschrokken.

Lijkt me zeker gezellig om een keer iets te drinken

Groet,

Maarten

Geplaatst:

Bij de Dirk zijn de kleine fruitstruikjes er weer. 1.49 ditmaal.

Blauwe bes - Patriot

Framboos - Malling Promise

Braam - Black Satin

Rode bes - Jonkheer van Tets

Zwarte bes - ?

Kruisbes - Hinnonmaki Rot

Kruisbes - Hinnonmaki Grun

En tal van sierplanten

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Geen aanbieding, maar wel nieuw (of ben ik blind geweest?) bij IKEA;

E14 Groeilamp voor €9,99

E27 Groeilamp voor €14,95

vaxer-led-kweeklamp-par-e-__0409129_PE570337_S4.JPG

De E14-variant is goedkoop en makkelijk op te hangen met bijv. deze TVÄRS voor €1,99 (lampenkap mag je weggooien, je hebt alleen het snoertje nodig. Daar draai je de lamp in en die hang je op boven je plant(jes). Let wel op; niet spatwaterdicht.). Zo heb je al een LED-groeilampje voor €12,-

Geplaatst:

O dennislp handig zeg! Als de vrouw er eens langsgaat...

Hoeveel lampen ongeveer per m2? Fitting op een plank schroeven en erbovenhangen.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Voor degene die de trip kan maken: Bij de Carrefour in Belgie zijn de woelvorken in de reclame. Voor 40 euro en dan krijg je een schopje en een tuinklauw erbij kado. De woelvork is van het Franse merk Spear et Jackson. Heb er vandaag een gekocht en de woelvork is van een prima kwaliteit. In Nederland kost een woelvork al snel over de 100 euro.

Niet te vergeten, je krijgt er een kekke qr code bij die je leidt naar een (franstalig) youtube filmpje over hoe de woelvork te gebruiken

Geplaatst:

Mocht je een Deen met bloemist in je buurt hebben: zeker een bezoekje waard!

Prachtige clematissen voor maar €3,50 per stuk en fruitbomen 2 voor €8

Ik koop heel vaak bij Deen en ik moet zeggen dat hun tuinassortiment beter bevalt dan menig tuincentrum. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

60412a418cf4f962ee0ced059a36ab04.jpg

Geplaatst:

Net bij Lidl geweest. Daar hadden ze de volgende fruitstruikjes (€2.99):

Rode bes: Rovada en Jonkheer van Tets

Witte bes: Witte parel

Zwarte bes: Titania

Framboos: Malling promise en Schönemann

Braam: Black satin en Thornfree

Aardappels: Charlotte, Hansa en de rest ben ik vergeten

Ui: Stuttgarter riesen (geel), ui rood (Karma) en witte

Geen fruitstruikjes gekocht hoor, want ik had geen nieuwe nodig en ik twijfel soms aan de soortechtheid

Geplaatst:
Voor degene die de trip kan maken: Bij de Carrefour in Belgie zijn de woelvorken in de reclame.

Mmm intressant en ik woon in België Maar hij ziet er niet zo breed uit op de foto. Hoe is hij in real life?

Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!

Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zaden

Wij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.

Geplaatst:

Hij is prima in gebruik. Lekker stevig. De tanden kunnen ook flink wat hebben. Ik ben er erg content mee. Het geld zeker waard. Belangrijker: het werkt flink wat sneller dan de traditionele methoden. En je grond wordt minimaal verstoort. Zoek op youtube op spear & jacson biofourche en je krijgt een prima impressie

Geplaatst:

opt.1250w.png

Dat lijkt me een goed plan.

Daar kunnen mijn 2 grote trays in en nog wat potten zelfs, of de grote rootrainers.

Als ik daar de bodem van kan isoleren, de naden luchtdicht kan maken en er iets in kan bouwen om ten alle tijden de temperatuur op 18-25 graden te houden is het een super klimaatbak voor buiten .

Geplaatst:
Bij Karwei, t/m 11-03-2018:

karweipotgrond45641519716090.png

Oh nee! Gemist.

Wij kregen vroeger gewoon Gamma en Karwei folders met de post om en om, toen opeens geen Karwei meer. Vorig jaar begon kiesjefolders.nl en wij kregen nu via de Sandd op dinsdag weer folders, de Karwei incluis. Gamma had ik voor de veiligheid niet aangevinkt, laat die maar gewoon komen op zaterdag met postnl. Maar ik had de folder al een tijdje gemist. Vorig jaar stopte de Lidl al snel, werd netjes gemeld, maar niets over de Karwei. Nu ga ik dus even controleren naar aanleiding van deze post en zie de Gamma en Karwei niet meer in het overzicht van te selecteren winkels staan.

Wat nu.

Hopelijk komt hij nog een keer bij de Gamma.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

@laen:

ja, maar wel heel goed vastzetten, ook de deksel met touw oid want anders waait ie kapot bij wk 6 of hoger

Geplaatst:

@laen Wat RobO al zegt. Ik leg altijd stoeptegels op de deksel. Dat houdt het bijna (...) altijd.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Oei heh.. Maar dat heb ik allemaal gelukkig liggen (stenen, tegels, touw en draad), dank voor de tip RobO en Spitskool!

Geplaatst:
Oh nee! Gemist.

Welnee, is nog steeds in de aanbieding.

Even op hun website kijken

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Voordeelmuis is een goede site om de aanbiedingen in de gaten te houden.

Kun je elke keer kijken waar de beste potgrond aanbieding is.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...