Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Olifanten knoflook


Persica († december 2016)

Aanbevolen berichten

De broedbollen zitten weer in de grond, die heb ik gepoot voordat ze helemaal uitgedroogd zijn. Hopelijk kiemen ze beter. De geoogste solo's en tenen eet ik op. Qua smaak is het niet bijzonder. Het is wel heel leuk om het een paar jaar geprobeerd te hebben, dankzij het MTF! Zo leer je regelmatig nieuwe dingen kennen. Erg leuk. 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later ...

Omdat ik toch moest verplanten, gelijk maar wat foto's genomen.

 

IMG_20240217_142648928_HDR_0408442.thumb.jpg.d3cce5686af4b5bda6d0275b4d22424f.jpg

 

Van uit broedbolletjes ( jaar 0): rechts kleine solo's in jaar 1. Dan een dikke solo in jaar 2. Links jaar 3 waar de solo zich splitst (de meest linkse viel wat uit elkaar).

 

IMG_20240217_143526638_HDR_040727.thumb.jpg.ac83901869325963f55ce75e86cac6eb.jpg

 

En zo ziet het eruit als je een volgroeide bol (met tenen) in de grond laat zitten. Elke teen vormt weer een solo of een complete bol met tenen.

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woelmuizen misschien? 

 

Hier zitten gelukkig alleen mollen en vliegende ratten (eksters). Die vervelende vogels bijten telkens wat knoflook bovengronds af om het vervolgens weg te gooien. Misschien ook maar eens onder een vogelnet kweken. De boerenkool was eveneens niet veilig, die kon ik vorige week allemaal weggooien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...