HuubvG Geplaatst: 6 maart 2021 Geplaatst: 6 maart 2021 Voorgekiemde kapucijners uitgeplant vanuit huistuinkas naar moestuin bij het gaas. Quote
Mellie Geplaatst: 8 maart 2021 Geplaatst: 8 maart 2021 Komkommer en cantaloupe. Wat bloemen alvast en nog steeds geen tomaten. Ik houd me keurig in. Quote
mdubbelm Geplaatst: 8 maart 2021 Geplaatst: 8 maart 2021 Gisteren tomaten en veel soorten bloemen gezaaid. Het begint al lekker vol te raken in huis 😳 Quote
Patrijs Geplaatst: 8 maart 2021 Auteur Geplaatst: 8 maart 2021 (aangepast) Twee bakken Sugar Bon gelegd en een klein bakje om weg te geven. Een aalbesstek geplant. 8 maart 2021 aangepast door Patrijs 1 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Ik zaai nog erg weinig. Vorig jaar ben ik wel helemaal los gegaan rond deze tijd en dat gaf alleen maar gedoe en slechte opkomst en groeivertraging.  Ik 'zaai' wel lekker wat kiemgroente en heb de pootaardappels in de vensterbank liggen om voor te kiemen. Dat telt ook wel toch? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 (aangepast) Zeker telt dat! Heb je ook geen paprika gezaaid? 9 maart 2021 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Ja die wel. Vorige week. Nog geen tomaten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 (aangepast) Vrijdag of zo doperwten en peulen en capucijners voorgezaaid binnen. Zojuist maar even naar de kas gebracht, het gaat als een speer! Dit zijn de capucijners en de rijspeulen, de doperwten zijn iets later...  9 maart 2021 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Erny Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Afgelopen week begonnen met voorzaaien: De pepers (eindelijk). Peultjes en sugarsnaps (zijn ook al boven gekomen) Kailan. Â En wat bloempjes: Cosmea (was waarempel in 2 dagen al boven de grond) Roze Anjer/ Viooltjes en Lathyrus. Quote
jootje Geplaatst: 9 maart 2021 Geplaatst: 9 maart 2021 Gister en vandaag: buiten in bakken, al dan niet afgedekt spruitjes koolrabi andijvie sla. binnen: gele snijbiet kiwano mini pepino....hoop zo dat dat gaat lukken! Â Quote
Liekie Geplaatst: 10 maart 2021 Geplaatst: 10 maart 2021 Door de dochter gezaaide oude ah moestuintjes buiten uitgeplant: Radijsjes Rucola Peultjes Kwam nog prima op allemaal! Van die peultjes nog maar wat bij zaaien, 4 plantjes is ook maar sneu. Rucola en radijs had ik al in de kas gezaaid. Quote
rorror Geplaatst: 10 maart 2021 Geplaatst: 10 maart 2021 Fuchia stekken welke ik op water had gezet als backup voor het winterse weer van laatst. Zijn gelukkig allemaal aangeslagen en geworteld. Vandaag in potjes met aarde gezet. Zes mooie stekken erbij. Quote  Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers. Â
Patrijs Geplaatst: 10 maart 2021 Auteur Geplaatst: 10 maart 2021 (aangepast) pepers en paprika's gezaaid. Ik zou een jaartje overslaan of minderen maar toch maar weer begonnen. Wel bewust wat later omdat het kasje voorlopig nog bezet is.  Ook buiten vandaag sla geplant. 10 maart 2021 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 11 maart 2021 Geplaatst: 11 maart 2021 3 soorten aardappels gepoot in potten in de kas. (Vitabella, Tentation, Michelle) kohlrabizaailingen geplant in de kas kohlrabi nog maar eens gezaaid. Quote
Patrijs Geplaatst: 11 maart 2021 Auteur Geplaatst: 11 maart 2021 5 aardbeistekken opgepot. Een bak vol met prei gezaaid, Bulgaarse reuzenzomer/ herfstprei  en Blauwgroene winterprei Atlanta.  Quote De moestuin van Patrijs
acpronk Geplaatst: 12 maart 2021 Geplaatst: 12 maart 2021 Opnieuw aubergine en ashwaganda gezaaid, in deno.Aubergine totaal niet opgekomen (of ogenblikkelijk door de slakken opgegeten, maar verwacht dat niet). Zelf geoogst zaad uit de enige vrucht met zaden, maar misschien niet kiemkrachtig genoeg.Ashwaganda had slechte opkomst, eerste batch 15 zaden en tweede batch 30 zaden, totaal 3 gekiemd. Derde batch (de rest) 25 zaden in deno. Eerder was het in een mengsel oude aarde oude compost oude potgrond wat uit een pot uit de tuin kwam. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Patrijs Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Geplaatst: 12 maart 2021 30 sla andijvie en radicchio plantjes opgepot en in de koude bak gezet. Quote De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 In de kas bij huis gisteren spitskool, ijsbergsla, spruitjes en basilicum gezaaid. Vandaag voorgekiemde klimerwten bij gaas in de moestuin ingestopt. Â Quote
Spitskool Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Slangenradijs en een volgende ronde Aziatische bladgroenten. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
mdubbelm Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Gekregen schildersverdriet van mijn schoonzus geplant, paar rozetjes. Die kunnen een beetje als bodembedekker aan de gang. Verder tatsoi, paksoi en mosterdblad voorgezaaid in de kas. Quote
jootje Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Tomaatjes gezaaid..snijbiet...en wat paprika.... Quote
Patrijs Geplaatst: 13 maart 2021 Auteur Geplaatst: 13 maart 2021 Een paar jonge aspergeplanten geplant, ze begonnen al uit te lopen omdat ik ze met de vorst in de kas had gezet. Wat oude snijbiet verplant voor een laatste oogst net als wat selderij en peterselie. En weer een pol bieslook opgepot. Quote De moestuin van Patrijs
Arja Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Paar dingetjes binnen in potten gezaaid:  Basil lettuce leaf Pipiche Papalo  Morgen als ik zin heb en het een uurtje droog is buiten nog wat dingen zaaien.  Quote
Vastone Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 (aangepast) Buiten wat extra bieslook gezaaid.  Binnen heel veel zaailingen verspeend , tomaten, paprika, pepers, cucamelon en nog wat bloemen. In de kas verder gegaan met verspenen van snijbiet, palmkool en paksoi . 14 maart 2021 aangepast door Vastone Quote
Adrielle Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Zinnia Dahlia verspeent, werd heel strengelig dus heb m dieper gezet. Weet, dat werkt niet met alles, maar he is toch maar een uitprobeersel. Ook nog wat Tiny Tim tomaten gezaaid; vorige lichting was niet opgekomen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.