Rantje Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Gister bosui en zilveruitjes http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
tnauta Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Ui en sla en een hoop onrust, maar dat terzijde Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Supermoeke Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Toch nog maar wat erwten.. en tomaatjes die niet zijn opgekomen opnieuw gezaaid..
renate Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 in de koude bak een paar slaplantjes gepoot, radijsjes en spinazie gezaaid. en in de tunnel wortels gezaaid. en de gewone en rode uien, sjalotten en zilveruitjes gepoot/gezaaid. Ik lees die raapstelen, dat lijkt me wel wat, nog nooit gegeten. Dat ga ik ook nog proberen denk ik, O jee, ik geloof dat die tuin wel vol komt dit jaar!!!
geedee Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Ik heb vandaag meloen gezaaid, binnen.
rommert Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 @ geedee ik ook en nog wat kiempjes van de deno methode in een potje gezet. toch wel een handige methode.
Indy Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Ik heb okra,koriander,aubergine,kouseband,sla en lente uitjes gezaaid.Er staan reeds peterpepers,mme Janetpepers,paprika's,jalapeno,en rode paprika's.Nu nog broccoli,romanesco,wortels,sperciebonen,en heel veel soorten sla.Sla zaai ik om de 14 dagen een 7 tal plantjes.Zo hebben we een week lang diverse soorten sla
Eefje78 Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Peulen, sugar snaps, kapucijners en tuinbonen uitgeplant.Vroege aardappels gepoot.In volle grond paar rijtjes raapstelen en radijs gezaaid.
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Ik ook aardappels gepoot alweer, waren zo uitgelopen in de kelder, zonde om ze weg te gooien straks.
Claudia69 Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Andijvie, snijsla, meikoningin kropsla, rode bietjes, lenteuitjes en wat radijsjes.
Erny Geplaatst: 11 maart 2012 Geplaatst: 11 maart 2012 Uitjes gepoot; rode en witte en rode sjalotjes.
harmony Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Gisteren in de volle grond: pootuitjes, spinazie en raapstelen.De tuinbonen zijn mooi opgekomen (in potjes, binnen), staan nu al een paar dagen onder glas buiten en die kunnen zo lekker de volle grond in.Kun je nu al lente-ui in de volle grond (dus niet onder glas) zaaien?
helena Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Petunia's en ijsbloemen verspeend mét bril op, wat een gepriegel. Zinnia's , zonnenbloemen en scabiosa gezaaid ( heerlijk grote zaden ) . ook: korenbloemen, kamille, en reseda.
geedee Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Geplaatst: 12 maart 2012 petunia en zonnebloem moet ik nog zaaien....jij al verspeend Helena?....ga ik maar eens ff snel het zaad zoeken... Tóch wel erg handig dit topic...als zeg ik het zelf en omdat ik weet dat jij ook nog de maankalender handhaaft...helemaal mooi meegenomen om te lezen wat jij op een dag zaait....of luisterd dat erg nauw naar het uur of dagdeel? * Geedee rent naar de keuken....bloemenzaadjes zoeken..... *
helena Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 bloemen vandaag tot 17.00 u. Of het nauw luisterd, geen idee eigenlijk. Voor mijn eigen gevoel wel prettig....Petunia's ook in januari al gezaaid. ook die zijn nu nog erg klein. Die vandaag zijn verspeend, gezaaid met carnaval en het lijkt me sterk dat die in mei al bloeien. tijd zal het leren.... De lobelia's van jan. zijn ook nog baby's wat gaat dat kleine spul traag zeg.
Nicolette Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 vroege bloemkool, broccoli, romanesco, rucola, wittekool, rode kool, savooie kool, spruitkool, doperwten, capucijners, tuinbonen, uien allemaal voor gezaait. Truffel aardappels in aardappelzak geplant in de kas. De aardperen herplant in een tub met verse grond. Andijvie uitgeplant in de koudebak. Waterkers in een bak met modder en algenkalk gezaait.
HansK Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Vandaag een aantal planten geplant die ik heb gekregen:- Jostabes (alleen moet ik die wellicht verplaatsen, want hij wordt blijkbaar erg groot...)- Doornloze braam- Tayberry- Rabarber- Dragon Als iemand een tip heeft voor de Jostabes. Hij staat nu namelijk op het zuiden en als hij echt 2,5 meter wordt dan creëert hij nogal wat schaduw lijkt me. Toch maar weer verplaatsen komend weekend?
geedee Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Geplaatst: 12 maart 2012 Zonnebloemen 4 verschillende soorten)ZinniaVrouwenschoentjeVlinderstruiken de wedstrijd aubergine voor buiten
Claudia69 Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Nieuwe lading ananaskers gezaaid. Was gisteren te laat thuis om mijn zaailingen uit de zon te zetten en de meeste hebben dat niet overleefd. Balen
Rantje Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Mini afrikaantjes, gele lage afrikaantjes en een onbekende afrikaan.Cosmea, de hoge variant en duizendschoon die in het eerste jaar zou moeten bloeien http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
bonnie f Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 Bieslook (binnen) en in 't kasje lente-ui. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten