Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Volgens mij is het zelfs strafbaar om post te openen die niet voor jou bestemd is

Geplaatst:

Nou dat is inderdaad 'grof' !

Ik geloof graag dat je daar je tong even verbeten afbijt

ps: nog een briefje posten met daarin geschreven 'schandaal lees je altijd andersmans post'

De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique

Geplaatst:

Grote letters erop ALLEEN TE LEZEN DOOR GEADRESSEERDE!!!

Schandalig dat mensen zo nieuwsgierig zijn dat ze andermans privacy niet kunnen bewaren.

-10

Good things come in small packages

Geplaatst:
Tip: http://www.12drogist.nl/mucoangin-keeltabletten.html

Werkt echt super! (beter dan strepsils en trachitol enzo)

Oeh, ga ik eens even bekijken. Strepsils werkt altijd zo kort.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
Mag de klaagbaak ook over iets gaan wat privacy betreft? Wat vinden jullie ervan, dat je op verzoek iets naar iemand stuurt voor iemand anders in een dichte (dubbele) enveloppe en dat diegene dat dan gaat lezen? Ik baal daar best van en ik wil er geen energie instoppen, maar ongemerkt gebeurt dat toch.

Tip voor in het vervolg: Lekker veel tape er om heen, het zo doen dat je de envelop flink moet beschadigen om hem open te krijgen

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties, zo kan ik het gemakkelijker loslaten, want ik had er best de pest in.

Geplaatst:

Om iets los te kunnen laten zal je het eerst moeten beetpakken.

En dat heb je gedaan.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Om iets los te kunnen laten zal je het eerst moeten beetpakken.

En dat heb je gedaan.

Mooi Bonnie

Geplaatst:

ik klaag dat het belachelijk hard waait en dat mijn kas er helaas niet tegen bestand was

Geplaatst:

Over de wind klaag ik echt met je mee, hier ook een aantal groenten omgevallen. over 13 dagen begint de zomer, heb jij er vertrouwen in, ik niet zo. En aangezien ik de 14 daagse weers verwachting heb gelezen, o wat is dit jaar erg zeg...

Geplaatst:

ga maar verhuizen denk ik maarja dan heb ik weer andere problemen.

het gras is aan de andere kant altijd groener, dus blijf toch maar hier

Geplaatst:

ik wil zomer

Schrijffouten onder voorbehoud

Geplaatst:

Ik klaag dat er geklaagd wordt over het weer. Vind het , voor de tuin dan, . Hoef geen water te geven en alles doet het goed. Geen last van doorschieten of luis, want dat krijg je bij warmer weer.

Geplaatst:

Ook hier.... de eerste schade gevallen.

De geweldadige regenbuien, de harde wind en de bar lage temperatuur mochten hun tol al eisen.

Enkele sla- en spercieboon plantjes mochten het loodje leggen, enkele rode kool planten geknikt, de komkommer (die ik buiten had geplaatst) is helemaal ten dode opgeschreven en ook de Turkse meloen plantjes mochten het loodje leggen (voor het eerst dat ik zoiets mocht proberen, dus dat gaat lekker van start)

Geplaatst:

MoesNique: hoop dat een en ander nog bij trekt. Was gisteren op mijn tuin op het moment dat er een giga bui viel met veel wind....zag de aardappelplanten plat gaan liggen enzo.....heb het allemaal maar gelaten , heb aardbeien in de stromende regen geplukt en ben maar gegaan. Ga vanavond of morgen wel even kijken....

Geplaatst:

Ik klaag over de wind!

Het waaide hier gisteren zo hard, dat de regen horizontaal over de weilanden heen raasde! En in ons tuintje kwam door de schutting de wind van alle kanten binnen... Verschillende dingen platgewaaid, of nog erger, omgeknakt! Gelukkig nog genoeg over, maar het waait nog steeds zo!

(en we zouden nog wel gaan BBQ'en vanaaf... )

Verder is het hier in het zuiden van Brabant gelukkig wel nog lekker qua temperatuur, gisteren net de 20° aangetikt, dus de plantjes (die overeind blijven) zijn wel blij!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:
Het moet alleen net even IETS warmer. Er zijn zo van die gewassen die het onder de 15 graden echt niet zo lekker vinden.

Net als Eva hier het zonnige zuiden...

Geplaatst:

Midden Nederland:

Donker ,miezer,wind en 13 graden! Bah..bah..bah...

Geplaatst:

Het is te hopen dat de schade meevalt Jootje.

kzal voor je duimen

vandaag:

Hier in het nrd-oosten komt de temp tot nu niet boven de 11 graden en de rukwinden zijn nog steeds 'stevig'

ps: met sla- en specieboontjes, bedoel ik dus de slaboon plantjes

Geplaatst:

ik wil even klagen dat ik al een week lang loop te blaffen als een zeehond en dat ik nu ook nog snot heb.

(en geen zonnetje om het allemaal weg te 'warmen')

BAH!

Geplaatst:

ik wil even klagen en zeuren over de slakken in de tuin, ze hebben de netmeloen die ik kreeg op de moestuindag helemaal opgevroten ook de slabonen die na 3 pogingen eindelijk boven de grond uit komen zijn aan gevreten.....go.verd......

de koffie prut, korrels ze hebben er lak aan ,....de gene vliegles en zwemles hebben gehad die laten het wel uit hun voelsprieten maar die ik nog niet gespot heb en wel ga spotten... kijk maar uit

zo dat lucht op.......

Geplaatst:

o f..ck wil ik ook nog even over klagen die rot kl.te wind.....er is een komkommer geknakt en een augurk

Geplaatst:

Hier van hetzelfde,was net op de moestuin, trui, vest en daarover nog een bodywarmer.

en nog waaide het er doorheen brrrrrrrrrrrr koud gewoon.

Heb het voor vandaag wel gehad, en ben naar huis gegaan.

Tuinbonen omgekankt als luciferhoutje.

Bed slabonen gewoon helemaal stuk.Kan ik nog nieuwe zaaien

Vind trouwens dat alles het maar matig doet.

Het heeft naar mijn mening toch warmte nodig

Wanneer komt de zon

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.