Geplaatst: 7 september 20222 j Boontjes Sajoer met extra tomaat, gestoomde cerise aardappeltjes, dikke courgetesoep. Nom nom nom.
Geplaatst: 7 september 20222 j Een veel te groot stuk van ijskoude watermeloen, super mega lekker, ik beet dieper en dieper tot het van mijn kin af begon te lopen. Kinderlijk plezier aan gehad!
Geplaatst: 9 september 20222 j Ingemaakte knapperige sperziebonen van vorig jaar omdat ik een snelle maaltijd nodig had. Zo lekker! Met eigen knoflook en rocoto peper erin, maar geen suiker. Ik had ook wel goede gekochte ingrediënten maar de bonen bepaalden de smaak. Ik heb dit jaar ook weer enorm veel bonen ingemaakt omdat ik het zo lekker vind. Gewoon in de magnetron. En kruisbessenjam van vorig jaar tijdens de lunch. Grote opruiming😉 9 september 20222 j aangepast door fre3ke
Geplaatst: 14 september 20222 j Sperzieboontjes met tomaat uet met ui en knoflook gebakken. Erbij gebakken aardappels uet, sla uet en gegrilde courgetterolletjes met ricotta/citroenvulling, om nog even in Italiaanse sferen te blijven.
Geplaatst: 14 september 20222 j Soep, tomatensalade en yummmm yaprak sarmasi! Bij de meesten bekend onder de noemer dolma. Gevulde druivenbladeren uet. Rot klus, maar zooooo lekker.
Geplaatst: 14 september 20222 j Zaterdag bij @MarjaP heerlijk appeltaart met appels uit haar tuin, en ook een heerlijke salade. Maandag bij @Anna3 zelfgemaakte pizza ín haar eigen tuin en dinsdag bij @Jorieke123 pasta met tomatensaus en veldvarkensgehakt..alle dagen heerlijk! Vanavond kort in sojasaus en gember gemarineerde veldkip filet met tomaat en gewokte paprika ( @Jorieke123) en komkommer. Heerlijk gegeten heerlijk forum hier toch😃😎 wij voelen ons erg verwend!😊 14 september 20222 j aangepast door appelvrouw Schrijffout We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 september 20222 j Linzensoep met eigen tomaten pepers, paprika’s en aardappel met restjes van dag ervoor. Vanavond weer linzensoep -moet toch op- en een gekocht kippetje (€3 duurder dan 2,5 maand geleden!) en eigen aardappels en een spitskool.
Geplaatst: 19 september 20222 j Auteur Stoofpeerpannenkoeken met dadel-balsamico stroop van @appelvrouw Lekkerrrr Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 september 20222 j Auteur Het was een gekocht potje Ik was niet helemaal duidelijk. Gekregen van Appelvrouw, maar niet zelfgemaakt dus. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 september 20222 j Ovenschotel met pompoen, pastinaak, kool, eeuwig moes, bladkool, tomaatjes, peen, knoflook, alles uet. 19 september 20222 j aangepast door Arja
Geplaatst: 21 september 20222 j Stamppot van gebarsten en gewokte spitskool met Veldstoofvlees. gebarsten rodekool met vééél appeltjes Noodlesoep met paprika tomatensalade tomaten- en komkommersalade tomaten komkommersalade met geroosterde paprika tomaten- basilicumsalade gemarineerd in balsamico creme. Niet alles in één dag hè😇 Vanavond friet en loempia van de plaatselijke friterie/burgerie ( Ja! 1 x in de week komen Mario en Luigi burgers en friet bakken in ons dorp..gesponsord door het college van B en W die leveren de standplaats en de elektra👏👍) natuurlijk met tomaten- en gegrildepaprikasalade. 21 september 20222 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 september 20222 j Ook heel lekker. Had daar gisteren mega zin in. Ik had yoghurt soep gemaakt en we eten veel eieren. Vandaag wel 2 minder. Krak op de grond. Eerst de dochter. Erna ik. Altijd fijn dat moederdochter lijntje
Geplaatst: 25 september 20222 j Schorsenerenpuree met geroosterde biet, pastinaak, pompoen en rode ui allemaal uit de tuin met een honing balsamico dressing.
Geplaatst: 25 september 20222 j Auteur Ik ben tomaten en paprika's aan het koken tot een saus waar ik een enorme lasagne mee ga maken. Daar vries ik dan weer stukken van in voor als we eens een drukke dag hebben en ik geen zin heb om te koken Ik heb al wat zakjes vlees ontdooit die maar niet op kwamen, daar maal ik dan gehakt van. Ik heb nog van allerlei restjes kaas in de vriezer die er in/over kunnen, en zo ruimen we nog wel wat restjes op. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 25 september 20222 j Zuurkool stamppot, wat is dat toch lekker,zelf gemaakt,zelfs mijn gasten vonden het zoveel lekkerder, als uit de een zakje .
Geplaatst: 26 september 20222 j Ik eet iet vaak stampot, maar gisteren rauwe andijvie (uet) stamp met blauwe kaas en walnoot.
Geplaatst: 26 september 20222 j Sla met tomaat, ui, paprika en krieltjes. Lekker met basilicum en pepertjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.