Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten, of ga je nog eten (uit eigen tuin) 2022


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik heb al een paar x een druif in mijn mond gestopt en steeds gedachte, neuh, das em nog nie. Vanochtend heb ik gewoon 3 trossen op! Superlekkere druiven. Die op de patio zijn zonder die cassissmaak en waren nu al heerlijk zoet. Had eigenlijk een trosje aan de kippen willen geven, maar te lekker. En toen volgde tros 2 en 3

Salade uit de tuin met jawel, eigen tomaten! Altijd leuk. Het rijpen is eindelijk begonnen.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vijgen, vijgen en nog meer vijgen
En als avondeten een pasta salade. Het eerste gerecht wat ik tijdens mijn 1e x ItaliĂŤ als 1e at. Ik eet het graag op zomerse dagen.

Nog een foto van het zelfbedachte recept van de dochter. Aardappelzakjes rechts…: smaakte wel lekker ondanks de naam. Links een ander ‘zakje’ met wat tuindingetjes. Smaakte ook goed.

4e836bb510a3f9c563c3035337fcbb29.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-8-2022 om 18:51, jootje zei:

Ziet er lekker uit he? Past met courgette uit eigen tuin…..receptje van internet. 
nou…het was echt niet te ( vr) eten.  En dat zeg ik niet gauw, zeker niet van pasta, maar dit was een

 enkeltje kliko!  Yuk! 

( wel de spekjes en courgette eruit gegeten! 😉) 

 

CDA2A0BB-DBC1-4226-A4E1-BDAFCA186A61.thumb.jpeg.a30dc85824869bddadf898969970b5f5.jpeg

 

Reageer nu pas want ziggo zat te knoeien met mijn verbindingen.

Maar Jootje, wat was het recept dan in vredesnaam dat het zo vies werd? Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar. :classic_biggrin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

KÄąsÄąr, een Turkse bulgursalade, met peterselie, pepermunt, sla, tomaat en komkommer met tomatenpuree en gekochte peperpuree.
Een orzo soep met eigen ingrediĂŤnten minus citroen en een grote mozzarella salade met heel veel tomaten en basilicum. Met gekocht stokbrood was het een heerlijke zomerse maaltijd die we in de buitenkeuken aten. Erg van genoten!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...