Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanmeldtopic MTFD zaterdag 23 april 2022


angela

Aanbevolen berichten

Heee. Leuk man. Weer een mtfd.
Ja natuurlijk kom ik!
Ook al heb ik niet echt wat te ruilen (we laten de tuin een jaartje braak liggen. Soortement van)
Zal desalniettemin es gaan snuffelen wat ik nog over heb. Als er mensen blij van worden: mooi toch!
Wat nog? Oh ja. Iets lekkers voor op de tafel en iets voor J&J natuurlijk. Komt goed.
Gezellig! Zin aan!

  • Like 4

wees bevriend met kleine dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 april zal ik er zeker niet zijn. Vieren die dag met kinderen en aahang kroonjaar-verjaardag van mijn lief. 🥳

 

Ik had in gedachten om boeken mee te nemen of voor meer mensen samen op te sturen naar Jorieke (porto besparen)  maar zie dat van de mensen die graag boeken wilden alleen Ciska op de lijst staat. Dan zal ik het individueel regelen met die mensen. 

  • Like 1

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@angela Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar vanaf hoe laat (en tot hoe laat) zijn we welkom?

Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik erbij ben, moet alleen nog kijken of het past qua tijd.

aangepast door Oudholland

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Oudholland zei:

@angela Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar vanaf hoe laat (en tot hoe laat) zijn we welkom?

Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik erbij ben, moet alleen nog kijken of het past qua tijd.

 

over het algemeen komen de meeste in de ochtend aan voor de lunch en gaat iedereen in de middag weer weg 

sommige komen of gaan wat eerder. Als ik het een beetje grof inschat tussen 10.30 en 15.30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad komt de bulk zo tussen 1030 en 12 uur voor de lunch en gaat rond 16uur de laatste bel om nog dingen te kiezen van de "weggeeftafel" , de tafel die gevuld is dus met zaden, stekjes, zaailingen (en in het najaar oogst etc). dat je kwijt wilt, maar waar voor je geen concrete ruil had afgesproken met iemand. Daarna zijn er altijd nog stamgasten en die-hards die nablijven om te helpen met het opruimen en het doen van de afwas etc tot zeker een uur of 17.

 

Later komen kan ook, ik weet nog dat ik bij mijn allereerste MTFD met 18 personen een ruil had gemaakt.  Ik kwam pas om 1330 aan en sommige tegenpartijen waren toch wel wat ongerust of ik nog zou verschijnen.  Ook ivm hun eigen gewenste moment van terugkeer.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2022 om 19:05, Bouwvrouwe zei:

Helaas, helaas, had er een beetje naar uitgekeken na twee stroperige Coronajaren, maar ik ben verhinderd. Hopelijk lukt de volgende keer

Welke grens van zh en utr zit je? Voor de herindeling lag de grens hier 200 meter verderop, die is nu 2 km verschoven.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de zaterdag vrijgemaakt, ik ben er dus ook bij. Het onder voorbehoud kan dus weg.

We komen met z'n 2-en.

Nog ff kijken of er nog iets voor de weggeef is, daar heb ik nog niet echt over na kunnen denken...

 

Tot zaterdag!

Rob (+ Marloes)

aangepast door Oudholland
  • Like 1

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...