Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Iedereen is weer weg


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ja een topdag met dank aan jullie en aan de weergoden. Prachtige planten gekregen gezellige gesprekken heerlijk gegeten en genoten van de zon.

 

 Nu is het weer stil in de tuin van Joep en Jorieke

 

IMG_2432.jpeg

  • Like 5

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg gezellig was het weer. Leuke plantjes, leuke mensen, en heel veel lekker eten! 
Gezellig gekletst!  En zo geboft met het weer. 
Bedankt iedereen, en vooral Jorieke en Joep natuurlijk!  😊
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch weer! Heel fijn gezelschap. Heerlijk eten. En ik ben dankbaar voor alles wat ik gekregen heb. Komende week krijgt alles een plekje. Bedankt allemaal.

  • Like 1

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jorieke123 zei:

Zo, net nog even lekker gezeten met de opruimploeg, bijna alles is alweer aan kant hier!! Geweldig, dank aan @Anna3 en Peter en @appelvrouw en Lie maar ook aan @jootje en @G. B. die tussendoor al een keer flink veel hebben afgewassen en volgens mij zijn er nog wel wat mensen bezig geweest vandaag. Dat scheelt! 

 

Da's graag gedaan. 💓

 

Wat een geweldige dag was dit zeg! Veel dank voor de gastvrijheid @joep en @jorieke en dank voor het warme welkom van een ieder!

 

En dank aan iedereen die me van alles heeft uitgelegd. Soms voelde ik me echt een beetje dom, maar ik kreeg werkelijk overal een antwoordt op, dankjewel daarvoor!

 

En @Goldfish, dank voor je tomaat (met uitleg) 

 

Nu nagenieten van vandaag!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, volgens mij hebben we wéér een record te pakken qua opruimtijd ;) We hebben net nog wat afval staan scheiden en ik heb al onze pakken suiker en wc papier en koffie en ontbijtgranen van de schuur naar het huis gezeuld :lol::thumbup: 

 

Nu nog wat lekkere restjes oppeuzelen, de kippen en varkens helpen daar bij.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrrr mijn zwarte vest laten liggen. Balen, dat draag ik echt super vaak. Nou ja, van mij dus @Jorieke123. Misschien als een van jullie of misschien @appelvrouw een keer richting het westen komt, dat ie mee terug kan? Ik wil er best een stukje voor rijden maar Zelhem is me net iets te ver.

  • Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Tanja65 zei:

Grrrr mijn zwarte vest laten liggen. Balen, dat draag ik echt super vaak. Nou ja, van mij dus @Jorieke123. Misschien als een van jullie of misschien @appelvrouw een keer richting het westen komt, dat ie mee terug kan? Ik wil er best een stukje voor rijden maar Zelhem is me net iets te ver.

Kunnen wij het misschien meenemen richting het westen van het land?

Weet niet waar je woont maar wie weet ergens langs onze route richting Gouda en biedt dat opties? Stuur anders een pbtje?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi weer, beter dan de dagen ervoor, en de dagen erna (koud en zelfs kans op hagel)

Perfecte dag, aangenaam, heel prettig. Dank natuurlijk aan J & J.

 

Was wel weer even een stukje rijden: 210 km enkele reis

Maar vandaag rustdag, met de Amstel Gold race op TV.

En morgen effe naar België (mijn voorraad Belgische bieren is al een tijdje op). Enkele reis slechts een kleine 40 km.  

 

 

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...