Gallox Geplaatst: 12 februari 2024 Geplaatst: 12 februari 2024 Op 7-2-2024 om 19:11, jootje zei: Vanaf 14 februari! Lidl. Ah top, ik vroeg me al af wanneer ze in de winkel zouden liggen. Dan haal ik de Sugar Baby nog even Quote
Gallox Geplaatst: 12 februari 2024 Geplaatst: 12 februari 2024 57 minuten geleden, Kevins Moestuin zei: Ik heb 56 kokosblokken gehaald voor als mulch in mijn pot set ups 🙈😇 hahaha wat zeiden ze bij de kassa? 1 Quote
Kevins Moestuin Geplaatst: 12 februari 2024 Geplaatst: 12 februari 2024 @Gallox tot mijn eigen verbazing eigenlijk niks ze gingen wel goed tellen want zelf dacht ik dat het er 55 waren maar het bleken er 56 te zijn🙈 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 13 februari 2024 Geplaatst: 13 februari 2024 Ik heb 12 blokken gehaald... de rest was op 😏 Quote
donaldk Geplaatst: 13 februari 2024 Geplaatst: 13 februari 2024 Huh waren ze al 99 cent? Pas vanaf woensdag toch? Lidl zaadjes beginnen ook morgen. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
donaldk Geplaatst: 13 februari 2024 Geplaatst: 13 februari 2024 Op 12-2-2024 om 09:58, Kevins Moestuin zei: Ik heb 56 kokosblokken gehaald voor als mulch in mijn pot set ups 🙈😇 10-tje teveel betaald 18 cent x 56. Ik zie net dat ze 99 cent zijn. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Kevins Moestuin Geplaatst: 14 februari 2024 Geplaatst: 14 februari 2024 (aangepast) @donaldk ik heb ze zelf niet in de aanbieding gezien en om eerlijk te zijn heb ik ze liever binnen voor een 10tje meer dan dat ik wacht tot ze in de aanbieding zijn en er dan geen voorraad is, er is hier mee een action in de buurt zo 20 min rijden en daar zijn ze normaal allemaal uitverkocht dus was al heel blij dat er zoveel blokken lagen 😇 en de aanbieding is voor de kokos potgrond, ik heb de kokos mulch gehaald die is helaas niet in de aanbieding. 14 februari 2024 aangepast door Kevins Moestuin Quote
donaldk Geplaatst: 14 februari 2024 Geplaatst: 14 februari 2024 (aangepast) Inderdaad, dat risico is er. Ik ga zo kijken, vanaf vandaag in de weekaanbieding. Voor het eerst staat schors er niet bij in de aanbieding. Maar die koop ik nooit. Was gelijk een melding dar de jaarlijkse aanbieding er weer is. 14 februari 2024 aangepast door donaldk 1 Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Arja Geplaatst: 14 februari 2024 Geplaatst: 14 februari 2024 Groenten / kruiden/ bloemenzaden Action € 0,29 4 Quote
donaldk Geplaatst: 17 februari 2024 Geplaatst: 17 februari 2024 En woensdag begin van de middag waren er inderdaad maar acht. Van middag terug geweest 13 van de aanbiedingplank gehaald en er lag ook nog redelijk wat op de kopstelling zag ik. Ik heb weer wat radijs, paar kruiden, sla, bosuitjes, zaadzakjes ingeslagen bij Lidl. Geen RosaF2 te zien. Bij de duurdere zakjes hadden ze enkel de Kelvedon Wonder. Ik heb slechte ervaring met de struik erwten (van de Lidl) en nu maar een enkel soort, dus niet genomen. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
rorror Geplaatst: 17 februari 2024 Geplaatst: 17 februari 2024 Heb vandaag ook 4 kokosblokken meegenomen. Voldoende voor alleen gebruik binneshuis tijdens de opkweek. Voor buiten koop ik wat zakken potgrond (geen bouwketen merken. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Erny Geplaatst: 18 februari 2024 Geplaatst: 18 februari 2024 Was donderdag netjes speciaal naar de Lidl getogen voor de zaadjes. Maar.... geen caroussel te bekennen... Even navragen dan maar, bij de zeer uit de kluiten gewassen medewerker. Nee, die was er niet vertelde hij. Ja, dat zag ik ook ja... maar hij zou er vanaf de 14e staan volgens hun site dus.... waarom is ie er niet? Het antwoord van de bralstudent (ja zo zag ie eruit) dat het dan zeker alweer op was. Heel stellig. Dus heb deze fantast maar even wijzer gemaakt. Vent werkte er pas, kwam vers uit Assen (paps en mams) en deed zelf alleen boodschappen bij de appie. Kwam dus vers uit het ei gekropen en wist van niets. En in plaats van gewoon te informeren bij de andere Lidlmedewerkers en daar wat van te leren, bedacht ie zelf een antwoord te moeten gaan verzinnen. Tsssss.... daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Morgen maar kijken wat er staat, vandaag teveel regen. Quote
Lia56 Geplaatst: 18 februari 2024 Geplaatst: 18 februari 2024 Morgen staan de Lidl en Action op t programma. Kijken wat ze hebben. Vorige week nog zo'n kweekbak op poten gekocht, altijd handig.. Quote
Arja Geplaatst: 18 februari 2024 Geplaatst: 18 februari 2024 Struiken enzo bij de Aldi vanaf woensdag. https://www.aldi.nl/aanbiedingen/wk08_vanaf_woensdag21-02/heester-in-sierhoes-9833-1-0.article.html en https://www.aldi.nl/aanbiedingen/wk08_vanaf_woensdag21-02/notenboom-of-vogelplant-in-tube-2008877-1-0.article.html 3 Quote
bonnie f Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 Even bij de aldi kijken. Ook maar ff naar de lidl. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Tjeerd Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 (aangepast) De koemest korrels komen er ook weer aan bij beide ketens! 20 februari 2024 aangepast door Tjeerd Quote
acpronk Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 koemest korrels Ja,,ik zag het.10 euro voor 8 kilo bij Aldi + gratis emmer.5 euro voor 5 kilo bij Lidl, in een zak. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Tanja65 Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 (aangepast) Door dit topic de Aldi en Lidl folders maar eens bekeken, en ook hier en daar rondgeneusd wat dingen elders kosten. Morgen bij de Aldi spotgoedkope bio potgrond in de aanbieding! Ik denk dat het vroeg opstaan wordt… 20 februari 2024 aangepast door Tanja65 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
donaldk Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 (aangepast) Nog niet zo lang geleden waren de Aldi emmer 10 Kg voor 5,99 in de aanbieding 6,99 anders. Ik ga nog een keertje de folders pakken. Op 18-2-2024 om 17:54, Erny zei: Was donderdag netjes speciaal naar de Lidl getogen voor de zaadjes. Maar.... geen caroussel te bekennen... Even navragen dan maar, bij de zeer uit de kluiten gewassen medewerker. Nee, die was er niet vertelde hij. Ja, dat zag ik ook ja... maar hij zou er vanaf de 14e staan volgens hun site dus.... waarom is ie er niet? Het antwoord van de bralstudent (ja zo zag ie eruit) dat het dan zeker alweer op was. Heel stellig. Dus heb deze fantast maar even wijzer gemaakt. Vent werkte er pas, kwam vers uit Assen (paps en mams) en deed zelf alleen boodschappen bij de appie. Kwam dus vers uit het ei gekropen en wist van niets. En in plaats van gewoon te informeren bij de andere Lidlmedewerkers en daar wat van te leren, bedacht ie zelf een antwoord te moeten gaan verzinnen. Tsssss.... daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Morgen maar kijken wat er staat, vandaag teveel regen. Ik en iemand anders waren vorig jaar vroeg op de woensdag, moest de die nog naar buiten gereden worden en het karton eraf gehaald worden, dus wij waren de eerste. Assortiment word ieder jaar kleiner. Dit jaar pas begin van de middag dus hij stond weer vlakbij de kassa, niet de non-food afdeling. alles leek er nog te zijn, maar wel al uitgehaald, dus was niet de eerste. Ik zie dat de potgrond omgerekend naar standaard zakje 4,78 is, dus niet echt super goedkoop. Maar minder duur dan sommige anderen. Helaas zijn de bessenstruiken pas op zaterdag. Ik zoek een zoete blauwe bes en een zoet-zure rode bes die het beter doet dan de Baron van tets die ik jaren geleden bij Aldi kocht. Aldi heeft morgen enkel notenstruiken (geen idee wat vogelplanten zijn):-(. 20 februari 2024 aangepast door donaldk 2 Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
donaldk Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 Op 14-2-2024 om 08:45, Kevins Moestuin zei: @donaldk ik heb ze zelf niet in de aanbieding gezien en om eerlijk te zijn heb ik ze liever binnen voor een 10tje meer dan dat ik wacht tot ze in de aanbieding zijn en er dan geen voorraad is, er is hier mee een action in de buurt zo 20 min rijden en daar zijn ze normaal allemaal uitverkocht dus was al heel blij dat er zoveel blokken lagen 😇 en de aanbieding is voor de kokos potgrond, ik heb de kokos mulch gehaald die is helaas niet in de aanbieding. Moest vrijdag een keertje terug want woensdag middag weren er slechts acht. Nou had ik nog voorraad, dus slecht 13 bijgehaald, totaal dus 21. 1 Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Tanja65 Geplaatst: 20 februari 2024 Geplaatst: 20 februari 2024 28 minuten geleden, donaldk zei: Ik zie dat de potgrond omgerekend naar standaard zakje 4,78 is, dus niet echt super goedkoop. Maar minder duur dan sommige anderen. Ik heb op diverse andere plekken gekeken, en daar zijn ze allemaal duurder als ie kijkt naar wat je er voor krijgt en niet alleen de goedkoopste zak uit het rek trek. De aanbieding bin de Aldi betreft ten eerste biologische potgrond, en heeft daarnaast ook voeding voor 5 maanden. Ter vergelijk een paar willekeurige prijzen: Praxis - Pokon biologische potgrond 40 l langwerkend €9,59 aanbiedingsprijs, andere merken nog duurder Welkoop - Pokon biologische potgrond 40 l (regulier) €8,19 enz Ik vind dat een behoorlijk prijsverschil. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Inloggevens kwijt Geplaatst: 21 februari 2024 Geplaatst: 21 februari 2024 8 uren geleden, donaldk zei: Baron van tets Dan is ie zeker bevorderd van Jonkheer naar Baron😄 Ribes rubrum 'Jonkheer van Tets' is een redelijk zure aalbes. Ik kan die goed eten maar ik snap dat niet iedereen van gecharmeerd is. Minder zuur is 'Rovada' . Of anders een roze aalbes zoals 'Gloire de Sablons'. Quote
Inloggevens kwijt Geplaatst: 21 februari 2024 Geplaatst: 21 februari 2024 Heel veel consumentenpotgrond is echt zeer matig van kwaliteit. Regelmatig hoor ik verhalen van mensen dat planten er niet goed in groeien. In vergelijking met professionele potgrond is het 'papperige meuk'. Het is geschikt voor grondverbetering, niet om mee te kweken. Quote
loes Geplaatst: 21 februari 2024 Geplaatst: 21 februari 2024 9 uren geleden, donaldk zei: Nog niet zo lang geleden waren de Aldi emmer 10 Kg voor 5,99 in de aanbieding 6,99 anders. Tijd gaat sneller dan je denkt, die emmers zijn al heel wat jaren 8kg Het is denk ik al bijna 10 jaar geleden dat ze 10kg waren (op mijn emmer die ik hergebruik staat 2015) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.