Geplaatst: 26 april 201213 j Is dat vandaag?Wel gefeliciteerd..mooie leeftijd..ik kan het niet goed lezen..39? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 april 201213 j 12 x 39 = ....... een dikke klapzoen waard!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 26 april 201213 j Gefeliciteerd!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 26 april 201213 j Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat spandoek Fijne dag nog Al leuke cadeautjes gekregen?
Geplaatst: 26 april 201213 j Moeten we eerst nog tellen ook om t te raden Gefeliciteerd met je verjaardag! Nu weet de hele straat/buurt/stad/internetforum t ook Good things come in small packages
Geplaatst: 26 april 201213 j Moeten we eerst nog tellen ook om t te raden Hoezo tellen? Er staat toch duidelijk 39 Gefeliciteerd Jootje, dat je nog maar vele malen 39 mag worden!
Geplaatst: 26 april 201213 j Hartelijk gefeliciteerd Jootje, met je 39e verjaardag! Fijne dag gewenst!
Geplaatst: 26 april 201213 j Wel gefeliciteerd..mooie leeftijd ga zo door. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 26 april 201213 j Driewerf hoera!Fijne dag en een leuk feestje vanavond. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 27 april 201213 j Yup, gefeliciteerd hoor (beetje laat, maargoed. Net terug van vakantie ) Hoe oud was je nu geworden?! Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 28 april 201213 j Auteur Bedankt voor alle felicitaties!Zit hier helemaal happy te wezen, gisteren mijn verjaardag gevierd in de kroeg op de hoek! Heel apart om een kroeg voor alleen je eigen familie/vrienden te hebben. Ben belachelijk verwend, heb bv. een spa, hark, greep, bezem, stoffer en blik, gieter, zuurkoolpot ( YES!), magnolia, zaadjes, tuinbonnen, en heuse klompen gehad. En dat zijn dan alleen de tuingerelateerde kadootjes! Heb nog minstens zoveel andere kadootjes en eurootjes gehad. En ja, we hebben een grote familie! Waar ik dan ook heel blij mee ben! ))
Geplaatst: 28 april 201213 j Leuk al die cadeau's! Gefeliciteerd! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 28 april 201213 j Ach dat mag best, je eens belachelijk laten verwennen!! Leuke foto en een heel leuk spandoek ....elke voorbijganger staat daar te rekenen voor je tuin (zien die pop niet eens zitten dan waarschijnlijk) voor de 12e keer
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.