Veldjesgraaf Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Ook hier zijn de zaden binnen. Nu rap alle zaaispullen opzoeken en aan de slag. Ook de kippen kregen ter inspiratie het zakje te zien. Gouden eieren..... dat zou toch wat zijn...;) Succes allemaal! 5 Quote
driepinter Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Hier ook de zaden ontvangen, Wat een mooi zakjes heb je gemaakt @Lia56 Ik zit middenin een verbouwing, ik ga er waarschijnlijk eind volgende week mee aan de slag, Succes allemaal. 1 Quote
Roland Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Hier zijn de zaden in de prachtige verpakking aangekomen. Quote
Lia56 Geplaatst: 1 februari Auteur Geplaatst: 1 februari @Nasuada Ja hoor, kan nog. Zodra de betaling binnen is dan stuur ik de zaden op 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 februari Auteur Geplaatst: 1 februari 47 minutes ago, driepinter said: Wat een mooi zakjes heb je gemaakt @Lia56 Hoi. Dank je wel maar de zakjes heeft de dochter van Redzebra gemaakt. Lore is een echte kunstenares en ze heeft weer een mooi produkt geleverd 2 Quote
Rookie Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Het zijn inderdaad prachtige zakjes! Petjeaf hoor. 1 Quote
HuubvG Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Op 30-1-2025 om 21:47, Gitta zei: Ik heb alleen mijn forumnaam ingevuld en geen jaartal ofzo. Heb je het kunnen vinden? @Lia56 Alleen de forumnaam was voldoende en werd ook gevraagd. Ik wilde weer eens té informatief zijn, met het jaartal en zo erbij. Helemaal overbodig dus en in dit geval zat ik er nog 10 jaar naast ook. @Lia56, dank voor het versturen, ze zijn er. Mooie professioneel uitziende verpakking ook. Als dat geen gouden eieren worden... 3 Quote
Tanja65 Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Vanmorgen kregen we reclame, en hey, daar zaten opeens de zaadjes bij! Blijkbaar hadden ze opgefrommeld in de brievenbus gezeten dus. Maar ze zijn er! Straks een paar in de deno en een paar in de grond, kijken wat werkt. Prachtig zakje en dank voor het opsturen @Lia56! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
MROE Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Ook hier zijn de zaadjes in goede staat aangekomen. bedankt, en iedereen succes en vooral plezier in het kweken. 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari @Lia56 ik lees het vandaag pas. Kan ik ook nog meedoen? Quote
AartVV Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Zaden ontvangen. Complimenten voor de mooie verpakking! Meteen samen met pepers en paprika’s gezaaid in de verwarmde propagator. 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 februari Auteur Geplaatst: 2 februari 2 hours ago, Petrasmoestuin said: Kan ik ook nog meedoen? Ja hoor, ik stuur je een pb Quote
Lia56 Geplaatst: 2 februari Auteur Geplaatst: 2 februari Vandaag de deelnemerslijst aangepast... er zijn nu 29 deelnemers! Helemaal leuk. Veel succes iedereen. Morgen gaan de laatste enveloppen de deur uit, dus gelijke kansen voor iedereen 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 februari Auteur Geplaatst: 2 februari Mocht jouw naam op de lijst ontbreken dan hoor ik dat graag😀 Quote
bonnie f Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari De buit is binnen. Weer een prachtig zakje en goed verpakt! Alvast dank. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Hier nog geen zaadjes. Het geeft me morgen weer een wandeling naar onze verre 📫😉🚶♀️ Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Hier staan ze in de aarde op een warm matje, en een enkele in de deno for just in case. Ben heel benieuwd. Hoe lang ongeveer voor de zaadjes normaliter ontkiemen? Ik ben helemáál niet ongeduldig hoor. Sowieso met dat mooie weer. Ik kan de zaadjes wel uit de grond kijken! 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Dahli Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari 48 minuten geleden, Tanja65 zei: Hoe lang ongeveer voor de zaadjes normaliter ontkiemen Op het zakje aan de achterkant staat 10 tot 20 dagen. Daar houd ik me aan vast. Geen ervaring met aubergines. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Ik ook niet @Dahli. Mijn eerdere aubergines waren of kant en klaar gekocht, soms als zaailing, en een keer van zaad waar precies één aubergine aan kwam. Ik heb geen aubergine vingers. Maar we gaan het zien. 3 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mai Pensato Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Ik sla dit jaar over en ga mijn titel dus niet verdedigen 😄 Al degenenen die wel meedoen veel succes!! 6 Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
driepinter Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Bof ik ff dat ik niet zo van aubergines hou, dan kan ik mijn winkansen vergroten door ze te groot te laten worden 😂 3 Quote
Liekie Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Yesssss hier lag een supermooi zakje zaad vandaag in de brievenbus. Prachtig gemaakt weer @Lia56!! Allen heel veel succes en dat de beste moge winnen. Game on! 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Ook mijn zakje is binnengekomen. Mooi gedaan hoor @Lia56. Ik moet alleen even wachten met zaaien, mijn man moet nog een stekker kopen en dan een verlengsnoer maken voor mijn groenteflat waar het verwarmingsmatje liggen en de ledlampjes hangen. Ik doe het niet voor het winnen, maar voor de leut. Afgelopen jaar heb ik 2 Aubergine plantjes gekregen, wel mooie bloemen, maar geen vruchten gehad helaas. Ik vind het toch leuk om mee te doen. Ik hoop vrijdag of zaterdag te zaaien. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Prachtige zakjes weer complimenten aan Lore @redzebra! Thanks Lia, ik heb gezaaid, de eerste drie zaden wel te verstaan. Via de Deno methode. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.