paddestoelengek Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 2e is inderdaad een spirea hoor1e zie ik zo niet ( phone ). Thuis kijk ik even compleet off topic MAG NIET (maar doe ik lekker toch)Dit was je 10000 post BIt !! moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Bit Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 HmmOf dat om te klappen is ? Ik zit mobiel omdat ik de voetbal niet wil zien. En mn mede tv kijkers vinden me redelijk asociaal !
paddestoelengek Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Voetbal wat is dat....22 ballen het veld in fluiten....wedstrijd beëindigenen miljoenen besparen maar dat is mijn mening ik klap omdat ik het een prestatie vind Bit. vanaf nu ga ik weer on topic voordat ik wordt afgeschoten moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
weknow Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 Ha, ha Bit. Medeforummers vinden je juist heel sociaal.... zelfs een......hoe heet deze ook alweer?....(nu ben ik on-topic ) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
SamanthaP Geplaatst: 5 april 2017 Geplaatst: 5 april 2017 2e is inderdaad een spirea hoor1e zie ik zo niet ( phone ). Thuis kijk ik even Op naar de 100.000? Maar bedankt in elk geval! Ik dacht trouwens altijd dat die roze waren... ik heb er zo één staan, waarvan ik dus wist dat t een spirea is
Pink Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Ik denk dat het onkruid is, maar ik herken het niet. Herkent iemand het?
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Dat dacht ik ook..proef eens een blaadje? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Annemaike Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 In mijn kleine potten tuin duiken dit voorjaar 6 dezelfde stekjes op. Ze hebben twee verschillende blaadjes, 1 kartelig, 1 langwerpig rond, steeltje is rood achtig. Dank!
Jorieke123 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Volgens mij is dat Esdoorn. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Pink Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Dat dacht ik ook..proef eens een blaadje? Ik geloof het wel zonder te proeven als je het niet erg vindt, haha.
pastinaakje Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Wie kan mij helpen? Is dit paarse dovenetel of hondsdraf? Bedankt
HuubvG Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Ik denk dat het onkruid is, maar ik herken het niet. Herkent iemand het? Het lijkt veel op een plant die ik vorig jaar kreeg maar waarvan de naam me ontschoten is. Ik wilde hem bijna wegdoen omdat ik dacht dat het zuring was. Maar er komen blauw/paarse bloemen in, sierplant dus. Je kunt even afwachten tot hij gaat bloeien?
Bit Geplaatst: 10 april 2017 Geplaatst: 10 april 2017 Wie kan mij helpen? Is dit paarse dovenetel of hondsdraf? Bedankt Zonder foto wordt dat wel lastig Zie hier : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html
speets Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Ik geloof het wel zonder te proeven als je het niet erg vindt, haha.Proef nou gewoon even (en dan uitspugen). Dan kun je in elk geval de zuring wel/niet uitsluiten.Is helemaal niet zo raar hoor "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
johnkort1965 Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Hè speets heb een vraag heb alle in pitte staan in het plestiek nu breed de muisze ze op wat moet ik doen staat wel droog en warm Heb jij nog peper zaden Lemon ik weet niet als ik planten nog heb baal goed van John kort Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
speets Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Ha John, Dat is vervelend man! Kun je die pepers in je huis zetten? Voor het raam. Dan kunnen de muizen er niet bij. Tot ze wat groter zijn.Het is te laat om opnieuw te zaaien. Je kunt beter plantjes kopen. Ik hoop dat het nog goed komt. Misschien muizenvallen zetten? John, deze vraag hoort niet in dit onderwerp. Kun je daar een beetje op letten? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Pink Geplaatst: 14 april 2017 Geplaatst: 14 april 2017 Ik denk dat het onkruid is, maar ik herken het niet. Herkent iemand het? Het lijkt veel op een plant die ik vorig jaar kreeg maar waarvan de naam me ontschoten is. Ik wilde hem bijna wegdoen omdat ik dacht dat het zuring was. Maar er komen blauw/paarse bloemen in, sierplant dus. Je kunt even afwachten tot hij gaat bloeien? Oke, goed dat ik even heb gewacht/te lui was om het weg te halen! Ik hou 'm in de gaten! @Ann123 het blad is denk ik net even anders.De mijne doet me denken aan een plantje dat ik ook wel eens in drassige gebieden tegenkom. @Speets er zijn erg veel katten die daar hun behoefte doen, dus ik sla even over Ik moet nog even geduld hebben en hopen dat er bloemetjes aan komen! Bedankt voor jullie reacties, ik waardeer het zeer!
Rogier Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Hi Bit, Boom is waarschijnlijk Acer pseudoplatanus. Kan zich door zaad wat ook wel 'helikoptertjes' worden genoemd, uitzaaien. Misschien staat er zo'n boom bij je in de buurt...?
Bit Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Vraag was niet van mij Rogier. Geeft niet. Vragenstelster is na verkregen antwoord ook nooit meer online op dit forum geweest.
Mariska_dkd Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Waarschijnlijk nog steeds esdoorns aan het uittrekken.
Spitskool Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Weet iemand wat de naam is van deze mooie gele bloem tussen het riet? Het is een stukje land dat erg drassig en moerasachtig is. Ik ben zo benieuwd wat het nou precies is dat hier elk jaar toch weer opkomt, ondanks - of misschien wel dankzij - de natte voeten. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten