Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IMG-20220828-WA0001.jpg.7be43d946ecf705679a7f41f058ae422.jpg

Lieve mensen,

Namens Marco, de man van Angela, laat ik jullie weten dat Angela inmiddels ingeslapen is om niet meer wakker te worden. Ze was al zo lang aan het vechten... haar lichaam was op, het ging niet meer. Dank voor alle mooie berichten op het forum; ze vond het fijn die te lezen. 

Mocht je nog een kaartje willen sturen ter steun aan Marco, PB me dan even, dan stuur ik je het adres. 

Een mooie mens is niet meer. We gaan haar missen. 

image0 (1).jpeg

• Like 4

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

😢

Wat intens verdrietig, en wat fijn om te lezen dat ze genoot van onze berichten. Ze gaat enorm gemist worden! 

Geplaatst:

Wat kan het leven raar lopen. En wat mooi dat er in heel veel tuinen zoals de mijne nog zoveel mag groeien en bloeien. Een levende herinnering in haar. Sterkte!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb nu pas Angela’s verhaal gelezen. Wat ontzettend naar allemaal… ik wist niet dat ze ziek was, laat staan terminaal. Dat hoeft verder ook niet op een groot forum waar we doen alsof we elkaar heel goed kennen. Maar dat doen we verder niet. Ik vind het zo ontzettend treurig…
Dat vond ik vanochtend ook, maar nu helemaal.

Rust zacht. Veel sterkte voor alle nabestaanden.

Geplaatst:

Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst!

En de quote op de kaart is inderdaad prachtig!

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...