meekje Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Lasagne met courgette en ui uit eigen tuin en tomatensaus, lekkere bak sla erbij! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
loes Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 doperwtjes en worteltjes uit eigen tuin met aardappels en een kalkoenburger
Eveline68 Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Had nog krootjes in de vriezer, deze met aardappel blokjes gesnipperd uitje en een leoel mayonaise door elkaar en koud gegeten dus kroten of hieten slaatje mmmmm
jeanne-heijmans Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 tja weer sla, lekker toch met dit weer
Erny Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Hier ook sla: Mizuna, Koriander, Peterselie, Eikebladsla, sjalot + groen, rode ui, verse knoflook, Peper (Aji Blanco Cristal) allen uit eigen teelt met tomaat en komkommer en een tartaartje gevuld met brie en getopt met smeltende brie erbovenop...
RobO Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 jam! (lekker bedoel ik)vanavond koud buffetje ivm verjaardagen: bietensalade, sla-salade, aardappelsalade, pomposoepje, maissalade, bloemenboter, knolookboter, satetje, zalmsalade, broodje, kipballetjes, gerooktkipje salade
appelvrouw Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Ieuw, de jostabessen zijn bij mij nog niet rijp..hoe donker moeten ze eigenlijk zijn? Buiten dat, vers fruit in de yoghurt brrr We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Ieuw, de jostabessen zijn bij mij nog niet rijp..hoe donker moeten ze eigenlijk zijn? Buiten dat, vers fruit in de yoghurt brrr Diep paarsbruinzwart. Brocolli. Lekker zachte smaak. Lekker wel. Maar om nou te zeggen dat het echt lekkerder was dan de brocolli uit de winkel ? Ik vraag hem me eigenlijk af. Ma goed.Lekkere aardappeltjes ( opperdoezers ) en wat 1e kruisbessen. Nog wat dagen laten hangen.
appelvrouw Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Broccoli die zeker lekkerder is dan die uit de winkel. Vers, Knapperig..mooi groen!Aardappels Bleue d`Artois.Gebakken in de oven met sjalotten en rozemarijn. Goed te doen, niet zo`n melige flauwe hap als de vitelotte.Sla, alsmaar en veel sla..heerlijk, met rucola ( wilde ) erbij en de eerste komkommertjes ( white wonder) en tomaatjes ( Gartenperle) en basilicum uit de kas... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 29 juni 2014 Geplaatst: 29 juni 2014 ja, die vitelotte's komen er hier ook niet meer inverder kliekjes gegeten, van gister
RobO Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 sugar snaps, vers! rijst met balletje en roedjaksausrestje stoofijssssss met aardbei
HuubvG Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Tuinbonen met tijm, bonenkruid en knoflook, komkommer met oerprei en eg. sla.
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 tuinbonen met aardappels beide uit de tuin.
Jenneke Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Raapsteeltjesstampot met bacoreepjes en een zacht gekookt eitje
mijke Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Gister deze oogst: (minus het fruit en plus brood, geitenkaas en asperges uit de winkel) veranderd in dit heerlijke gerecht: schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
geertlaurent Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Gedronken mag ook? Aardbeien milkshake, 't is eens wat anders dan een biertje tijdens de voetbal.
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 pasta met eigen gemaakte pasta saus. De rest van de saus word geweckt.
Bit Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Zwarte bessen in de yogurt. En heb zitten snoepen van de 1e jam van eigen tuin. Zwarte bessenjam dus. Van de week de rodde bessen en daarna de kruisbessen.
Erny Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Lekker... zwarte bessen overal doorheen. Aardappeltjes Tiamo uit de oven met knoflook ('13), sla en radijs van buuv met Mizuna, ui, knoflook, bieslook, komkommer van Gemma en tomaat uit de winkel.
RobO Geplaatst: 2 juli 2014 Geplaatst: 2 juli 2014 stoofje, rijst, tuibonen, sla, yoghurt met rabarber
Aanbevolen berichten